Pagina 5 van 167 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 3326
  1. #81
    Member camino's schermafbeelding
    Lid sinds
    25/05/11
    Locatie
    Overal een beetje.
    Berichten
    10.994
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sumi Bekijk bericht
    Ik heb gisterenavond besteld en betaald maar ook nog steeds geen bevestigingsemail ontvangen.
    Zoals ik heb gezegd, das geen probleem, wil je toch zeker zijn, bel naar 0800 99 974

    Wel u ordernr bij u houden, ze gaan deze vragen.

  2. #82
    Member
    Lid sinds
    13/04/04
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    4.162
    iTrader
    8 (100%)
    Zelfs de belgacom centers zijn er nog niet van op de hoogte, ze kennen dit nog niet!
    Slechte communicatie daar bij Proximus.

  3. #83
    Member camino's schermafbeelding
    Lid sinds
    25/05/11
    Locatie
    Overal een beetje.
    Berichten
    10.994
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xcessive- Bekijk bericht
    Zelfs de belgacom centers zijn er nog niet van op de hoogte, ze kennen dit nog niet!
    Slechte communicatie daar bij Proximus.
    Dat is ondertussen blijkbaar wel in orde gebracht.

    Weet er hier iemand of je na 18maand gratis kan opzeggen bij proximus als je aboke hebt van 24maanden? (of na 15maand ofzo).

  4. #84
    Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    Lid sinds
    30/03/04
    Locatie
    Harelbeke
    Berichten
    14.140
    iTrader
    133 (100%)
    Ik wil een kaartje bestellen maar heb pas vorige week herladen. Kan je het kaartje pas lateren activeren? Want wil geen 15 euro wegsmijten natuurlijk .

  5. #85
    Member camino's schermafbeelding
    Lid sinds
    25/05/11
    Locatie
    Overal een beetje.
    Berichten
    10.994
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    Ik wil een kaartje bestellen maar heb pas vorige week herladen. Kan je het kaartje pas lateren activeren? Want wil geen 15 euro wegsmijten natuurlijk .
    Ik heb horen zeggen van niet, zou na 2-3dagen al geactiveerd zijn.
    Schiet me nie af als ik fout zit he .

    Beste mss ook meteen voor bellen jong, .

    timofp is blijkbaar zekerder dan mij dus het zal wel kloppen .

  6. #86
    Member
    Lid sinds
    28/04/09
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    523
    iTrader
    38 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    Ik wil een kaartje bestellen maar heb pas vorige week herladen. Kan je het kaartje pas lateren activeren? Want wil geen 15 euro wegsmijten natuurlijk .
    Neen, dit gaat niet, het wordt automatisch binnen de twee dagen geactiveerd

  7. #87
    Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    Lid sinds
    30/03/04
    Locatie
    Harelbeke
    Berichten
    14.140
    iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Ik heb horen zeggen van niet, zou na 2-3dagen al geactiveerd zijn.
    Schiet me nie af als ik fout zit he .

    Beste mss ook meteen voor bellen jong, .

    timofp is blijkbaar zekerder dan mij dus het zal wel kloppen .
    Het is 'jonge heer' voor u ;p.
    Dan bel ik inderdaad eens morgen. Anders zie ik wel tegen dat mijn geld op is of het nog mogelijk is over te schakelen, anders blijf ik bij MV :-).

  8. #88
    Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    Lid sinds
    5/01/03
    Locatie
    Hollywood
    Berichten
    13.913
    iTrader
    352 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tr1p Bekijk bericht

    lees jij ? je moet niet herladen binnen de 31 dagen. als je na 32 dagen niet herlaad vervalt de bonus. als je na 40 dagen vb terug herlaad krijg je alles terug (2gb 10roaming en 2000sms)
    Sorry, ik zat dan inderdaad verkeerd. Bedankt voor de opheldering, en heb me zojuist een kaartje besteld, ik stap dus over.

  9. #89
    Member camino's schermafbeelding
    Lid sinds
    25/05/11
    Locatie
    Overal een beetje.
    Berichten
    10.994
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    Het is 'jonge heer' voor u ;p.
    Dan bel ik inderdaad eens morgen. Anders zie ik wel tegen dat mijn geld op is of het nog mogelijk is over te schakelen, anders blijf ik bij MV :-).
    Ik denk je me verkeerd begrepen hebt met dat jong zijnde die ik heb gepost :-).

  10. #90
    Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    Lid sinds
    30/03/04
    Locatie
    Harelbeke
    Berichten
    14.140
    iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Ik denk je me verkeerd begrepen hebt met dat jong zijnde die ik heb gepost :-).
    Jawel ze .

  11. #91
    Approved 9-lifer Bouver's schermafbeelding
    Lid sinds
    31/01/09
    Locatie
    Izegem
    Berichten
    1.915
    iTrader
    9 (100%)
    Wordt die simkaart direct geactiveerd? Want ik heb nog een bundel tot 1 januari en 70€ op m'n simkaart bij MV...

  12. #92
    Member camino's schermafbeelding
    Lid sinds
    25/05/11
    Locatie
    Overal een beetje.
    Berichten
    10.994
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk bericht
    Wordt die simkaart direct geactiveerd? Want ik heb nog een bundel tot 1 januari en 70€ op m'n simkaart bij MV...
    Is dit het volgende je bedoeld ofzo? post #86 nog eens volledig lezen.

