Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member
    iTrader
    1 (100%)

JIM MOBILE RED - Automatische DATA aankoop!?!?

Ik heb deze morgen in 2 uur tijd, 2 bevestigingsberichten gekregen voor de aankoop van telkens 500MB DATA. Het rare is dat ik deze aankopen niet heb gedaan! Heeft iemand iets soortegelijk meegemaakt? Ik ben hier gvd 10euro kwijt!

De laatste keer dat ik MEGASURF code heb gebruikt was voorbije dinsdag en daar heb ik nog steeds 300MB van..

Hoe kan dit? Gewoon foutje bij BASE?

Ik heb iets dergelijk meegemaakt paar maand geleden, maar toen had ik zelf 2 x de code gestuurd omdat ik van de 1ste maar geen bevestiging kreeg (2 uur gewacht vooraleer ik de 2de stuurde). Had toen BASE gecontacteerd en pas na "dreigen" dat ik zou stoppen met BASE indien ik mijn geld niet zou terugkrijgen hebben ze mij geholpen..

weet iemand meer? of gewoon een foutje van BASE?

Member skampy's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    da's een fout bij BASE, de laatste week of iets langer zijn er tal van probleme met het bestellen van databundeltjes, meestal bij Jim. Jouw verhaal klinkt heel bekend: een bundeltje bestellen, dat wordt niet geactiveerd, wordt manueel geactiveerd na een telefoontje met de klantendienst, en wordt daarna automatisch toch geactiveerd, waardoor er weer 5€ beltegoed af gaat. Bel de klantendienst eens, jammer dat je vorige keer moest "dreigen" om het opgelost te krijgen. Het is een gekend probleem bij BASE, dus wat de medewerker bij de klantendienst moet doen, is gewoon zonder morren een ticket aanmaken voor de technische dienst en dan is dat binnen 1 2 dagen in orde.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten