Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member
    iTrader
    0

originele aanbieding terugvinden

Hey

Stel nu, een jaar geleden heb ik een product bij telenet besteld. Of het nu met gsms of met internet te maken heeft doet er in dit geval niet veel toe, maar om een goed passend voorbeeld te geven: Telenet Fibernet 60.

Het gebeurt dat een provider de naam van zijn producten wijzigt en enkele belangrijke dingen (zoals hoeveelheid gebruik, maximum aantal gratis sms'en en dergelijke dingen) wijzigt en u daarvan (hopelijk toch) op de hoogte brengt, zoals het geval is bij Telenet Fibernet 60, dat nu tegenwoordig gewoon Telenet Fibernet noemt, tout court. Vroeger had je (van de eerste optie ben ik niet 100% zeker) Fibernet 40, Fibernet 60 en Fibernet 100. Tegenwoordig schieten er maar twee meer over, Fibernet en Fibernet XL.

Ik weet wel dat ik hier nu internetvoorbeelden opsom, maar u zult het direct begrijpen eens ik de vraag gesteld heb:

stel u volgende situatie voor: Een jaar eerder: ik bestel op de online site van telenet een walk&surf abonnement, met dus de gegevens die ik krijg op de site zelf, met die aanbiedingen van op dat moment.

Een jaar later: ik bel naar de telenet klantendienst om mijn abonnement op te willen zeggen. Logischerwijze gaan zij u proberen te overtuigen om toch nog bij hun te blijven. Ze beginnen meestal met u te vragen hoe het komt dat u bij hen wilt weggaan, en dan legt u (in mijn geval toch) uit dat op het moment dat u het abonnement aanschafte op het internet (op de site van telenet) de tarieven u aanstonden maar dat door gebrekkig contact tussen beide partijen en door de povere klantenservice van telenets kant uit u niet langer wenst voort te blijven omdat wat toen geadverteerd stond niet overeenkomt met hoe het nu is.

Zij geloven u niet. Zij blijven ervan overtuigd dat bvb (fictief voor alle duidelijkheid) er op dat moment (een jaar geleden dus) een promotie was waarbij u maar 40 ipv van 45 de maand moest betalen, terwijl uzelf er rotsvast van overtuigd bent dat het maar 30 ipv 45 per maand moest zijn.

En nu komt de vraag: is het mogelijk om de condities, advertenties, promoties en dergelijke dingen van vroeger ergens terug te vinden, of is er gewoon geen andere optie dan mijn woord tegen het hunne?

Member
    iTrader
    0
    ja dat bestaat, da noemt google?
    ge wilt dus reclame terugvinden van walk and surf abonnement anno 2010-2011 van 30 euro?
    Telenet mobiel Internet Walk and Surf 30

Member Godzilla*Akira's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Als je uw abo wilt opzeggen dan zeg je dat toch gewoon op. Moet gij daar toch genen uitleg voor geven. Waarom trouwens fictief vb geven? zeg gewoon wat het probleem is lol.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Godzilla*Akira Bekijk bericht
    Als je uw abo wilt opzeggen dan zeg je dat toch gewoon op. Moet gij daar toch genen uitleg voor geven. Waarom trouwens fictief vb geven? zeg gewoon wat het probleem is lol.
    Met alle respect, maar uw uitleg getuigt van weinig nadenken.
    Denk je misschien dat opzegvergoedingen gratis zijn? Of dat het geld op mijn rug groeit? Als je bvb uw contract een jaar voortijdig wilt opzeggen, dan kost u dat de kostprijs per maand (45 in het geval van Walk&Talk 45, 30 in het geval van Walk&Talk 30 enzovoort) maal het aantal maanden dat nog resteert. Dus in het geval van Walk&Talk 45 is dat dus 45*12= 540. Dat is bijna een half maandloon dat ik volgens u zou moeten uitgeven aan een opzegvergoeding.

En bedankt Eurnie, maar het was eigenlijk Walk&Surf 45 dat ik opzocht. Toch bedankt, ik had uit mezelf aangenomen dat zo'n oude data niet meer te googlen zou zijn.

Member ndpix's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Er is wel een max bedrag van 150 euro bij opzegvergoeding

Maar wordt zelfs dat niet afgeschaft binnenkort?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten