Pagina 1 van 123 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 2446

Discussie: Samsung Galaxy S3

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Samsung Galaxy S3

Vandaag is er wat informatie uitgekomen over de Samsung Galaxy S3

Samsung bevestigt quadcore-processor in Galaxy S III

Er zou een quad-core aanwezig zijn met een kloksnelheid van 1,5Ghz
    Laatst gewijzigd door FLT; 17 juli 2012 om 21:39

Approved 9-lifer GosU's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Deze gaat zeker mijn sgs2 vervangen. Ik twijfelde nog ff voor de htc one x. Maar ik weet zeker dat deze het wachten waard zal zijn!

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GosU Bekijk bericht
    Deze gaat zeker mijn sgs2 vervangen. Ik twijfelde nog ff voor de htc one x. Maar ik weet zeker dat deze het wachten waard zal zijn!
    Ben zwaar aan het twijfelen h.. Heb nu bijna 2 jaar een Nokia E71 en gebruik ook mijn Ipod Touch. Nu vind ik de IOS van Apple wel ok + ik kan mijn Ical synchroniseren met de ipod Touch/Iphone.

Gaat dit ook met Android? (synchroniseren met Ical! en enkel Ical h )
    En is Android compatibel met Mac?

Approved 9-lifer GosU's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Ben zwaar aan het twijfelen h.. Heb nu bijna 2 jaar een Nokia E71 en gebruik ook mijn Ipod Touch. Nu vind ik de IOS van Apple wel ok + ik kan mijn Ical synchroniseren met de ipod Touch/Iphone.

Gaat dit ook met Android? (synchroniseren met Ical! en enkel Ical h )
    En is Android compatibel met Mac?
    Over Ical kan ik niet veel zeggen aangezien ik da nie gebruik :-P. Maar ik heb een macbook pro en alles werkt toch goed. Muziek overzetten, updaten via kies enz. Android is zeker een aanrader. En zeker de galaxy serie. Die is tot nu toe echt het uithangbord van android imo.

Approved 9-lifer Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    ja ik zou ook de iphone overslaan en de tegenhanger van Android, de galaxy s3 aanschaffen, zelf heb ik de S2 en man, wat een toestel! en android werkt toch wel echt prettig!

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk bericht
    ja ik zou ook de iphone overslaan en de tegenhanger van Android, de galaxy s3 aanschaffen, zelf heb ik de S2 en man, wat een toestel! en android werkt toch wel echt prettig!
    Ik zou dan wel de iphone 5 (allez, dus de opvolger van de 4S bedoel ik dan) kopen en daar tegenover de galaxy S3.

Approved 9-lifer Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Ik zou dan wel de iphone 5 (allez, dus de opvolger van de 4S bedoel ik dan) kopen en daar tegenover de galaxy S3.
    ik weet al zo dat de SGS3 beter gaat zijn, wss heeft de iphone 5 ook enkel weer een beter scherm ofzo gelijk die ipad zonder naam

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    iCal syncen met Android gaat, maar vergt third party apps. Of je moet natuurlijk al uw agenda afspraken koppelen aan uw gmail, dan is het direct opgelost en voert hij alles automatisch door, zo had ik dat opgelost.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk bericht
    ik weet al zo dat de SGS3 beter gaat zijn, wss heeft de iphone 5 ook enkel weer een beter scherm ofzo gelijk die ipad zonder naam
    De GPU bij de iPad 3 is wel een knap staaltje. En quad core is overbodig. Retina is zeer knap op zo'n schermpje. En betere camera's. Wat verwacht je eigenlijk? Een opplooibaar scherm dat vliegt. Leg is uit wat het verschil is tussen SGS2 en 3 volgens de geruchten: groter scherm, quad core en nieuw design, c'est tout. Toch ook niet wonderbaarlijk?

De iPhone 5 bevat 90 % zeker een Quad core, de A6 doet al lang de ronde. En de SGS3 mag beter zijn, 99 % van de bevolking zal dat nooit zien.

Ik wil zeker geen afbraak doen, de SGS3 zal een fantastisch toestel worden en zal op sommige punten beter of slechter zijn dan de iPhone 5, maar dat zijn weer 'gedachten'. En ben ook geen fanboy want heb al 10 android's gehad en 2 iPhones.

=> ik persoonlijk zou 4,8" te groot vinden en dat is nen reden waarom ik zou uitkijken naar iPhone 5 (airvideo ook en enkele andere redens). 4,8" is gewoon TE groot in mijn ogen, maar volgens 90 % blijkbaar niet, want er zal wel marktonderzoek vooraf gegaan zijn veronderstel ik .
    Laatst gewijzigd door mythe; 19 maart 2012 om 23:36
    PSN: dripke
    .

Member napke's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    iCal syncen met Android gaat, maar vergt third party apps. Of je moet natuurlijk al uw agenda afspraken koppelen aan uw gmail, dan is het direct opgelost en voert hij alles automatisch door, zo had ik dat opgelost.

De GPU bij de iPad 3 is wel een knap staaltje. En quad core is overbodig. Retina is zeer knap op zo'n schermpje. En betere camera's. Wat verwacht je eigenlijk? Een opplooibaar scherm dat vliegt. Leg is uit wat het verschil is tussen SGS2 en 3 volgens de geruchten: groter scherm, quad core en nieuw design, c'est tout. Toch ook niet wonderbaarlijk?

De iPhone 5 bevat 90 % zeker een Quad core, de A6 doet al lang de ronde. En de SGS3 mag beter zijn, 99 % van de bevolking zal dat nooit zien.

Ik wil zeker geen afbraak doen, de SGS3 zal een fantastisch toestel worden en zal op sommige punten beter of slechter zijn dan de iPhone 5, maar dat zijn weer 'gedachten'. En ben ook geen fanboy want heb al 10 android's gehad en 2 iPhones.

=> ik persoonlijk zou 4,8" te groot vinden en dat is nen reden waarom ik zou uitkijken naar iPhone 5 (airvideo ook en enkele andere redens). 4,8" is gewoon TE groot in mijn ogen, maar volgens 90 % blijkbaar niet, want er zal wel marktonderzoek vooraf gegaan zijn veronderstel ik .
    99% loopt dan ook met oogkleppen op en koopt gewoon een Iphone omdat iemand anders die ook heeft, en niet voor wat het kan.
    Apple is volgens mij toch stillekes aan gebruikers aan het verliezen, maar ze zullen het nooit willen toegeven.

Member napke's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)

iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door napke Bekijk bericht
    99% loopt dan ook met oogkleppen op en koopt gewoon een Iphone omdat iemand anders die ook heeft, en niet voor wat het kan.
    Apple is volgens mij toch stillekes aan gebruikers aan het verliezen, maar ze zullen het nooit willen toegeven.
    Ben niet goed mee waarom je dat zegt.
    Maar het is wel zo dat Android ook gebruikers zal verliezen. Dus het blijft in evenwicht. Android heeft geen minimumvereisten en vaak kopen ze iets goedkoop en denken ze dat Android te traag is ... Dat nadeel heb je niet bij iPhone. En 60 % koopt ook Android omdat ze apps krijgen ...
    => En 99 % is wat veel, pak maar 70 % dat nen iPhone koopt terwijl ze hem niet echt nodig hebben.

Windows Phone zal er dan winnen, degene die het budget voor een iPhone hebben of gewoonweg geen willen. Ik zelf ben wel niet weg van Windows Phone, het werkt goed, maar teveel kinderfoutjes.

Volgens mij verliest Apple niet echt marktterrein, maar winnen ze ook niet echt zoals vroeger. Enfin, 't is altijd een persoonlijke keuze, ik ben altijd voor Android geweest maar mis enkele belangrijke apps en het scherm van de high-ends wordt te groot.

Approved 9-lifer R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Ik zou er toch niet te veel van verwachten, dat kan wel eens lang duren eer je batterij vol is :/.

Member nameless's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Duracel heeft dat al een tijd Powermat.com - Be Powerful.

Approved 9-lifer Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Deze zou anders zijn. Hierbij moet die binnen de 2m van da oplaadstation liggen, nie erop

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nameless Bekijk bericht
    Duracel heeft dat al een tijd Powermat.com - Be Powerful.
    Deze is echt nergens meer te koop. Ben gisteren een hele avond op zoek geweest, want dit lijkt me interessant als ik een nieuwe gsm koop, dat hij ook compatibel is met die lader
    Ik heb we gezien dat ze een chip aan het ontwikkelen zijn waarbij je deze net tussen de batterij en batterij pinnetjes plaatst. Zo kan je de gsm zef op de powermat zetten, ZONDER dat hoedje

Member Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    188 (100%)
    Ik ben echt altijd een HTC man geweest, al van bij de gedrochten met windows mobile.
    Maar de laatste 2 jaar moet ik gewoon toegeven dat het topmodel van Samsung altijd net iets beter uit de testen komt.
    Dat gaat nu misschien opnieuw het geval zijn, al zal 't wel even afwachten worden in vergelijking met de HTC One X.

Mijn HTC Desire is aan vervanging toe...
    Het enige wat me tegenhoudt is die vreselijke Touchwiz interface. Bah bah; als ik die stijl wil zal ik wel een iPhone kopen...
    Dan heb ik toch 1000x liever HTC Sense of de standaard Android.

Ik wacht dus nog even de definitieve specs en tests af.

Member Bambinho's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nieuw gerucht:

Exclusief: D Samsung Galaxy S3 specificaties en persfoto

De website GSM Helpdesk Nederland heeft de hand weten te leggen op de officile specificaties en persfoto van de Samsung Galaxy S3, dankzij een –naar eigen zeggen – betrouwbare bron, die anoniem wil blijven. De persfoto heeft veel weg van een eerder gelekte foto uit een presentatie met een dunne bezel en zilveren rand. De specificaties daarentegen zijn volgens de bron nog net iets beter dan werd gespeculeerd de laatste weken/maanden. Bovendien wordt de aankondiging bevestigd van 22 mei, die vorige week ook al opdook.

Persfoto

Specificaties

De belangrijkste specificaties van de Samsung Galaxy S3 op een rij:

- Codenaam: GT-I9300
    - Afmetingen: 131,3 x 63,7 x 8 mm
    - Gewicht: 125 gram
    - 4.7” Super Amoled Plus HD
    - 313 pixels per inch
    - Resolutie: 1280 x 720 pixels
    - 12 megapixel camera met LED
    - 1.3 megapixel front camera
    - 1.5 GHZ quad-core processor.
    - Bluetooth 4.0
    - NFC
    - Wi-Fi a/b/g/n
    - MicroUSB 2.0
    - HDMI
    - Batterij 1750 mAh
    - 32GB intern geheugen

Camera

We kunnen ons nog een bericht herinneren waarin bekend werd gemaakt dat de Galaxy S3 over een 8.0 megapixel camera gaat beschikken, tot grote teleurstelling van enkele bezoekers. Deze bron weet te melden dat de opvolger van de Galaxy S2 gaat beschikken over een 12.0 megapixel camera met een enkele LED flitser, die video’s kan opnemen in Full HD 1080p met 60 frames per seconde. Daarnaast beschikt de camera over een aantal leuke features, zoals: slow-motion en time-lapse. De 1,3 mp font camera kan video gesprekken voeren in 720p HD kwaliteit.

Scherm

Het scherm wordt net iets kleiner dan 4,7” en heeft een resolutie van 1280 bij 720 pixels, dus toch niet een Full HD resolutie, zoals eerder werd gerumoerd. De beeldschermtechnologie die gebruikt gaat worden is Super AMOLED Plus HD, waarbij we een zeer scherp scherm verwachten. De pixels per inch komen neer op 313.

8 mm dun

Volgens de bron wordt de Samsung Galaxy S3 inderdaad maar 8 millimeter dun. Hiermee zet de Koreaanse fabrikant de trend door van het ontwikkelen van zo smal mogelijke toestellen. Hopelijk dat de accuduur niet is verwaarloosd. De gebruikte batterij heeft een capaciteit 1750 mAH, wat ons wat magertjes lijkt.

Processor

Het werd deze week al bevestigd, maar de Galaxy S3 gaat inderdaad beschikken over een quad-core processor van het merk Exynos. De kloksnelheid zal zijn afgestemd op 1,5 GHz. Mogelijk dat er ook een kern aanwezig is, die energiezuinig “lichte” taken kan uitvoeren.
    Lanceerdatum

Het werd in de intro al gezegd, maar de bron geeft aan dat de Samsung Galaxy S3 op 22 mei wordt aangekondigd tijdens een Unpacked evenement in Londen. Het toestel zal in dezelfde week daarna in de winkels liggen.

Samsung Galaxy S3 vs iPhone 4S

De website Versusio.com (Comparing Samsung Galaxy S3 vs. Apple iPhone 4S 64GB - 18 Reasons for the Samsung Galaxy S3 - VERSUS IO) heeft de persfoto in perspectief geplaatst naast de iPhone 4S om een beeld te krijgen van de Galaxy S3 afmetingen:

Wij kijken nu nog meer uit naar de derde generatie Galaxy S, wat jij?

(met dank aan GSMhelpdesk.nl)

Bron: Exclusief: D Samsung Galaxy S3 specificaties en persfoto
    De batterij zou ook verwisselbaar zijn en het toestel zou over 1 GB RAM beschikken als dat gerucht ook klopt.

Hij zou ook in April kunnen uitkomen volgens dit artikel:

Samsung China president pegs Galaxy S III launch for April or May

The Samsung Galaxy S III may after all be coming sooner than expected. Various reports quote Samsung’s Greater China President Kim Young-Ha as saying that the launch of the Galaxy S III will come in April, a month earlier than May which allegedly was the initial plan.

Samsung has already officially denied that its new Android flagship will arrive in April, but the words of the senior Samsung executive say otherwise. Overall, it seems that the plan wasn’t finalized at the time and now the latest details are allegedly clear.

Kim Young-Ha spoke to Chinese media about Samsung’s strategy for the most populous country in the world. The Koreans will step up their efforts in China and aim for an even bigger piece of the Chinese market. The launch of the S III is obviously going to be a big part of that.

Now, so far there’s little we know for sure about the upcoming Galaxy S III. There’s no shortage of rumors and allegedly leaked images, and the majority focus around a quad-core Exynos-chip powered Galaxy S III running on Ice Cream Sandwich. The handset is expected to have a larger display, and ceramic body. The rest is anyone’s guess. It seems certain that the handset will come in the coming months, though, so stay tuned.

Bron: Samsung China president pegs Galaxy S III launch for April or May
    Edit:
    Foto's zijn dus nep zoals verwacht.

Bron:
    https://twitter.com/#!/eldarmurtazin...36166715449344

http://www.androidpolice.com/2012/03...l-press-photo/

Wel interessant is dat hij gemaakt is door een persoon die de echte S3 wel al gezien heeft, kan dus goed zijn dat hij erop lijkt.

Bron:
    https://twitter.com/#!/eldarmurtazin...59123490340866
    https://twitter.com/#!/eldarmurtazin...56478134435841
    Laatst gewijzigd door Bambinho; 21 maart 2012 om 20:02

iTrader
    3 (100%)
    Wordt precies wel iets groot ze! Da scherm is even groot als de hele Iphone xD

iTrader
    133 (100%)
    Wordt precies wel iets groot ze! Da scherm is even groot als de hele Iphone xD
    Iets TE groot naar mijn goesting. Maar ja, er zal wel marktonderzoek naar gevoerd zijn en ik denk dat 80 % op zijn minst akkoord gaat, beetje raar, maar ik zie het eerlijk gezegd ook nog terugvallen naar 4,3". Nu ja, voor hetzelfde geld is het 4,3 maar zit iedereen geruchten te spreiden over nen 4,8 om de concurrentie 4,8 te laten maken .

=> lelijk design als dat het echte zou zijn. Ik wil op zijn minst geen knoppen zoals de Galaxy Nexus en bijna enkel scherm, zodat het weer wat kleiner wordt dan de SGS2 maar wel een even groot scherm heeft.

Approved 9-lifer Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    khad da ook wel gehoopt dat er meer scherm zou zijn en minder knoppen/plastic
    4.7/4.8" is toch wel de limiet denk ik ze
    Vond 4.3 ook perfect eigenlijk, maar dees zal wel weer wennen.

Pagina 1 van 123 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten