Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 36
    Member RickHarrison's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    2 mogelijkheden dan:

--> dolphin 25 = 60 min beltijd + onbeperkt bellen vanuit uw "thuislocatie" naar alle netwerken tijdens de daluren, 100 mb, onbeperkt facebook en ongelimiteerd sms'en.
    --> panter 30 = 180 min beltijd, onbeperkt smsen, 200mb

Enige nadeel is voor u dan wel ook een voordeel nl. dat ze je niet KUNNEN verlengen als je vraagt om je over te schakelen want je getrouwheidsperiode loopt nog in februari. Dat brengt wel met zich mee dat je niet kunt profiteren van de 20% korting...
    So you brought me a 1000 dollar guitar?? .... I'll give you 50 bucks!

Member dev!lke's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickHarrison Bekijk bericht
    2 mogelijkheden dan:

--> dolphin 25 = 60 min beltijd + onbeperkt bellen vanuit uw "thuislocatie" naar alle netwerken tijdens de daluren, 100 mb, onbeperkt facebook en ongelimiteerd sms'en.
    --> panter 30 = 180 min beltijd, onbeperkt smsen, 200mb

Enige nadeel is voor u dan wel ook een voordeel nl. dat ze je niet KUNNEN verlengen als je vraagt om je over te schakelen want je getrouwheidsperiode loopt nog in februari. Dat brengt wel met zich mee dat je niet kunt profiteren van de 20% korting...
    Ah dat laatste wist ik niet
    zal dan voor de panter gaan en aan de telefoon duidelijk vermelden dat ik geen verlenging wil. dikke merci he :-)

heb iets na 12 is gebeld, ze stelde zelf ook panter 30 voor. De einddatum blijft op Feb 2013 staan + het resterende belkrediet wordt opgeschoven voor 1maand.
    Laatst gewijzigd door dev!lke; 29 mei 2012 om 13:01

PSN: jeffrey759 / PS4: Fifa15 (Pro clubs) - GTA5 - The Crew - Evolve

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorrekvk Bekijk bericht
    Jah, geen optie Heb wel iets teveel contacten om ze allemaal te verplichten een Smartphone aan te schaffen + overal internet etc
    Zijn dat zo'n ouderwetse mensen? Ik ben 34j, ben heel goed mee mee den tijd ze , ik heb altijd al gezegd dat mij dit niet zal overkomen ik achterop geraak, ne maat van me die 3j ouder is weet nauwelijks hoe ne gewone gsm werkt en die heeft ook al meer dan 3j lang ne gsm,lol, een ramp .
    Tis nu niet een smartphone zoveel geld kost, voor 200tal euro heb je al een beetje van een degelijke smartphone.
    Zelfs iPhone 3Gs 2de hands kan je al her en der aan slechts 200 euro kopen.
    Nys.

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Zijn dat zo'n ouderwetse mensen? Ik ben 34j, ben heel goed mee mee den tijd ze , ik heb altijd al gezegd dat mij dit niet zal overkomen ik achterop geraak, ne maat van me die 3j ouder is weet nauwelijks hoe ne gewone gsm werkt en die heeft ook al meer dan 3j lang ne gsm,lol, een ramp .
    Tis nu niet een smartphone zoveel geld kost, voor 200tal euro heb je al een beetje van een degelijke smartphone.
    In mijn vriendenkring zijn er maar 2 die een smartphone hebben en whatsapp gebruiken.
    Mijn vriendin haar gsm kan whatsapp aan, maar ze wil dan geen ander abo nemen (dat trouwens goedkoper is als haar huidig abo!!!) voor mobiel internet...Anders was ik wel naar MV overgeschakeld, maar door haar gaat het dus niet --' (we zitten tegen de 3000smsen)

Approved 9-lifer Lorrekvk's schermafbeelding
    iTrader
    83 (99%)
    Tja ouderwets, gewoon niet zo daarmee bezig. Heb zelf ook nog Whatsapp gebruikt ze met iemand. Maar je kan moeilijk verwachten dat al die contacten waarmee je geregeld contact hebt zich gaan aanpassen aan u, en dan op hun beurt hun vrienden etc. Dus dat is niet echt een mogelijkheid.