  13. #93
    Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    Lid sinds
    30/03/04
    Locatie
    Harelbeke
    Berichten
    14.140
    iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk bericht
    Wordt die simkaart direct geactiveerd? Want ik heb nog een bundel tot 1 januari en 70€ op m'n simkaart bij MV...
    Kijk eens een paar berichten terug .

  14. #94
    Member Da_GoDoFuNReaL's schermafbeelding
    Lid sinds
    29/12/02
    Locatie
    Wondelgem
    Berichten
    2.492
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timofp Bekijk bericht
    Juist nogmaals gebeld, ze zijn er al beter van op de hoogte momenteel. Indien je een bestaande Proximus klant met met abbonement dan moet je naar een verkooppunt gaan. Daar moet je je abbo laten omzetten naar pay&go en daarna kan je de pay&go kaart omzetten naar het nieuwe Generation-Connect tarief.

    Dus dan zal ik morgen maar eens naar een verkooppunt gaan en dit proberen, hopelijk zijn die 5000 inschrijvingen dan nog niet op en kan ik mijn huidige bestelling met nieuw nummer annuleren.
    Maw moet je huidig abonnement nog niet zijn afgelopen zijn om over te schakelen opgeneration connect?

  15. #95
    Member Barbarossa's schermafbeelding
    Lid sinds
    15/09/09
    Locatie
    Internet
    Berichten
    1.732
    iTrader
    1 (100%)
    Als uw abonnement nog niet is afgelopen moet ge een boete tot max 150 euro betalen, dat hangt van de resterende duurtijd van uw huidig abonnement af.
    Onder contract moet ge het maandelijks bedrag x aantal maanden als boete betalen, wettelijk vastgelegd tot max 150 euro.

  16. #96
    Member camino's schermafbeelding
    Lid sinds
    25/05/11
    Locatie
    Overal een beetje.
    Berichten
    10.994
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk bericht
    Als uw abonnement nog niet is afgelopen moet ge een boete tot max 150 euro betalen, dat hangt van de resterende duurtijd van uw huidig abonnement af.
    Onder contract moet ge het maandelijks bedrag x aantal maanden als boete betalen, wettelijk vastgelegd tot max 150 euro.
    Dat zou kloppen, mijne maat gaat het ook nog eens in proximus shop gaan vragen, ik moet nog 105euro betalen, heb helaas wel nieuw nr al aangevraagd dus bij mij word het een nieuw gsm nr hier. Maakt me niet echt uit ook.
    Een abo neem ik niet meer, altijd klote dat ge vast zit en telkens je weg wil gaan of ander tarief wil nemen je moet betalen.( ik heb het over generation connect uiteraard).

  17. #97
    Member Barbarossa's schermafbeelding
    Lid sinds
    15/09/09
    Locatie
    Internet
    Berichten
    1.732
    iTrader
    1 (100%)
    Als ge naar de klantendienst belt kunt ge uw betaling laten annuleren en GC op uw bestaand nummer laten overzetten, tenzij u kaart al verstuurd is natuurlijk.

    Zie userbase:

    Toon onderwerp - Generation Connect - Userbase

    Proximus klanten kunnen weldegelijk hun nummer behouden. Dit moet aangevraagd worden via de klantendienst, niet via de website zoals Mobistar- en Base-klanten dat kunnen doen.

    We lezen echter her en der (onder meer op jullie site) dat niet alle call center operatoren op de hoogte zijn van het aanbod en dat er wordt geweigerd om klanten over te schakelen. We doen er alles aan om onze collega’s zo snel mogelijk correct te briefen, want dit is niet de bedoeling.
    Proximus klanten die dus problemen ondervinden trachten best op een later moment nog eens de klantendienst te bellen. Ik begrijp dat dit zeer hinderlijk is, maar we werken hard om dit probleem op te lossen.

  18. #98
    Member camino's schermafbeelding
    Lid sinds
    25/05/11
    Locatie
    Overal een beetje.
    Berichten
    10.994
    iTrader
    35 (100%)
    Mijn kaartje zal al verstuurd zijn denk ik. Woensdag betaald, donderdagochtend geld eraf gegaan dusja, zal onderweg zijn.

  19. #99
    Member Barbarossa's schermafbeelding
    Lid sinds
    15/09/09
    Locatie
    Internet
    Berichten
    1.732
    iTrader
    1 (100%)
    Eventueel een nieuw aanvragen, t is max 20 euro verschil en ge behoudt uw eigen nummer.
    Het andere kan je verkopen of voor andere doeleinde gebruiken, eventuele even tetheren ofzo.

  20. #100
    Member camino's schermafbeelding
    Lid sinds
    25/05/11
    Locatie
    Overal een beetje.
    Berichten
    10.994
    iTrader
    35 (100%)
    Decat; heb ik ook al aan zitte denken maar dan moet ik wel nu meteen al kunnen overschakelen en daar vrees ik beetje voor, want als proximus echt zal vasthouden aan die 5000 man dan kan het mss te laat zijn voor mij snapt ge, dan is alles voor niks geweest, ik zou straks al moete gaan en ze me met zekerheid kunne zegge ik meteen overgeschakelt ben want ik val eerst nog op pay en go en moet zelf meende ik me nog eens inschrijven voor generation connect, beetje een soep gedoe vind ik .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 3 gebruikers deze discussie. (1 leden en 2 gasten)

  1. Kyozor

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •