Pagina 6 van 169 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 3369
    Member
    iTrader
    0
    Hiernet ook klantendienst gecontacteerd en ze zeiden mij ook dat ik niet kan overschakelen van abo naar GC tenzij ik abo zou opzeggen en dus 150€ betaal.

Wat ik wel kan proberen is om over te schakelen naar pay&go en dan zelf inschrijven op GC, maar tegen dat ik kan inschrijven op GC zullen die 5000 kaartjes wel al weg zijn vrees ik

Member
    iTrader
    38 (100%)
    Ik heb een Proximus abonnement (geen contractduur meer, dus kan onmiddellijk opzeggen). Ik ben zojuist naar een verkooppunt geweest en ze waren daar goed op de hoogte van de nieuwe formule en overstapmogelijkheden voor Proximus. Ik heb mijn abbo dan ook omgezet in een Pay&Go kaart, hierna zou ik via de klantendienst kunnen overschakelen.

1 addertje onder het gras, het overschakelen van abbo naar Pay&Go duurt 2-4 werkdagen, dat is dus volgende week Dinsdag-Donderdag dat ik overgeschakeld zal zijn, en het is niet zeker dat dan grens van 5000 nog niet bereikt is natuurlijk.

Member WolCoM's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Als ge al prepaidklant zijt dan hoeft ge toch helemaal geen nieuwe sim ofzo aan te vragen? Gewoon online herladen voor 20 euro en dan wordt die Connect geactiveerd...
    Iemand die dit kan bevestigen?

Of moet ge toch via callcenter werken als huidige proximus generation klant?

Member Barbarossa's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dave78 Bekijk bericht

Wat ik wel kan proberen is om over te schakelen naar pay&go en dan zelf inschrijven op GC, maar tegen dat ik kan inschrijven op GC zullen die 5000 kaartjes wel al weg zijn vrees ik
    Dat gaat nog wel ff duren vooraleer ze aan 5000 personen zitten hoor.

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik heb ondertussen naar de proximus shop geweest; DIKKE ZERO, ze weten daar van toeten of blazen, belt da mens naar de klantendienst 6000nr, die persoon aan de lijn wist er ook nog van de hond zijn kloten, resultaat is nu ik nog steeds noppes heb en nog nie kan overschakelen van mijn abo naar generation connect.

Proximus service zoals we al wisten toont nogmaals aan; DIKKE ZERO. Trieste boel, hun eigen mensen die er werken lichten ze nie eens in als ze een nieuwe product brengen,lol.

Neemt nie weg ik er bij blijf omdat ze nu éénmaal beste en snelste en stabielste netwerk hebben, mochte ze in deze minder sterk staan zou ik overschakelen naar een ander.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk bericht
    Dat gaat nog wel ff duren vooraleer ze aan 5000 personen zitten hoor.
    Zouden ergens tellerke moeten zetten hé voor te zien hoeveel er nog zijn

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ma serieus, de kans dat daar echt een cap van 5000 personen op zit is wel maar klein hoor. Das gewoon een marketingstrategie. En blijkbaar werkt die zeer efficiënt, aangezien iedereen hier bang is dat ze niet bij de uitverkorenen zullen zijn

En nu gniffel ik stiekem wat in mijn vuistje. Als de klantendienst van Proximus zelfs al faalt om nieuwe klanten op een deftige manier te informeren & te woord te staan... Good luck son, you're gonna need it ^^

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0pje Bekijk bericht
    Ma serieus, de kans dat daar echt een cap van 5000 personen op zit is wel maar klein hoor. Das gewoon een marketingstrategie. En blijkbaar werkt die zeer efficiënt, aangezien iedereen hier bang is dat ze niet bij de uitverkorenen zullen zijn

En nu gniffel ik stiekem wat in mijn vuistje. Als de klantendienst van Proximus zelfs al faalt om nieuwe klanten op een deftige manier te informeren & te woord te staan... Good luck son, you're gonna need it ^^
    Het probleem lijkt me duidelijk; proximus brengt iets nieuws uit en ze lichten niet eens hun eigen personeel in, hoe zouden die mensen dan moeten weten hoe alles moet dan en wat ze moeten doen of zeggen aan de klanten?

Dat is het enige grote probleem bij proximus, de communicatie zowel naar eigen personeel als klanten toe maar voor de rest zijn ze wel de beste.

Member Zarnikon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Klantenservice kan mij totaal niet schelen, heb het ook nooit nodig gehad. Wat mij wel kan schelen is de enorm slechte internet verbinding bij Mobile vikings. Ik gebruik mijn gsm als mobiel toegangspunt, om zo op mijn laptop internet te hebben, en Edge is niet echt snel om de desktop site van bvb Engadget of Tweakers te laden. 1Mbps valt mee maar is nu ook niet zo snel.

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Zie het zo: net zoals mensen soms graag iets meer betalen voor een goeie persoonlijke service in een hotel, betaal ik liever iets meer aan mijn operator als ik weet dat ik er altijd terecht kan voor uitleg, community activiteiten & vlotte helpdesk.

Natuurlijk kunnen niet alle hotels botique zijn. Daarom dat de Holiday Inn's en Proximussen in deze wereld ook een grotere omzet draaien ^^

@Zarnikon: Kan ik begrijpen wanneer je in een gebied woont met slechte dekking. Maar ik zit op kot in Leuven en als Kotnet het laat afweten, browse ik gewoon verder via Mobile Vikings tethering en ik merk het verschil niet. Online gamen lukt er zelfs perfect mee.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Ik heb ondertussen naar de proximus shop geweest; DIKKE ZERO, ze weten daar van toeten of blazen, belt da mens naar de klantendienst 6000nr, die persoon aan de lijn wist er ook nog van de hond zijn kloten, resultaat is nu ik nog steeds noppes heb en nog nie kan overschakelen van mijn abo naar generation connect.

Proximus service zoals we al wisten toont nogmaals aan; DIKKE ZERO. Trieste boel, hun eigen mensen die er werken lichten ze nie eens in als ze een nieuwe product brengen,lol.

Neemt nie weg ik er bij blijf omdat ze nu éénmaal beste en snelste en stabielste netwerk hebben, mochte ze in deze minder sterk staan zou ik overschakelen naar een ander.
    Jip, ben vanmiddag ook bij shop langs geweest. Wisten ook enkel van wat ze uit de krant gelezen hadden.

Ergens wel jammer, had graag al overgeschakeld als proximus generation klant.
    Nu, ik kan wel nog even wachten.

Klopt het btw dat ik zoiezo een nieuwe simkaart nodig heb om 3G bereik te kunnen hebben?
    Vind dat toch maar raar. Maar 'k weet der nu ook zoveel nie over.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WolCoM Bekijk bericht
    Jip, ben vanmiddag ook bij shop langs geweest. Wisten ook enkel van wat ze uit de krant gelezen hadden.

Ergens wel jammer, had graag al overgeschakeld als proximus generation klant.
    Nu, ik kan wel nog even wachten.

Klopt het btw dat ik zoiezo een nieuwe simkaart nodig heb om 3G bereik te kunnen hebben?
    Vind dat toch maar raar. Maar 'k weet der nu ook zoveel nie over.
    IK BEL NET NOG EENS NAAR DE E-SHOP,IK DRUK NR 2 IN VOOR NEDERLANDSTALIG IEMAND AAN DE LIJN TE KRIJGEN? KRIJG IK EEN DAME DIE ALLEEN MAAR FRANS KON EN ZEER KLEIN BEETJE ENGELS

Als je een nieuw nr vraagt krijg je uiteraard een nieuwe simkaart maar wil je nummerbehoud en kom je van proximus abo dan behoud ge gewoon uw simkaart (of pay & go dan behoud ge ook u huidige simkaart).

Helaas zoals je hier wel ziet in het groot gepost; tis schrijnend, vandaag naar de proxi shop zelf geweest, naar klantendienst gebelt op nr 6000, ze weten er van de hond zijn kloten, tis erg.

(ik heb me wel woensdag eentje aangevraagd als nieuwe nr,voor alle zekerheid, ik doe dan nog wat ik wil).

Probleem van Proximusprepaidklanten die overschakelen naar GenConnect en niet meer kunnen bellen: de 'inkomende en uitgaande oproepblokkeringen' moeten van de lijn gehaald worden door de Technische Dienst, gsm herstarten en opgelost. Nieuwe SIM is niet nodig.

Bron: mezelf. Dank aan Inge P in BGCcenter in Diest

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Mensen die hun sim al ontvangen hebben?

Member
    iTrader
    3 (100%)
    iemand een idee of ge bij da formulier van proximus base moet aanduiden als provider?

iTrader
    0
    Als ge van MV of base komt wel ja.

iTrader
    0
    Anyway, blijkbaar kun je nu helemaal niet meer overschakelen via de site? Of werkt dit bij jullie wel nog?

Generation Connect

Member aSSrides's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0pje Bekijk bericht
    Van die marketing strategie heb je gelijk. Maar het lijkt of de 5000 al bereikt zijn? Want die knop 'word generation connect' lijkt weg te zijn op de site :-).

iTrader
    35 (100%)
    De 5000 zijn precies idd weg, paar uur geleden nog was de knop er nog, nu is deze idd foetsie.

Gvdm, ziet ge klote boel gelukkig heb ik me een nieuw nr aangevraagd of ik had het aan mijne rekker, mijn nummer overzetten kan ik al naar fluiten maar kan me nie schelen, volgende week krijgen ze nen mooie brief ik mijn abo opzeg sowieso.

Zelfs al zou er wat mislopen dan met mijn nieuw nr ofzo, ik zeg da boeltje op,punt.

Member Access's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als ze zien dat er op zo korte tijd 5000 man intekent voor die service zullen ze bij proximus ook wel 2x nadenken en die cap verhogen hoor.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Binnen 3 maand Generation Connect 15* met dezelfde voorwaarden als de gewone!

*Generation Connect 20 kunnen niet omschakelen

hehe

Op zich zou ik meteen omschakelen voor betere data maar het blijft 25% duurder en uiteindelijk gebruik ik die data wanneer ze snel moet zijn slechts af en toe. Updates van facebook/twitter/mail die mogen trager downloaden das toch op de achtergrond daar merk ik niets van.

Tis soms wel irri hoor, als ik wa foto's wil tonen enzo of bestanden van mijn nas wil halen dat het zo een onstabiele verbinding is, maar das maar af en toe, daarvoor wil ik geen 5EUR extra betalen.

Dit is wel een heel goeie stap in de goeie richting!
    safir Thom4s

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten