Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: nr 'onbekend'

Member Irriducibili's schermafbeelding
    iTrader
    0

nr 'onbekend'

Misschien hier iemand die mij kan helpen.

De laatste dagen krijg in regelmatig oproepen van een onbekend nr.
    Dit telkens tijdens mijn werk (ik kan niet antwoorden op het werk).

Is er een manier om te achterhalen van wie deze nr is? Ik heb zelf al een nieuwe voice mail ingesteld om hun iets te laten inspreken... maar neen.

Het gaat over 19 oproepen op 2 weken.

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Zou inderdaad handig zijn om te weten. Hier thuis bellen ze regelmatig met onbekend nummer. Niet slim natuurlijk, dan kan je niet eens terug bellen xD

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Vraag dit na bij je provider

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Larso7770 Bekijk bericht
    Vraag dit na bij je provider
    Ze mogen dat niet zeggen

Member yannickvdb's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Bij Mobile Viking kan je deze nummer zien tussen de lijsten die online beschikbaar worden gemaakt

Als je geen Mobile Viking hebt kan je er denk ik niet achter komen..

Member
    iTrader
    0
    Dit zijn zeer zeer vaak verkopers,ze bellen enkel tijdens kantooruren. Als het inderdaad belangrijk is,dan bellen ze wel 's avonds of laten op zijn minst een voicemail achter.

Had dit ook eens meegemaakt,was uiteindelijk een extern bureau in naam van Proximus(reeds 3 jaar weg daar) of ik niet terug wenste te komen en het gesprek was vrij kort afgelopen toen ik eindelijk eens kon opnemen
    "Jazeker, ik ben ge´nteresseerd in uw voorstel,laten we eerst mijn belprofiel bespreken, ik bel ongeveer een uurtje per maand en stuur een 200tal smsjes, alsook maak ik graag gebruik van mobiel internet op mijn gsm die ik soms tether naar mijn laptop, voor een totaal van 500MB-1GB per maand...nou mevrouw,ik neem aan dat dit alle informatie is die u nodig heeft,hoeveel gaat Proximus mij hiervoor aanrekenen?"
    Ze moest het even navragen aan een collega, want blijkbaar maakten ze enkel afspraken om een agent langs te sturen thuis(dat zei ze niet,maar ze kon geen tarieven voor mobiel internet opnoemen),ze zette mij in wacht en daarna werd de verbinding na een paar minuten verbroken.

En ja,ik ben MV

Edit: om toch nog iets on-topic toe te voegen
    Enige manier om dit op te lossen,je zal nooit ditr nummer te weten komen,operatoren kunnen ook absoluut niets zelf doen,je kan enkel Politie inschakelen voor laster,zij krijgen telnr van operator en gaan de andere partij contacteren om je voortaan met rust te laten,maar zullen je nooit het telefoonnr doorgeven(tenzij natuurlijk de laster nooit stopt)
    Laatst gewijzigd door voriki; 22 februari 2012 om 10:03 Reden: extra info

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten