Hey, 'k zit weer met een dilemma:
Situatieschets:
Heb een HTC cha cha en een Galaxy Tab 7.0 plus (met 3g dus).
Ik heb momenteel My10 van mobistar + 5€/maand voor 50mb mail&surf.
Ik zou dus ook graag internet willen op m'n tab. De reden waarom ik een aparte simkaart wil is omdat tethering bij m'n chacha echt mééééga veel batterij zuipt (de batterij trekt sowiezo op niets (max een dag zonder 3g, wifi)).
Nu heb ik 2 opties;
- Ik behoud m'n My10 + 50mb (voor als ik m'n tab niet bij heb) en doe daar voor 12€/maand mobile vikings bij voor 2gb te surfen. Ik moet daarbij 15€ extra betalen voor een nieuwe simkaart.
De reden waarom ik niet enkel mobile vikings neem voor 15€ is omdat ik per maand 2000-3000 sms'n verstuur (waarvan er misschien 50 naar mobile vikings zijn). Dus qua sms'n zou ik niet echt toekomen..
Bovendien hang ik nog tot november dit jaar vast aan mijn mobistarabo, en kan dat niet opzeggen..
- Ik behoud m'n My10 en doe daar Internet Everywhere Multi(15euro) bij met750mb per maand + 1e 6 maanden +250mb & 1e 4 maanden 50% prijskorting.
Op een jaar tijd komt dit dus overeen met
- 180 + 144 + 15 = 339 euro
- 120 + 150 = 270 euro
Kom je toe met 750mb (ik hou geen rekening met de extra 250mb) als ik: facebook, twitter, hln, 9gag, youtube (geen extreme filmkes uiteraard), drawsomething, pokeronline, ....?
Of is het die 70 euro meer/jaar waard voor 2gb/maand?
Iemand wat advies hierover?

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren

(dus heb die dingen graag 'geautomatiseerd')