Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Approved 9-lifer Bitchplease's schermafbeelding
    iTrader
    2 (67%)

Probleem blackberry playbook

Ik heb sinds gisteren een probleem met men playbook, wanneer ik deze voor de 1ste keer aanzette kreeg ik eerst een initializing scherm. Dit lukte tot aan de software update. Hier geeft hij constant een 1001, 3000 of 3001 foutmelding.
    Ik heb met RIM zelf contact gehad maar deze konden het niet oplossen via de telefoon en raadde mij aan om deze terug naar de winkel, in mijn geval Coolblue, te brengen.
    Hier heb ik ook al contact met opgenomen en deze spreken van hem binnen te brengen.

Nu ik sta niet direct te springen om een 20uur oude tablet al terug te hoeven binnen brengen en zou eerst eens via hier proberen.

Alles wat op het blackberry forumstaat heb ik ook al geprobeerd maar tevergeefs.

Iemand raad?

Grtz

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Bow chickawawaw

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Die foutmeldingen hebben iets te maken met WiFi en met de beschikbaarheid van de update server.

Bij het aanzetten van een nieuwe PB wordt er altijd gevraagd om dat ding te updaten eens er een WiFi verbinding voor handen is en daar zit het probleem nu net, je kan de stap om het Wifi updaten bij een PB niet skippen, vroeger moest je alles updaten via de blackberry sync software op je computer.

Ik heb via google zitten zoeken en het is dat wat ik er over vindt, met je PB is er niets mis, ik zou zeggen probeer een andere WiFi verbinding, liefst eentje zonder beveiliging en laat je PB dan updaten, activeren wat dat ding ook wil gaan doen online.
    Moest je echt vast komen te zitten, kan je ook een factory reset uitvoeren, dan ben je wel al je content op de PB kwijt.

Approved 9-lifer Bitchplease's schermafbeelding
    iTrader
    2 (67%)
    Had ik allemaal geprobeerd, uiteindelijk is het niet meer nodig. Heb uiteindelijk een nieuwe playbook gekregen van coolblue in garantie en deze had het probleem niet. Toch bedankt voor de moeite :-)

Verstuurd van mijn BlackBerry Runtime for Android Apps met Tapatalk

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten