Bekijk resultaten enquête: Om de hoeveel dagen moet jij opladen?

Aantal stemmers
169. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • < 1 dag

8 4,73%
  • Elke dag

71 42,01%
  • 2 dagen

37 21,89%
  • 3 dagen

16 9,47%
  • 4 dagen

12 7,10%
  • 5 dagen

5 2,96%
  • 6 dagen

6 3,55%
  • 7 dagen

6 3,55%
  • > 7 dagen

8 4,73%
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 63
    Crew Member Foirzie's schermafbeelding
    iTrader
    118 (100%)

Om de hoeveel dagen moet jij je GSM opladen?

Naar aanleiding van oa deze weblog ben ik wel eens benieuwd hoe lang de meeste mensen met hun telefoon doen.

Ik heb een Galaxy SII, geroot met cyangenmod 9 (ICS) en hier doe ik ongeveer 4 dagen mee (volgens mijn battery stats).
    Hij staat dag en nacht aan, ik maak geen gebruik van 3G netwerken, want zowel thuis als op het werk heb ik wi-fi.

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    nja, met zoveel verschillende parameters kan zo een poll zelfs een vertekend beeld geven. Hoewel ik soms aan het einde van de dag nog 60% over heb, herlaad ik hem want kan er niet tegen dat hij de dag erna maar 55% of zo is geladen en ik dus riskeer dat ik zonder stroom ga zitten in de loop van de dag.

ik zet alles altijd aan: wifi, bluetooth, 3g, 2g. Bel sowieso altijd dagelijks, idem met whatsapp, mails vh werk en prive die altijd toekomen etc etc. Belangrijkste is dat ik met zoveel intensieve zaken probleemloos en zonder zorgen een volledige dag tot nacht mee door kan en dat lukt perfect. Aan het einde van de dag heb ik meestal nog tussen de 40-60% over. Ik heb wel een iphone 4.

en als ik mijn gsm zou gebruiken zoals jij het doet, kan ik wel vast en zeker een week mee voort.
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Member Bambinho's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik beschik nu ongeveer 2,5 jaar over een Samsung Jet S8000 en de batterij gaat meestal 3-4 dagen mee. Ik gebruik iedere dag 3g en 2g via Mobile Vikings. Laatste tijd merk ik wel dat de batterij achteruit begint te gaan, maar dat is normaal na 2,5 jaar zeker.

Member debelgwest's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nokia x6 ,5dagen

FEW
    FEW is offline
    Member FEW's schermafbeelding
    iTrader
    67 (97%)
    Motorola Defy -> Elke 2 dagen. Kan 3 dagen aan, maar dat is net iets te nipt.
    Dat met 3G, wifi en GPS uit, anders zou het mogelijk ook maar een dag zijn, toch zeker met GPS.

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Nokia E71: 4-5 dagen.
    Elke dag 100+ smsen sturen, bijna niet bellen en 's avonds staat hij vanaf middernacht tot 6 uur in de ochtend op Offline.

Oct
    Oct is offline
    Member Oct's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Samsung Galaxy S met ICS, gaat wel 2-3 dagen mee bij matig gebruik maar ik laad toch alle nachten de batterij op om zeker te zijn.

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    131 (99%)
    iPhone, iedere dag

Member scriptkiddie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik moet mijn HTC Wildfire S (1 jaar oud) elke dag volledig opladen, maar maak er dan ook wel intensief gebruik van. Maar meestal steek ik hem 2 keer per dag een halfuur tot een uurtje in. De eerste 75% opladen duurt immers even lang als de laatste 25%.

Approved 9-lifer spourop's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nokia e5 ,meer als een week, ligt eraan hoeveel ik hem gebruik en wat ik ermee doe

Member kaneda's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Men HTC desire moest iedere dag opgeladen worden, maar ik gebruik die wel veel voor internet opt werk, muziek films etc

Nu men HTC One X moet ik nog afwachten, maar denk dat het wel ongeveer hetzelfde zal zijn.

Men werk gsm (Samsung B2100) gaat dan weer 1-2 weken mee (ik gebruik die alleen voor korte telefoons van ongveer 30sec gemiddeld 10x per dag)

Het is normaal dat smartphones nu eenmaal meer batterij vragen (voor scherm en veel zwaardere CPU)

Member
    iTrader
    2 (100%)
    iPhone, (normaal gebruik, dag en nacht wifi aan) om de 4 a 5 dagen. Bij intensief gebruik (games, etc...) 1 dag.
    Laatst gewijzigd door mumbai; 1 april 2012 om 17:18

Approved 9-lifer Arcas''s schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    HTC Sensation XE: Intensief gebruik: één dag, middelmatig gebruik: 2-3 dagen.

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    SGS2, stock 2.3.6 rom, en ik herlaad elke dag. 3G staat 24/7 aan, tenzij ik slaap, dan vliegt hij in airplane mode (en opladen gebeurt dan ook). Ik surf op het werk wel tijdens mijn eten veel op mijn telefoon, of hier en daar eens iets voor een collega opzoeken. Ook muziek luisteren.
    Meestal is hij wel maar goed half leeg maar ik laad op omdat ik weet dat ik een 2e dag niet door kom.

Member hydrotherion's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Motorola Defy CM 7.1

Intensief: 1 dag
    Normaal: 3 dagen maar geen Wifi of 3g

Ik laat hem wel elke avond op als ik ga slapen

Member Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Galaxy S2 met stock 2.3.5 (TouchWiz)

Na gemiddeld 48+ uur (nog veel langer als Vliegtuigmodus 's nachts opstaat), normaal gebruik en wifi altijd enabled.
    Wel van plan om CM9 te flashen eenmaal het stable is, zou normaal gezien wel de batterylife moeten verbeteren.
    Laatst gewijzigd door Furon; 1 april 2012 om 17:28

Approved 9-lifer gStar's schermafbeelding
    iTrader
    69 (95%)
    Ik laad mijn htc sensation iedere nacht op. Omdat ik thuis veel op wifi zit , 's avonds wa games speel ,...

Voor het werk heb ik een autolader , aangezien ik ga leveren bij klanten steek ik die ook meestal in.

Bij intensief gebruik gaat hij 1 dag mee zoals meestal. Anders haal ik 2 a 3 dagen

HTC Sensation , Stock ICS 4.0.3

Approved 9-lifer moehaa!'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Motorola Defy CM 7.2: De standaard ROM en de afgeleiden daarvan zijn wel iets zuiniger (mits de Vsel's daar ook van getweaked worden uiteraard), maar de zovele andere voordelen van CM compenseren dat .

Ik doe er gemiddeld 2 dagen mee, met regelmatig was surfen en paar games spelen, wa sms'en.
    Als ik echt langere tijd (paar uur) iets speel of lang op 3G surf dan herlaad ik hem dagelijks.
    Maar ik heb ook al getest alsof het een dumbphone was (enkel sms'en en bellen) en dan kwam ik tot 5 dagen toe met de batterij.

Zoals bij vele smartphones dus: het hangt er helemaal vanaf wat je ermee doet en welke verbindingen je gebruikt.

Crew Member Foirzie's schermafbeelding
    iTrader
    118 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    als ik mijn gsm zou gebruiken zoals jij het doet, kan ik wel vast en zeker een week mee voort.
    Het enige verschil met wat jij opsomt is dat ik geen pakketgegevens gebruik, al de rest is hetzelfde bij mij.

Member kawadude's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Hier hetzelfde als bij moehaa!
    Ook een Defy met cm7.2

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten