Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Dual Sim GSM's

Member *FiReStOnE^-*'s schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

Dual Sim GSM's

Heb even het forum doorzocht maar kon niet replyen op de laatste topic omdat die ouder was dan 175 dagen.

Mijn situatie: ik begin in september te werken en zal dus met 2 simkaarten rondlopen, en zie het niet zitten om met 2 GSM's rond te lopen. Zoek dus een GSM (eerder smartphone) waar je op 2 simkaarten tegelijk beschikbaar bent. Moet niet per se een touchscreen zijn, heb nu een Nokia E72 en ben daar zéér content van.
    Iemand ervaring met deze modellen?
    ViewSonic V350 review - Pocket-lint
    SAMSUNG CH@T 322 DUAL SIM bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen

Deze laatste suckt wel want geen 3G en wifi erop, dus niet echt een optie eigenlijk..
    Zijn er degelijke modellen op de markt of zal ik toch moeten rondlopen met 2 gsm's?

Crew Member Eld0's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Weblogs
    1
    Ik weet niet wat je allemaal als functies op je gsm wilt maar omdat je een Nokia hebt nu:

De Nokia Asha 202 is tegelijk geintroduceerd met de Asha 203 en Asha 302. De Asha 202 en 203 zijn vrijwel identiek, met als grootste verschil dat de Asha 202 is voorzien van dual-sim functionaliteit. De Asha serie bestaat uit zogenaamde featurephones. Dit zijn aantrekkelijk geprijsde smartphones waarop wel apps zijn te installeren, maar waarbij het ecosysteem (verkrijgbare software en aantal devices) wat beperkter is. De prijs van de toestellen is daardoor wel aantrekkelijk. De Asha 202 heeft een Facebook-, chat- en email-app aan boord. 40 EA games zijn gratis te downloaden.
    http://www.portablegear.nl/nokia/asha-202/review/

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik denk dat de Asha wel moeilijk te vinden zal zijn in België. Aangezien die eigenlijk vooral gericht zijn op ontwikkelingslanden zoals Indië.

Member *FiReStOnE^-*'s schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Die Asha 202 kan net iets te weinig vind ik..
    heeft iemand ervaring met deze gsm (en site?)
    Allview P3 3G Dual Sim Android 2.3 simlockvrije smartphone

Approved 9-lifer Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bwah, ik heb al Asha's zien staan hoor. In één van de plaatselijke gsmwinkels.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten