Pagina 59 van 235 EersteEerste ... 94955565758596061626369109159 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 871 t/m 885 van 3514
    Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felixdraait Bekijk bericht
    Ge moet overigens niet getekend hebben om contractueel gebonden te zijn, telefonisch mag ook. Maar het feit dat ze een abonnement dezelfde naam geven als hun prepaid formule (pay & go) zegt al genoeg over het misleidend opzet dat er achter zit imo.
    Feit. Maar ze moeten een bewijs hebben van telefonische bevestiging. Dus zolang ze geen bewijs kunnen voorleggen ... En zolang je niet bevestigd.

En dan kunde weer zeggen dat ze uwen privacy niet op punt stellen enzovoort . Dus telefonisch is nogal een riskante onderneming als de klant echt moeilijk begint te doen.
    PSN: dripke
    .

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Dan heb je base/mv en proximis (GC); Bij proximus heb je meer 3G maar ik kan u zeggen, je valt toch regelmatig op EDGE terug zeker als je ergens binnen gaat ofzo en dan ist dikwijls zeer zeer vervelend want proximus op EDGE is echt pokketraag, lichte sites gaan nog maar zwaardere sites is een ramp en youtube filmpje kijken gaat ook niet.
    Het lijkt me dat EDGE bij elke provider even traag is, door de beperking in de technologie.
    Overigens heeft Mobistar wel een redelijk goedkoop dataplan, via Colruyt Mobile.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Member Barbarossa's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    EDGE van Base/MV gaat vlotter dan die van Proximus, ale dat zijn mijn ervaringen toch.
    Maar had ergens gelezen dat Proximus GPRS zou zijn, naar t schijnt is dat trager.

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Het lijkt me dat EDGE bij elke provider even traag is, door de beperking in de technologie.
    Overigens heeft Mobistar wel een redelijk goedkoop dataplan, via Colruyt Mobile.
    Ik kan u verzekeren dat de Edge bij MV een stuk sneller is dan die bij Proximus .
    0,1 vs 0,5-0,6 voel je toch wel.
    PSN: dripke
    .

Member aSSrides's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    Ik kan u verzekeren dat de Edge bij MV een stuk sneller is dan die bij Proximus .
    0,1 vs 0,5-0,6 voel je toch wel.
    Zelfde gevoel hier ..
    Edge gaat aanzienlijk sneller bij mobile vikings

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Nee, het verschil is opmerkelijk; EDGE bij base is duidelijk beter en sneller dan bij proximus.
    Bij base kan je nog bv tv kijken via je gsm, bij proximus wil deze nie eens beginnen, zo groot is het verschil.

Op proximus kan je nie veel doen als je op edge zit, das het enige jammer bij proximus.
    Nys.

iTrader
    9 (100%)
    Ik heb eens 5 testen op EDGE gedaan via de Speedtest app:

DL UP ping

176 87 216
    197 111 220
    217 110 240
    214 110 231
    218 129 215

Gemiddeld:

204,4 109,4 224,4

Zeker niet verkeerd toch? Ik heb wel maar 1 meting van MV, dus vergelijken kan ik niet echt.
    Die is trouwens 203 118 268. Zo goed als hetzelfde dus.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam

iTrader
    36 (100%)
    Ik heb eens 5 testen op EDGE gedaan via de Speedtest app:

DL UP ping

176 87 216
    197 111 220
    217 110 240
    214 110 231
    218 129 215

Gemiddeld:

204,4 109,4 224,4

Zeker niet verkeerd toch? Ik heb wel maar 1 meting van MV, dus vergelijken kan ik niet echt.
    Die is trouwens 203 118 268. Zo goed als hetzelfde dus.
    Ondanks de getallen dicht bij elkaar liggen is zoals ik zeg het verschil toch opmerkelijk, heb al genoeg tests gedaan, base is betere snelheid dan proximus op edge, je zal met base meer kunnen doen op edge dan mee proximus.
    Daarom heb ik 2 toestellen mee beide providers.
    Nys.

iTrader
    9 (100%)
    'k Heb in het MV topic gevraagd om dat eens te doen:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kawadude Bekijk bericht
    Voila

Snelheden zijn dus hetzelfde. 't Zit in jullie hoofd

Member Pjken007's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Weer zo eentje die denkt dat hij met 1 meting gans Belgi├ź in kaart gebracht heeft

iTrader
    36 (100%)
    'k Heb in het MV topic gevraagd om dat eens te doen:

Nogmaals; de snelheden mogen dan dicht bij elkaar liggen, ik zeg u nogmaals dat 8/10 keer base zal winnen zeker als je een youtube filmpje moet laden ofzo of een zware internet pagina.

Mijne maat heeft een 3Gs, ik een 4s ik heb proximus edge hier en mijne maat mv en meestal wint deze, lijkt me wel duidelijk en ikzelf heb ook nog een samsung gio; mee proximus kan ik geen tv beginnen kijken (ik heb een slingbox) terwijl mv dat wel begint af te spelen.

Miskijk je dus niet alleen op die snelheden maar ik snap uw punt wel maar de praktijk is hetgeen dat telt .
    Nys.

Member
    iTrader
    0
    Camino bedankt voor je nuttige post 2 gsm's zie ik niet zitten dus ben eigenlijk nog aan het twijfelen. Want je mening is zo wat verdeeld. Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik zou dus internet willen op mijn Iphone voor tijdens de les. Ik zit in Antwerpen (aan de groenplaats en met toch serieus dikke muren in het gebouw zelf, zelf in de aula is geen wifi vanwege de te dikke muren) buiten de aula, in de refter bv, wel. Voor d rest zou ik willen kunnen surfen op de trein, als ik rond stap. Lijkt het mij dan niet beter om voor GC te gaan? Want als ik het goed begreep heb je buiten wel 3G verbinding en binnen moet je terugvallen op EDGE toch? En is eigenlijk het snelheidsverschil qua 3G van MV en GC zo groot? Ik kan best een paar milliseconden langer wachten hoor

Member Astro's schermafbeelding
    iTrader
    63 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk bericht
    EDGE van Base/MV gaat vlotter dan die van Proximus, ale dat zijn mijn ervaringen toch.
    Maar had ergens gelezen dat Proximus GPRS zou zijn, naar t schijnt is dat trager.
    Inderdaad en dit is waarom ik MV ben en geen GC.

De 3G van GC/Proximus is mss wel sneller maar als je ergens geen goede verbinding hebt slaat die terug op GPRS (bolletje op iPhone) en dat is inderdaad pakken trager dan EDGE (wat MV/Base en Mobistar hebben)
    Ikzelf heb Proximus voor werk op HTC en doet zijn werk wel. Maar prive ben ik overgeschakeld van Mobistar naar MV want Mobister is echt TE duur en MV is echt een droom voor de prijs en support! Kan ook niet klagen in buitenland of op tijdens transport (auto/trein/...)

-*-  MBA 13'' - Intel Core i5 1.4Ghz - 4Gb LPDDR3 - Intel HD 5000 - 256GB PCIe flash storage
    -*-  MBP 15'' - Intel C2D T8300 2.4Ghz - 4Gb DDR2 CL4 - nVidia GeForce 8600M GT - Samsung 128GB SSD
    -*- Synology DS411 + DX5 - 9x 2Tb -*- Airport Extreme 5th Gen -*- Sonos Play:5 -*- ATV2
    -*- Apple iPad Mini Retina 16GB Black -*- Apple new iPad 16GB White -*- Apple iPhone 6 16GB Space Gray

Member
    iTrader
    0
    Hoe gaat dit nu eigenlijk in zijn werking? Ik heb me nu geregistreerd via die site en die 20 euro betaald. Gaan zij mij dan een mailtje sturen of? Normaal gezien had ik al een bevestigingsmail moeten gekregen hebben maar ik heb er dus geen gehad. (dan maar een screenshot genomen van die site)

Member
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lollypop Bekijk bericht
    Camino bedankt voor je nuttige post 2 gsm's zie ik niet zitten dus ben eigenlijk nog aan het twijfelen. Want je mening is zo wat verdeeld. Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik zou dus internet willen op mijn Iphone voor tijdens de les. Ik zit in Antwerpen (aan de groenplaats en met toch serieus dikke muren in het gebouw zelf, zelf in de aula is geen wifi vanwege de te dikke muren) buiten de aula, in de refter bv, wel. Voor d rest zou ik willen kunnen surfen op de trein, als ik rond stap. Lijkt het mij dan niet beter om voor GC te gaan? Want als ik het goed begreep heb je buiten wel 3G verbinding en binnen moet je terugvallen op EDGE toch? En is eigenlijk het snelheidsverschil qua 3G van MV en GC zo groot? Ik kan best een paar milliseconden langer wachten hoor
    Dat is helemaal niet waar dat je binnen op edge valt. Ga voor generation connect, de 3g dekking in Antwerpen is zeer goed. Ik zit zelf ook int stad en altijd 3g.

Pagina 59 van 235 EersteEerste ... 94955565758596061626369109159 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten