Pagina 7 van 237 Eerste ... 345678910111757107 ... Laatste
    Bouver's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Wordt die simkaart direct geactiveerd? Want ik heb nog een bundel tot 1 januari en 70€ op m'n simkaart bij MV...
    .

camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk bericht
    Wordt die simkaart direct geactiveerd? Want ik heb nog een bundel tot 1 januari en 70€ op m'n simkaart bij MV...
    Is dit het volgende je bedoeld ofzo? post #86 nog eens volledig lezen.
    Nys.

mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk bericht
    Kijk eens een paar berichten terug .
    PSN: dripke
    .

Da_GoDoFuNReaL's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timofp Bekijk bericht
    Juist nogmaals gebeld, ze zijn er al beter van op de hoogte momenteel. Indien je een bestaande Proximus klant met met abbonement dan moet je naar een verkooppunt gaan. Daar moet je je abbo laten omzetten naar pay&go en daarna kan je de pay&go kaart omzetten naar het nieuwe Generation-Connect tarief.

Dus dan zal ik morgen maar eens naar een verkooppunt gaan en dit proberen, hopelijk zijn die 5000 inschrijvingen dan nog niet op en kan ik mijn huidige bestelling met nieuw nummer annuleren.
    Maw moet je huidig abonnement nog niet zijn afgelopen zijn om over te schakelen opgeneration connect?

Barbarossa's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Als uw abonnement nog niet is afgelopen moet ge een boete tot max 150 euro betalen, dat hangt van de resterende duurtijd van uw huidig abonnement af.
    Onder contract moet ge het maandelijks bedrag x aantal maanden als boete betalen, wettelijk vastgelegd tot max 150 euro.

iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk bericht
    Als uw abonnement nog niet is afgelopen moet ge een boete tot max 150 euro betalen, dat hangt van de resterende duurtijd van uw huidig abonnement af.
    Onder contract moet ge het maandelijks bedrag x aantal maanden als boete betalen, wettelijk vastgelegd tot max 150 euro.
    Dat zou kloppen, mijne maat gaat het ook nog eens in proximus shop gaan vragen, ik moet nog 105euro betalen, heb helaas wel nieuw nr al aangevraagd dus bij mij word het een nieuw gsm nr hier. Maakt me niet echt uit ook.
    Een abo neem ik niet meer, altijd klote dat ge vast zit en telkens je weg wil gaan of ander tarief wil nemen je moet betalen.( ik heb het over generation connect uiteraard).
    Nys.

iTrader
    1 (100%)
    Als ge naar de klantendienst belt kunt ge uw betaling laten annuleren en GC op uw bestaand nummer laten overzetten, tenzij u kaart al verstuurd is natuurlijk.

Zie userbase:

Toon onderwerp - Generation Connect - Userbase

Proximus klanten kunnen weldegelijk hun nummer behouden. Dit moet aangevraagd worden via de klantendienst, niet via de website zoals Mobistar- en Base-klanten dat kunnen doen.

We lezen echter her en der (onder meer op jullie site) dat niet alle call center operatoren op de hoogte zijn van het aanbod en dat er wordt geweigerd om klanten over te schakelen. We doen er alles aan om onze collega’s zo snel mogelijk correct te briefen, want dit is niet de bedoeling.
    Proximus klanten die dus problemen ondervinden trachten best op een later moment nog eens de klantendienst te bellen. Ik begrijp dat dit zeer hinderlijk is, maar we werken hard om dit probleem op te lossen.

iTrader
    36 (100%)
    Mijn kaartje zal al verstuurd zijn denk ik. Woensdag betaald, donderdagochtend geld eraf gegaan dusja, zal onderweg zijn.
    Nys.

iTrader
    1 (100%)
    Eventueel een nieuw aanvragen, t is max 20 euro verschil en ge behoudt uw eigen nummer.
    Het andere kan je verkopen of voor andere doeleinde gebruiken, eventuele even tetheren ofzo.

iTrader
    36 (100%)
    Decat; heb ik ook al aan zitte denken maar dan moet ik wel nu meteen al kunnen overschakelen en daar vrees ik beetje voor, want als proximus echt zal vasthouden aan die 5000 man dan kan het mss te laat zijn voor mij snapt ge, dan is alles voor niks geweest, ik zou straks al moete gaan en ze me met zekerheid kunne zegge ik meteen overgeschakelt ben want ik val eerst nog op pay en go en moet zelf meende ik me nog eens inschrijven voor generation connect, beetje een soep gedoe vind ik .
    Nys.

iTrader
    0
    Hiernet ook klantendienst gecontacteerd en ze zeiden mij ook dat ik niet kan overschakelen van abo naar GC tenzij ik abo zou opzeggen en dus 150€ betaal.

Wat ik wel kan proberen is om over te schakelen naar pay&go en dan zelf inschrijven op GC, maar tegen dat ik kan inschrijven op GC zullen die 5000 kaartjes wel al weg zijn vrees ik

iTrader
    38 (100%)
    Ik heb een Proximus abonnement (geen contractduur meer, dus kan onmiddellijk opzeggen). Ik ben zojuist naar een verkooppunt geweest en ze waren daar goed op de hoogte van de nieuwe formule en overstapmogelijkheden voor Proximus. Ik heb mijn abbo dan ook omgezet in een Pay&Go kaart, hierna zou ik via de klantendienst kunnen overschakelen.

1 addertje onder het gras, het overschakelen van abbo naar Pay&Go duurt 2-4 werkdagen, dat is dus volgende week Dinsdag-Donderdag dat ik overgeschakeld zal zijn, en het is niet zeker dat dan grens van 5000 nog niet bereikt is natuurlijk.

WolCoM's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Als ge al prepaidklant zijt dan hoeft ge toch helemaal geen nieuwe sim ofzo aan te vragen? Gewoon online herladen voor 20 euro en dan wordt die Connect geactiveerd...
    Iemand die dit kan bevestigen?

Of moet ge toch via callcenter werken als huidige proximus generation klant?
    Those who live with passion have lost less, then those who have lost their passion. Dixie Dancercoer

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dave78 Bekijk bericht

Wat ik wel kan proberen is om over te schakelen naar pay&go en dan zelf inschrijven op GC, maar tegen dat ik kan inschrijven op GC zullen die 5000 kaartjes wel al weg zijn vrees ik
    Dat gaat nog wel ff duren vooraleer ze aan 5000 personen zitten hoor.

iTrader
    36 (100%)
    Ik heb ondertussen naar de proximus shop geweest; DIKKE ZERO, ze weten daar van toeten of blazen, belt da mens naar de klantendienst 6000nr, die persoon aan de lijn wist er ook nog van de hond zijn kloten, resultaat is nu ik nog steeds noppes heb en nog nie kan overschakelen van mijn abo naar generation connect.

Proximus service zoals we al wisten toont nogmaals aan; DIKKE ZERO. Trieste boel, hun eigen mensen die er werken lichten ze nie eens in als ze een nieuwe product brengen,lol.

Neemt nie weg ik er bij blijf omdat ze nu éénmaal beste en snelste en stabielste netwerk hebben, mochte ze in deze minder sterk staan zou ik overschakelen naar een ander.
    Nys.

Pagina 7 van 237 Eerste ... 345678910111757107 ... Laatste

Regels voor berichten