Pagina 3 van 61 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 902
    Member NovaHova's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ziet er allemaal sick uit enzo, maar de galaxy s3 zal dit vast wel gemakkelijk omverblazen zoals gewoonlijk! Dus wachten zou ik zeggen.

Member Xtremelyevil's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NovaHova Bekijk bericht
    Ziet er allemaal sick uit enzo, maar de galaxy s3 zal dit vast wel gemakkelijk omverblazen zoals gewoonlijk! Dus wachten zou ik zeggen.
    Ik denk niet dat een beest van HTC zo snel overklast zal worden zu.
    .:Oppo Find 5 - PAC ROM RC1 - Android 4.2.2 :.
    .:i7 4770k - GTX780 - Corsair 16GB 1833Mhz :.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xtremelyevil Bekijk bericht
    Ik denk niet dat een beest van HTC zo snel overklast zal worden zu.
    Qua specs zal de Galaxy S3 zowiso alles overtreffen. Maar naast specs zijn design en de userinterface ook zeer belangrijk en daarvoor staat HTC wel bekend.

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattionline Bekijk bericht
    Qua specs zal de Galaxy S3 zowiso alles overtreffen. Maar naast specs zijn design en de userinterface ook zeer belangrijk en daarvoor staat HTC wel bekend.
    Specs zeggen niet alles, mee opletten .
    Nys.

Approved 9-lifer Arcas''s schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Juist of er iedereen die de One X zal kopen effectief die quadcore gaat gebruiken.. Zijn niet eens applicaties dit ondersteunen. Is enkel interessant naar het batterijverbruik.
    It's me on about.me

Member Clarkske's schermafbeelding
    iTrader
    40 (98%)
    Pff 4.7 inch, is me toch wat groot
    3.7 inch vind ik goed genoeg, miss max. 4"
    Specs: Intel I5 2500K | Asus P8P67 Pro | Kingston HyperX 16 GB (2 x 8 GB) | Asus GTX670 DirectCU2 2 GB GDDR5 @ SLI | Crucial RealSSD m4 SSD 256 GB | Logitech Z5500 5.1 | Creative X-FI Titanium Fatality Pro | Seasonic X-850 Watt Gold | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell U3011 30" | Windows 7 Home Premium 64 Bit (NL) | Logitech Z5500 5.1

Member napke's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arcas' Bekijk bericht
    Juist of er iedereen die de One X zal kopen effectief die quadcore gaat gebruiken.. Zijn niet eens applicaties dit ondersteunen. Is enkel interessant naar het batterijverbruik.
    Apps zijn er wel. De Asus Transformer Prime heeft ook een quadcore en draait ook op Android. En dies nu ongeveer een maandje oud. Er zullen er ongetwijfeld meer uitkomen.
    HTC One (M8) - Android 5.0 - HTC Sense 6
    HTC NEXUS 9 - Android 5.0

Playstation 4 - Playstation 3 - Playstation Vita - tpalmans

Member Infect3d's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clarkske Bekijk bericht
    Pff 4.7 inch, is me toch wat groot
    3.7 inch vind ik goed genoeg, miss max. 4"
    Quadcore CPU en een scherm kleiner dan 4" gaat denk ik niet uitkomen. Als ge een quadcore wilt kopen waren de kleinste schermen 4.3" dacht ik?
    Skate hard!
    Skate or die!

Member sypro9000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Echt een zalig toestel, maar mijn HTC Desire werkt nog altijd perfect zodus
    PC||Antec P182 4x Noctua NF-P12 :: Asus P7P55D LE :: i7 860 @ 4.0 (20x200 Vcore 1.35v IMC 1.40v Scythe Mugen II) :: 4x2gig Corsair Dominator @ 1600 (8-8-8-20 1.6v) :: Asus 5870 @ 930/1250 :: 40gig Bootdisk SSD 500gig workdisk :: Roccat Kave :: Roccat Kone :: Logitech G19

Member Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NovaHova Bekijk bericht
    Kan goed zijn, maar geef mij toch maar een HTC. Al genoeg klachten gehoord over de update software van samsung.

En Sense > all

iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li0n Bekijk bericht
    Kan goed zijn, maar geef mij toch maar een HTC. Al genoeg klachten gehoord over de update software van samsung.

En Sense > all
    Indeed... Niets werkt zo mooi als HTC's Sense...

iTrader
    52 (100%)
    Een paar benchmarks:

Member
    iTrader
    0
    Wel grappig dat de HTC One S beter uit de eerste benchmarks komt
    Wat ze zeggen in de laatste video klopt niet, de One X en One S komen wel met iBeats oortjes, dat heeft HTC France vrijdag bevestigd

HTC One X (Nenamark/Quadrant)

HTC One S (Nenamark)

Htc One S (Quadrant)

Laatst gewijzigd door mattionline; 5 maart 2012 om 18:46

iTrader
    52 (100%)
    Een beetje meer uitleg over de Imagesense technologie:

HTC heeft haar smartphones tot een heel nieuw level getild met de HTC One tijdens het Mobile World Congress. Naast een krachtige processor en geweldige prestaties van de volgende generatie One toestellen, heeft het bedrijf ook een nieuwe technologie ge├»ntroduceerd genaamd: ImageSense, wat staat voor geavanceerde camera capaciteiten. Om alvast even te proeven aan de nieuwe camera, zijn er al een aantal foto’s gemaakt met de camera van de One X.

De ImageSense technologie is een geheel nieuwe camera set-up voor de next-gen HTC toestellen die beschikken over een f/2.0 diafragma, 28mm lens, BSI Sensoren, en slimme LED-flitser met vijf niveaus van helderheid. Er is nu ook een speciale HTC ImageChip die een super-snelle sluitertijd van 0,7 seconden heeft en een 0,2 seconden durende autofocus.

Dankzij de f/2.0 lens kan de HTC One X tot 40% meer licht vangen dan de f/2.4 lens op andere high-end smartphones. De camera beschikt ook over HDR, die de kwaliteit van verhoogt bij blootstelling aan direct zonlicht.

Hieronder nog een verzameling van enkele foto’s gemaakt met de 8.0 megapixel camera van de HTC One X. De ImageSense technologie is overigens ook aanwezig op de HTC One S en V.

bron en grotere foto's: ImageSense technologie op de HTC One X (foto

iTrader
    52 (100%)
    De Navigatie:

Impressie: HTC One X entertainment/navigatie systeem

inShare
    Een zeer handige en slimme toevoeging voor de HTC One X is de “car stereo clip”. Met deze clip tover je jouw smartphone om tot een heus navigatie en entertainment systeem. Het mooie is dat de navigatie-app op Android geheel gratis is. HTC voegt bij de One X een zogenaamde driving mode op de software. De smartphone gaat dan in een bepaalde modus die het gebruik van de telefoon tijdens het rijden veilig maakt, terwijl de smartphone toch goed toegankelijk blijft.

In dit geval kan/moet gebruik worden gemaakt van een simpele, goedkope bluetooth dongel die je in je in de USB-aansluiting van je auto plugt. Verder heb je een statief nodig die aan de vooruit wordt bevestigd. Verder heb je zo’n plakding nodig die je aan je vooruit plakt. Via de driving mode heb je toegang tot het apparaat in een overzichtelijke landscape modus. In deze modus heb je toegang tot Google’s navigatiesysteem. Handig en leuk is ook dat je toegang hebt tot al de muziek op je smartphone via een zogenaamde Music hub app. Verder kun je programma’s als Spotify integreren met deze hub.

Het systeem werkt goed en is erg innovatief. Toch verloopt het gebruik van de HTC One X niet geheel handsfree. Daar moet wel bij gezegd worden dat de meeste auto dashboards meer aandacht van de gebruiker vragen dan het systeem van HTC. Toch is het zaak dat in bepaalde gevallen de bestuurder zich niet laat afleiden en het oog op de weg houdt. In deze gevallen zou een spraakherkenning/spraakbesturing een zeer welkome oplossing zijn. Wellicht komt dit nog.

Voorlopig is de car stereo clip alleen beschikbaar op het vlaggenschip van HTC: de One X. Maar wellicht wordt de compatibiliteit uitgebreid naar andere toestellen van de One series. De prijs is nog niet exact bekend, wel dat de clip ergens tussen april en juli wordt geleverd.

Bron en filmpje: Impressie: HTC One X entertainment/navigatie systeem

Pagina 3 van 61 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten