Lap, verbruik van je kaart: 18 euro -_-
Hoe stel je in dat hij niet meer gebruik kan maken van 3g? Want anders ga ik dit nog veel voor hebben...
Als ik doordruk wanneer ik dat geel vierkantje zie, neemt hij bij mij wel effectief een foto. Buiten echt stevig doordrukken, heb ik niet echt advies.
Main: Hardware button to take photo can only autofocus???
Anders er eens terug mee naar de winkel gaan als het echt niet lukt.
Hoe zit het nu eigenlijk met de opslag capaciteit? Is het 4 +4 gig, of enkel 4 gig?![]()
iemand die weet of het mogelijk is gta3 te spelen op deze?
zou graag een low buget smartphone hebben die dit ondersteunt!!!
ik weet de het op de xperia S werkt maar die is dan weer een pak duurder...
Bij mij lukt het niet, hij moet extra data van internet downloaden en dan geeft hij een melding die net dezelfde is dan deze persoon die ook een xperia U heeft:
Ik heb het spel voor €1 gekocht maar nu moet ik data van het internet downloaden. En daar zit het probleem, het spel geeft mij een foutmelding waarin staat dat mijn tijd op dit toestel misschien fout ingesteld staat. Maar de tijd wordt via het netwerk ingesteld...
de mensen die nog naar 1 op zoek zijn van de mediamarkt
in basilix hebben ze er nog ongeveer 50
heb net de mijne aan kant laten leggen![]()
Werkt toch, daarjuist nog eens getest!
Als ik hem totaal niet gebruik, dan verbruikt hij 1% per uur.
Als ik er effectief mee bezig ben dan verbruikt hij wel heel wat meer (helderheid v/h scherm is wel 100%), maar dat compenseert wel. Ik gebruik Juice Defender.
Als je hem normaal gebruikt kan je hem zeker een dag gebruiken..
Iemand die weet als er bij de upgrade naar ICS een optie zou bijkomen om het lichtbalkje af te leggen?
Mijn Xperia U is al sinds gisterenmorgen 6u30 losgekoppeld vd oplader, en heb nu nog ong. 25% batterij over. Zit veel te smsen, gebruik ook veel 3G om te surfen, en scherm staat op 100% helderheid. En gebruik geen juicedefender
@Sparco & Android: kom zelf ook van een blade, en ben enorm tevreden over dit toestel. Is het aankopen zeker waard.
mijn vrouw heeft deze gsm sinds gisteren, ik koop er mij ook 1.
super toestel tegen betaalbare prijs!!!!!!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)