Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member
    iTrader
    1 (100%)

Curve 9300 - Hulp met Wifi instelling...

Dag allemaal,

Het volgende probleem doet zich voor:

Ik heb een gewoon mobistar abonnement van mijn werk, en kan dus niet veranderen aangezien de werkgever dit niet wilt..
    ( en heb dus ook niet het blackberry abonnement)

Ik heb een Blackberry, en wegens het abonnement is ONLINE gaan HEEL DUUR, (0.50ct per verbinding waar 'test' googlen dus 1.5€ kost!)

Dus nu wil ik enkel ONLINE gaan wanneer ik in verbinding ben met een wifi-verbinding waar ik toegang tot heb.
    Momenteel heb ik het zo ingesteld, (aangezien het me niet anders lukt) dat DATAverkeerd mogelijk is (anders lukt online gaan nooit!) maar in de browserinstelling 'voorkeur aan wifi of hotspot' .

DWZ dat ik de verbinding voor het online gaan met mijn abonnement NIET HEB UITGEZET, helaas...

kan iemand mij helpen met mijn instellingen??

Member spriggan's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Hey Steven,

Om het surfen via je gsm verbinding uit te zetten volstaat het om je APN instellingen te wissen op je blackberry. Dan zal je enkel nog via wifi kunnen surfen.

Op je blackberry (als het OS 6 is) kan dit door:

Opties > Toestel > Geavanceerde systeeminstellingen > TCP/IP > vakje langs APN uitvinken

Greetz
    Laatst gewijzigd door spriggan; 6 januari 2012 om 11:40 Reden: typo's

Member
    iTrader
    1 (100%)
    bedankt..

dit heb ik gedaan alvast..
    hopelijk geen verrassingen op het einde van de maand dan.

Wat wel raar is, nu is die TCP/IP heb uitgevinkt en gewist, als ik in het verbindingenmenu waar staat (mobielnetwerk, wifi, bluethoot) wifi UITvink, en ik ga naar google en typ test.. krijg ik nog steeds de zoekresultaten voor test.

Dus ik wou eigenlijk hetzelfde is proberen als ik de router UITTREK, maar momenteel nog ni geprobeert, voor de verrassingen opt einde vd maand!

Member Suphafly's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spriggan Bekijk bericht
    Hey Steven,

Om het surfen via je gsm verbinding uit te zetten volstaat het om je APN instellingen te wissen op je blackberry. Dan zal je enkel nog via wifi kunnen surfen.

Op je blackberry (als het OS 6 is) kan dit door:

Opties > Toestel > Geavanceerde systeeminstellingen > TCP/IP > vakje langs APN uitvinken

Greetz
    ff thread digging vergeef mij hiervoor!

ik heb dit dus gedaan ..
    maar als ik dan geen wifi afzet, en gegevenservice aanzet bij mijn operator (proximus pay & go )
    kan ik toch nog op internet...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten