Bij welke provider zit je? Abbo of prepaid? Welk pakket heb je en hoeveel betaal je?
x < 5
5 ≤ x < 10
10 ≤ x < 12,5
12,5 ≤ x < 15
15 ≤ x < 20
20 ≤ x < 35
x ≥ 35
Bij welke provider zit je? Abbo of prepaid? Welk pakket heb je en hoeveel betaal je?
Mobile Vikings - 15€ per maand ongeveer. Meestal kom ik langer toe met die 15€.
Mobistar (slecht) abo. 15 tot 20 per maand.
In Juli loopt het af, dan kan ik veranderen.
25€ per maand.
Proximus mtv generation abonnement.
Is onbeperkt smssen, 60min bellen en 250gb mobiele data... Kom ik ruim met toe, wel tevreden van.
mobile viking classic dus 15 euro, kom ik anderhalve maand of langer mee toe!
Zal wel mb zijn.
15 euro hier - MV.
Tussen 15-20 euro. Ik zit bij My15 van Mobistar..
30euro.
my15 van Mobistar + 15euro voor 500mb internet.
lol Mobistar hun nieuwe tarieven zijn duurder?
3u bellen - onbeperkt sms'en - 150MB = 30euro
5u bellen - onbeperkt sms'en - 250MB = 45euro
7u bellen - onbeperkt sms'en - 500MB = 60euro
Onbeperkt bellen - onbeperkt sms'en - onbeperkt = 90euro
en onbeperkt is blijkbaar 4GB
Laatst gewijzigd door dev!lke; 3 april 2012 om 12:47
20 euro per maand voor generation connect (prepaid).
En soms eens 15 euro voor mobile vikings.
Hangt van maand tot maand af maar ben dus 20 of 35 euro kwijt per maand.
(zoals geweten gebruik ik 2 smartphones).
xxxracexxx: moestk van u zijn en u abo is afgelopen ofzo zou ik toch voor generation connect gaan hoor, ge kunt u belkrediet opsparen, je krijgt via pay&gold per herlading bv 3min extra belkrediet bij (moet je via de pay&gold site doen en voor ingeschreven zijn).
Je hebt veel meer data, tis geen abo je hangt niet vast, iets meer belkrediet ook en dan nog eens tot een max van 100MB die je kan opsparen voor in den buitenland.
En 2000 smsen maar bijna iedereen heeft ne smartphone, installeer allen apps als whatsapp en viber enz.... en je komt meteen toe mee smsen enz....
Hala Madrid
Titel nr 32.
Man U Titel nr 20.
T mobile
20 euro per maand 120min/sms en onbeperkt internet
250 GB mobiele data? Guess again..
Mobile Vikings is de beste, 15€ maand, 1000 sms'en (gelijk da iemand er meer dan da kan opdoen in een maand), 2 GB data (Wa het meeste is in België op dit moment!) + ge komt er echt lang mee toe, een maal per maand herladen en ts ideaal. Plus als ge mensen kunt aanbrengen = free reload.
![]()
Zal gewoon een typfoutje zijn
250MB ipv GB
Ik zit nu bij MV ,maar spijtig genoeg geraak ik niet op internet ermee in de Haven.
Dus wou overschakelen naar GC maar na een maand zeiden ze dat het niet lukt & dat naar een proximus winkel moest gaan, dus dat gaan we van de week eens doen als ik tijd heb.
Dus momenteel 15euro per maand (service van MV is wel echt super)
Ik gebruik wel ongveer 1.5gig aan data per maand, 50 sms en ongeveer 30min bellen.
Telenet , 30 euro/maand + 10 euro voor 200 MB.
Veel te duur. Binnenkort is mijn abbonement afgelopen en zal het terug Mobile Vikings worden. Ofwel dat van proximus
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)