Trouwens, als ik zo die Base Check 15 bekijk lijkt mij nu niet dat het zoveel nadeliger/kostelijker is ipv Mobile Vikings. Toch zeker niet in mijn geval. Thuis gebruik ik toch de Wifi en het is gewoon wat meer letten op het verbruik als ik niet thuis ben.
    RedSide

Approved 9-lifer Lorrekvk's schermafbeelding
    iTrader
    83 (99%)
    Iets anders ontdekt dat mij nog interessanter lijkt dan die vorige die ik al aanhaalde:
    Tempo Tribe herlaadkaart: gratis sms'en + surfen op Facebook, Netlog en Twitter | Mobistar
    RedSide

iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorrekvk Bekijk bericht
    Tja ouderwets, gewoon niet zo daarmee bezig. Heb zelf ook nog Whatsapp gebruikt ze met iemand. Maar je kan moeilijk verwachten dat al die contacten waarmee je geregeld contact hebt zich gaan aanpassen aan u, en dan op hun beurt hun vrienden etc. Dus dat is niet echt een mogelijkheid.

Trouwens, als ik zo die Base Check 15 bekijk lijkt mij nu niet dat het zoveel nadeliger/kostelijker is ipv Mobile Vikings. Toch zeker niet in mijn geval. Thuis gebruik ik toch de Wifi en het is gewoon wat meer letten op het verbruik als ik niet thuis ben.
    Ik wil maar helpen .

Je zegt zij passen zich nooit aan maar jij past je dan wel altijd aan dan? Met resultaat jij degene bent die mss meer geld nu voor minder zal moeten betalen?
    Soit: ooit komt er ne dag ze nie anders meer gaan kunnen want alles gsm's zullen smartphones worden en overal internet opzitten .
    Nys.

Member scriptkiddie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    In mijn vriendenkring zijn er maar 2 die een smartphone hebben en whatsapp gebruiken.
    Mijn vriendin haar gsm kan whatsapp aan, maar ze wil dan geen ander abo nemen (dat trouwens goedkoper is als haar huidig abo!!!) voor mobiel internet...Anders was ik wel naar MV overgeschakeld, maar door haar gaat het dus niet --' (we zitten tegen de 3000smsen)
    Overschakelen naar MV en haar zeggen dat ge maar 1000 sms'en per maand gaat sturen. Als ze dan ook overschakelt naar MV kunnen jullie er 2000 sturen. Als ze dan nog eens Whatsapp installeert kunnen jullie er ongeveer 1.000.000 sturen

iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scriptkiddie Bekijk bericht
    Overschakelen naar MV en haar zeggen dat ge maar 1000 sms'en per maand gaat sturen. Als ze dan ook overschakelt naar MV kunnen jullie er 2000 sturen. Als ze dan nog eens Whatsapp installeert kunnen jullie er ongeveer 1.000.000 sturen
    Via whatsapp:

Verstuurde berichten 993
    Ontvangen berichten 835

Verstuurde media 1.1MB
    ontvangen media 143kb

verstuurde berichten in bytes 641kb
    ontvangen berichten in bytes 957kb

Totaal verstuurde bytes 1.7MB
    Totaal ontvangen 1.1MB

Dit is voor de mensen om aan te tonen als je whatsapp gebruikt je extreem veel foto's en smsen naar elkaar kan sturen.

Slechts 2.8MB kwijt op dit alles .

En dan gaan mensen een duur abo gaan aanschaffen of nemen ze een prepaid kaartje waar ze met 2000 sms nie toekomen .

Maar ik begrijp wel dat de ts er ook niet kan aandoen als andere mensen liever in de middeleeuwen blijven hangen, ik ken ook zo'n mensen, echt huile mee de pet op en ik kan ook zeggen, tis niet ze er geen geld voor hebben.
    Nys.

iTrader
    3 (100%)
    Via whatsapp:

Verstuurde berichten 993
    Ontvangen berichten 835

Verstuurde media 1.1MB
    ontvangen media 143kb

verstuurde berichten in bytes 641kb
    ontvangen berichten in bytes 957kb

Totaal verstuurde bytes 1.7MB
    Totaal ontvangen 1.1MB

Dit is voor de mensen om aan te tonen als je whatsapp gebruikt je extreem veel foto's en smsen naar elkaar kan sturen.

