Nog niets ontvangen, heb het ook woensdag besteld en was een gewone sim kaart.
Nog niets ontvangen, heb het ook woensdag besteld en was een gewone sim kaart.
simkaart vandaag ontvangen. Verleden week besteld.
geen sim ontvangen vandaag(microsim), nog tans direct besteld vanaf dag 1.
Mja ik heb nog wel geduld.
Mijn vriendin volgt marketing in de KHLIM en daar was gisteren (maandag) ne gastspreker gekomen van MV en die zei da MV woensdag met een primeur gaat komen ..
ben eens benieuwd..
Geen micro-sim ontvangen vandaag. Nu ik heb wel geduld, zolang mijn MV kaartje maar blijft werken tot ik mijn nieuw proximus kaartje heb is het goed voor mij. Want ik moet echt wel bereikbaar zijn.
Heb net kaartje ontvangen..
Oh, bestellen is terug mogelijk, zou het dan enkel dat probleem met de levering van microsimkaarten geweest zijn?
Ik heb donderdagavond besteld.
Micro sim vandaag ontvangen, moet ik nog iets doen met die brief voor nummer overdracht die erbij zit?
edit: Als je een brief krijgt met aanvraag nummer overdracht, ondertekenen en terug sturen. Ik heb via fax gedaan, tis snellerHeb daarnet naar proximus gebeld, en binnen 3 seconden iemand aan de lijn
![]()
Laatst gewijzigd door Selderijstok; 13 december 2011 om 15:39
Wanneer had ge die besteld?
Woensdag
Ik de mijne donderdag rond 5 uur... Ik hoop da ik de mijne morge krijg of donderdag
Gebeld naar proximus (heb al pay&go), gevraagd om te laten omzetten in generation connect. 1 minuut later was alles in orde. Makkelijk.
Eindelijk komt/kwam proximus eens mee wa leuks af, ik betaalde me blauw nu, ben content, betaal vanaf nu 20 euro per maand minder en ik krijg er meer belmin voor en meer data en een beetje roaming data,top.
Nu nog vorste doen, mijn contract afzeggen,ppfff, doe da nie graag :-).
Heb net gebeld naar Proximus, bestelling staat geregistreerd maar de SIM kaart is nog niet verzonden. Kheb de simkaart woensdag besteld en het is geen microsim.
welk nummer is da weer waar ge hene kunt bellen ?
Je zal nog een paar dage gedult moeten hebben, hoe dat komt weet ik ook niet, zouden ze mss bv niet op de naam ofzo kijken? Achter of voornaam en zo selecteren ofzo?
Ik weet ze mensen tekort hadden wegens de massale aanvragen :-), als je geregistreerd staat dan is het wel in orde.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)