Bon,
ik zit met een beetje een dilemma...
Ik heb sinds de Iphone 3g een Iphone...
Na mijn 3g even overgeschakeld op een windows mobile (Omnia 2) maar daar werd ik zo gefrustreerd door dat ik het ding bijna kapotsmeet tegen de muur.
Het mag een wonder heten dat ik het ding voor aankoopprijs terug heb kunnen verkopen...
Dus direct terug naar de 3GS gegaan en nu al meer dan een jaar een 4.
Altijd heel content geweest van een iPhone, gewoon omdat het enorm vlot werkt, en via installous kon installeren wat ik wou. Nooit de nood gehad of de drang om eens iets nieuws te proberen.
Echter is de ipod functionaliteit niet meer belangrijk daar ik amper nog bus en trein reizen doe, en dus gewoon een ipod classic in de wagen heb op mijn ice geinstalleerd.
Nu kan ik voordelig upgraden naar een 4S (upgrade zou me 30 euro kosten...)
Maar voor hetzelfde geld kan ik ook evengoed upgraden naar een HTC one X die kwa specificaties wel sterker is...
Dus daarom twijfel ik. Beiden zouden me evenveel kosten dus is geen argument. Mijn broer is enorm fan van Android en er zijn zoveel mogelijkheden maar ik ben er nog niet uit eigenlijk.
Ik heb een iphone en ik mis eigenlijk niets... Vooral de gratis *kuch* tomtom gebruik ik enorm veel, en op android is er geen tomtom. Ja ik weet dat er veel andere gps apps zijn voor Android, maar ik heb gewoon graag continuiteit.
Met Android zal je misschien meer kunnen dan met Ios, maar toch mis ik niets. Ik installeer wat ik wil via installous en voila, meer moet ik niet hebben.
Wat me ook wel zou tegenvallen is de batterij van de One X. Die zou echt elke dag herladen moeten worden... Mijn iphone houdt het nog steeds enkele dagen uit meestal.
Ik ben ook niet meer zo'n giga app gebruiker zoals in het begin, gamen doe ik eigenlijk amper erop, ik gebruik m'n iphone vooral voor tomtom, muziek en hééél veel surfen.
Dus iets zegt me van never change a winning team, maar de leuke specs van de One x maken me ergens wel nieuwsgierig...
Dus is nogal een moeilijke keuze, maar toch denk ik toch voor de 4s te gaan gewoon...

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

Als je beslist om hem later te verkopen zal je meer krijgen voor je iphone dan voor je htc. Nog een voordeel dus.

Je kan geen PDF toevoegen of een doc-bestand. Bovendien is er geen reply-to-instelling mogelijk in ios. Dus ik mail van email adres x maar wil dat mensen automatisch replyen op email adres y ipv standaard email adres x.
?