Slechts 2.8MB kwijt op dit alles .

En dan gaan mensen een duur abo gaan aanschaffen of nemen ze een prepaid kaartje waar ze met 2000 sms nie toekomen .

Maar ik begrijp wel dat de ts er ook niet kan aandoen als andere mensen liever in de middeleeuwen blijven hangen, ik ken ook zo'n mensen, echt huile mee de pet op en ik kan ook zeggen, tis niet ze er geen geld voor hebben.

Weet gelle waar ik me mateloos aan erger? Mensen die stoer doen met hun fancy smartphone en dan weigeren om een data abo te nemen --'.
    Heb zo 2 mensen in mijn omgeving, de ene heeft een Lumia 800 en de andere een Iphone 4s.
    De ene ging zogezegd een mobiel abo nemen..een week later is hij fier dat hij een abo heeft genomen voor mobiel internet (Belgacom everywhere ofzoiets).
    Hij vond het stoer da em dan "overal op internet" kon gaan xD..terwijl em dan enkel via wifi kan.. en hij weigert om een echt data abo te nemen.
    Ik weet nog toen em die gsm pas had hij tijdens het configureren tof vond dat em facebook notificaties kreeg (kreeg wat later een factuur van 40eur xD).. en nu sms't die er enkel op..
    Dan vraag ik me toch af wat mensen met zo'n gsm doen..

Member Barbarossa's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ieder zijn goesting. Hier op t werk heeft er ene ne iPhone 4s voor de zondag. Ander dagen van de week heeft hij ne simpele nokia. Andere mensen kopen auto's voor enkel in t weekend. Zolang ze content zijn. Niks om u aan te ergeren....

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk bericht
    Ieder zijn goesting. Hier op t werk heeft er ene ne iPhone 4s voor de zondag. Ander dagen van de week heeft hij ne simpele nokia. Andere mensen kopen auto's voor enkel in t weekend. Zolang ze content zijn. Niks om u aan te ergeren....
    Maar enkel op zondag omdat hij wss een bedrijfs gsm heeft is begrijpelijk, daar zou ik ook geen abo voor nemen .
    Maar de persoon die ik ken is zeer actief op FB ed.

En nu heeft hij enkele enkele geleden een macbook pro gekocht. Hij was de lage kwaliteit van andere merken beu (hij begrijpt niet dat het normaal kan zijn dat een laptop het na 3 jaar niet 100% meer doet).
    De laptop was super dringend (volgens hem). Ik raadde hem toch aan om te wachten tot de nieuwe MacBooks zouden uitkomen, als hij toch persé een macbook wou (aangezien hij toch nog een splinternieuwe netbook heeft en enkel Office en internet gebruikt, goed genoeg dus).
    Hij luisterde niet naar mij...sinds hij die heeft, heeft em die mss 3 keer aangezet (op een paar weken tijd).
    Zijn zus (waar ik ook vaak contact mee heb), vind het ergerlijk dat hij me altijd moet nadoen, precies of ik een groot voorbeeld ben voor hem.

Ik wil maar zeggen, het is ergerlijk om sommige mensen te zien stoefen met hun fancy apparaten die ze amper gebruiken.
    komaan, een Smartphone van 499eur om enkel mee te smsen xD en een macbook pro om enkel op office te gaan en op internet te zitten ..Geef toe, dit is toch beetje ridiculous

Member
    iTrader
    0
    Kvind wel dat je prepaid met prepaid moet vergelijken en abo met abo hoor...

Zie hier sommigen abo's van Base of Mobistar posten en die dan vergelijken met prepaid MV

Approved 9-lifer Japser's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Blijf weg bij mobistar , 2 jaar klant geweest facturen zijn hoog als ge buiten u bundel gaat. Rekenen 3 euro aan per herinnering terwijl dit bij proximus gratis is. En hun 3g netwerk is ni veel beter als base

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    Blijf weg bij mobistar , 2 jaar klant geweest facturen zijn hoog als ge buiten u bundel gaat. Rekenen 3 euro aan per herinnering terwijl dit bij proximus gratis is. En hun 3g netwerk is ni veel beter als base
    Ik liet de facturen wel betalen via domiciliering ..nog nooit problemen gehad

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten