Tiny Flashlight is denk ik de enige app waar je je flash kunt gebruiken voor licht ipv je scherm.
Network dashboard kan ook handig zijn (om snel wifi/3g/data aan uit te zetten)
Doodle numbers is een zalig spel![]()
Tiny Flashlight is denk ik de enige app waar je je flash kunt gebruiken voor licht ipv je scherm.
Network dashboard kan ook handig zijn (om snel wifi/3g/data aan uit te zetten)
Doodle numbers is een zalig spel![]()
Gaat HTC eigenlijk nog mango toestellen op de markt brengen, buiten de titan en de radar?
Ze hebben net twee nieuwe uitgebracht zei iemand in de Nokia thread.
In principe hebben ze hun line-up al vol. De Radar mid-end en de Titan high-end.
Ik heb de Titan al in de handen gehad en het valt goed mee met de grootte hoor, hij is slechts lichtjes groter dan een Glaxay S2 bvb, vooral omdat de randen aan de zijkant héél dun zijn.
de nieuwe samsung focus S en focus flash zijn ook mooie toestellen en niet duur als ik het internet mag geloven. heeft iemand ze al vastgehad?
Niet echt on topic, maar wel veelbelovend naar de nabije toekomst toe
Ultrabook Touch-modellen met Windows 8 op komst
ik dacht dat ze nog moesten uitkomen in de usa, en ze zelf niet tot in de EU zouden geraken. Dat is toch hetgene ik ergens gelezen heb.
Het zien er wel leuke toestellen uit, al zijn er hier in België ook wel alternatieven voor te vinden.
-----------------------------
Na nog wat opzoekwerk te doen zijn er eigenlijk een 3 tal toestellen met W7.5 die in aanmerking komen binnen mijn budget.
De Lumia 701, samsung omnia w, htc radar.
Welke is de beste keuze? eigenlijk zijn ze zo goed als gelijk en zit het hem in de 'kleine' dingen.
De nokia komt maar volgend jaar naar België, de nokia heeft geen front-f-camera (niet dat ik dat nodig heb), de cpu van de samsung draait op 1.4 ipv 1.0 van de htc en nokia,....
Ik dacht dat de Samsung Omnia W hetzelfde toestel is als de Focus Flash. Gewoon rebranded voor de Europese markt
Gewoon meteen illustreren.
iPhone 4S vs. Samsung Galaxy S II Drop Test - YouTube
Nja, dat heeft nu ook niet meteen met de unibody design van de iPhone te maken hé. Meer met het glas dat ze gebruiken als "bescherming". Wie had ooit gedacht dat glas makkelijker brak dan plastiek wanneer je het laat vallen?!![]()
![]()
Is toch logisch?
Je kunt kiezen wat je gebruikt, er zit een knopje in de threads om te switchen tussen fb-chat en sms.
Het lijkt in het begin wel leuk, maar ik heb het al snel uitgezet. Mensen typen vanaf hun computer en masse naar je gsm, aangezien zij niet kunnen zien of je achter je pc zit of niet. Het werkt fantastisch, maar eigenlijk leent facebook chat zich er niet voor, ze zouden beter Whatsapp ofzo integreren.
De nokia apps zijn sinds een tijdje op andere toestellen te installeren
Je GSM moet natuurlijk wel gejailbreakt zijn. xap's zijn te vinden op xda.
voor de business user Lync 2010 is nu ook beschikbaar , nu nog skype
Heb mij vandaag een HTC Radar aangeschaft omdat ik per se Windows Phone wilde proberen.
Dus even een reply om dit topic in mijn subscriptions te hebben en misschien een heel klein beetje te stoefen
Moet zeggen dat het wel vlotter werkte dan hetgeen ik verwachtte. Heb vroeger nog met WM6 op een Omnia gewerkt en dat werkte toen zó traag dat ik hem de dag erna alweer heb verpatst. Dus tot nu toe ben ik een tevreden gebruiker![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)