Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Nokia C5-03

Member RAWK's schermafbeelding
    iTrader
    0

Nokia C5-03

Ben aan het zien voor een nieuwe gsm en nu is mijn oog gevallen op de nokia c5-03.
    Iemand ervaring met dit toestel? Ik heb al gelezen dat het besturingssysteem een beetje verouderd is, ergert dit of kun je dit misschien updaten?
    Heb nu een nokia 5250, als er iemand zou kunnen vergelijken met deze gsm zou ook wel handig zijn.
    Alvast bedankt!

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    131 (100%)
    Uw budget?
    Wat ga je ermee doen?
    Heb je een voorkeur voor merk/OS?

Afhankelijk van uw doelstellingen. Die C5 zal niet slecht zijn. En OS verouderd... Symbian zit knap in elkaar, maar zonder al die mooie toetskes.

iTrader
    0
    Zou sowieso liefst een nokia hebben.
    Verder is wi-fi, om wat op internet te zien aan redelijke snelheid, en de mogelijkheid voor leuke apps toch ook wel een vereiste.
    Budget is rond de 150 euro dus veel beter als deze ga ik niet vinden, maar het gaat er mij gewoon om of deze zijn prijs waard is en of het echt een verbetering is t.o.v. mijn huidig toestel.
    Heb ook nog een vraagje over de nokia c5-03, op verschillende sites staat geen mp3-speler terwijl op andere sites of in gebruikersreviews staat dat hij wel, en zelfs een goede, mp3-speler heeft. Iemand die mij de waarheid kan zeggen?
    Al kan ik mij eigenlijk niet voorstellen daat er tegenwoordig nog veel gsm's zijn zonder mp3-speler
    JFT96

iTrader
    131 (100%)
    Waarom zou je bij Nokia willen blijven? (gewoon vraag ze )
    Ik denk persoonlijk dat er te weinig verschil tussen beide toestellen is om persť te vervangen. Hij zal zijn 150 euro wel waard zijn, maar wacht gewoon tot u oud beestje versleten is. Scherm is iets groter, maar 3,2" voor multimedia is nog vrij klein.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nokia.be
    Music features
    Stereo Bluetooth 2.0 + EDR support
    Stereo FM radio
    Shazam
    Music codecs: .mp3, AAC, eAAC, eAAC+ and WMA
    Equaliser
    Bit rate up to 256 kbps
    DRM support WMDRM10, OMA DRM 2.1 +F81
    Zit er dus in.
    Laatst gewijzigd door mythe; 27 januari 2012 om 17:39

iTrader
    0
    Heb altijd nokia gehad en als ik samsung of een andere merk bekijk werkt da toch wel heel anders, gewoon persoonlijke voorkeur en traditie dus eigenlijk
    Een Iphone zou ik wel zien zitten maar die gaat boven mijn budget dus...
    Zal nog maar ff wachten dan en het nog eens bekijken, maar mijn oog viel gewoon op die gsm omdat ie nu bij the phonehouse in promo is voor 140 euro...
    Maar nog ff is een vraagje over dat besturingssysteem, ik las dat er nieuwere versies van Symbian zijn dan die op die c5-03, als ik die koop kan ik da dan updaten ofzo?
    Kan misschien dommme vraag zijn maar ben daar overal niet zo in thuis

Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Heb hem ook, maar ik kan het niet vergelijken met andere smartphones. Persoonlijk heb ik hem gekocht voor de gps met gratis kaarten van heel de wereld en de carkit.
    Ben er wel tevreden van. Enigste minpunt voor mij is dat ik de menu's niet ordelijk vind en ik heb nog niet gevonden of je ze kan aanpassen.
    Wifi en gps werken goed. Camera is 5mp maar blijkbaar niet so'n goede sensor want er zit toch veel korrel in de foto's.

iTrader
    131 (100%)
    @RAWK: een iPhone is bijlange niet zo degelijk als een SGS2 bijvoorbeeld. Het ziet er beter en sterker gebouwd uit maar dat is het helaas niet voor zijn prijs. Dat maakt het geen slecht toestel, maar je betaald wel 200 euro aan een logo en als je hem laat vallen breekt het glas nogal snel.

Vna Symbian, geen idee. Maar ik denk dat je van die updates geen zotte dingen moet verwachten. Maar ik ga er mij niet over uitspreken, heb te weinig ervaring.

Heb nu ne Nokia Lumia 800 en ben er zeer tevreden van, maar dat is wellicht ook over u budget . Zou ik trouwens opteren boven een iPhone (mijn persoonlijke voorkeur, gewoon qua prijs). Heb ne iPhone gehad en het zijn degelijke toestellen, maar te duur.
    PSN: dripke
    .

iTrader
    0
    Ik vernoemde iPhone eigenlijk omdat je vroeg waarom waarom ik bij nokia zou willen blijven
    Die Nokia Lumia 800 zou ik denk ik ook wel verkiezen boven iPhone, ook omdat hij er gewoon superstrak uitziet en bijna iedereen tegenwoordig een iPhone heeft...
    Maar bedankt alletwee, ga nog ff afwachten dan denk ik

Member
    iTrader
    47 (100%)
    Misschien moet je in een winkel eens een Galaxy Y of GIO (als ze die laatste nog hebben) uitproberen? Zijn goedkope dingen en hebben toch heel wat smartphone opties. Nu zal je zeggen Samsung werkt anders maar tis Android dus dat werkt zoals alle andere Android toestellen...

iTrader
    0
    Ik ga er deze middag eens langs rijden en het allemaal is goed bezien
    Iemand die misschien zijn ervaringen met die san fransisco of ZTE Blade kan/wil delen?

iTrader
    131 (100%)
    ZTE blade is een goed toestel, maar is afhankelijk van waar je komt natuurlijk. Ik had het getest vlak na een heleboel snelle toestellen en dan merk je toch wel wat 'lag'. Maar voor zijn prijs is het een zeer goed toestel, beter ga je niet vinden voor 140 euro.

Zou in dat geval ook is kijken voor de ZTE Skate. Hier gekend als het Medion Aldi toestel. Ook zeer zeer goed toestel voor zijn prijs.

Member Infect3d's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dan kan je beter een Acer Liquid Metal(S120) kopen. Veel sneller als de Blade en kost maar 130 euro bij thephonehouse. Heeft ARMv7 processor dus flash is mogelijk. Heeft ook wel een degelijke camera met flitser.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten