Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 53
    Member
    iTrader
    5 (100%)
    Tiny Flashlight is denk ik de enige app waar je je flash kunt gebruiken voor licht ipv je scherm.
    Network dashboard kan ook handig zijn (om snel wifi/3g/data aan uit te zetten)
    Doodle numbers is een zalig spel

Member
    iTrader
    0
    Gaat HTC eigenlijk nog mango toestellen op de markt brengen, buiten de titan en de radar?

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Ze hebben net twee nieuwe uitgebracht zei iemand in de Nokia thread.

Member flyingdutchman's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    In principe hebben ze hun line-up al vol. De Radar mid-end en de Titan high-end.

Ik heb de Titan al in de handen gehad en het valt goed mee met de grootte hoor, hij is slechts lichtjes groter dan een Glaxay S2 bvb, vooral omdat de randen aan de zijkant héél dun zijn.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk bericht
    Tripadvisor bestaat op Windows Phone, waarom alternatief nodig?
    WP7.5 heeft ook BingScout onboard. Volgens mij is dat iets gelijkaardig

Member
    iTrader
    0
    de nieuwe samsung focus S en focus flash zijn ook mooie toestellen en niet duur als ik het internet mag geloven. heeft iemand ze al vastgehad?

Member E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Niet echt on topic, maar wel veelbelovend naar de nabije toekomst toe

Ultrabook Touch-modellen met Windows 8 op komst

Oij
    Oij is offline
    Member Oij's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SasparillaFTW Bekijk bericht
    de nieuwe samsung focus S en focus flash zijn ook mooie toestellen en niet duur als ik het internet mag geloven. heeft iemand ze al vastgehad?
    ik dacht dat ze nog moesten uitkomen in de usa, en ze zelf niet tot in de EU zouden geraken. Dat is toch hetgene ik ergens gelezen heb.
    Het zien er wel leuke toestellen uit, al zijn er hier in België ook wel alternatieven voor te vinden.

-----------------------------

Na nog wat opzoekwerk te doen zijn er eigenlijk een 3 tal toestellen met W7.5 die in aanmerking komen binnen mijn budget.

De Lumia 701, samsung omnia w, htc radar.
    Welke is de beste keuze? eigenlijk zijn ze zo goed als gelijk en zit het hem in de 'kleine' dingen.
    De nokia komt maar volgend jaar naar België, de nokia heeft geen front-f-camera (niet dat ik dat nodig heb), de cpu van de samsung draait op 1.4 ipv 1.0 van de htc en nokia,....

Member Access's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik dacht dat de Samsung Omnia W hetzelfde toestel is als de Focus Flash. Gewoon rebranded voor de Europese markt

Member Access's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht

Na nog wat opzoekwerk te doen zijn er eigenlijk een 3 tal toestellen met W7.5 die in aanmerking komen binnen mijn budget.

De Lumia 701, samsung omnia w, htc radar.
    Welke is de beste keuze? eigenlijk zijn ze zo goed als gelijk en zit het hem in de 'kleine' dingen.
    De nokia komt maar volgend jaar naar België, de nokia heeft geen front-f-camera (niet dat ik dat nodig heb), de cpu van de samsung draait op 1.4 ipv 1.0 van de htc en nokia,....
    persoonlijk zou ik voor de Omnia W gaan. 1.4 GHz, super AMOLED, frontfacing cam enz. Enige voordeel dat de Radar heeft is dat hij unibody is (wat steviger aanvoelt als de bekende plastieken Samsung feel) en dat hij een betere camera zou hebben.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Access Bekijk bericht
    persoonlijk zou ik voor de Omnia W gaan. 1.4 GHz, super AMOLED, frontfacing cam enz. Enige voordeel dat de Radar heeft is dat hij unibody is (wat steviger aanvoelt als de bekende plastieken Samsung feel) en dat hij een betere camera zou hebben.
    lol, in praktijk: groot verschil tss sterk aanvoelen en sterk zijn
    bewijs de droptest tss een iPhone 4S (het toonbeeld van unibody) en de S2 (bij critici het toonbeeld van cheap plastic precies)

Member NS4LIFE_'s schermafbeelding
    iTrader
    43 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    lol, in praktijk: groot verschil tss sterk aanvoelen en sterk zijn
    bewijs de droptest tss een iPhone 4S (het toonbeeld van unibody) en de S2 (bij critici het toonbeeld van cheap plastic precies)
    Gewoon meteen illustreren.

iPhone 4S vs. Samsung Galaxy S II Drop Test - YouTube

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Nja, dat heeft nu ook niet meteen met de unibody design van de iPhone te maken hé. Meer met het glas dat ze gebruiken als "bescherming". Wie had ooit gedacht dat glas makkelijker brak dan plastiek wanneer je het laat vallen?!

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0pje Bekijk bericht
    Wie had ooit gedacht dat glas makkelijker brak dan plastiek wanneer je het laat vallen?!
    Samsung?

En unibody op zich geen probleem mee, maar het is vooral de materiaal keuze dat bij die droptest de das omdeed bij Apple..maarja, het is mooi en voelt lekker aan he en dat telt bij Apple

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    Samsung?

En unibody op zich geen probleem mee, maar het is vooral de materiaal keuze dat bij die droptest de das omdeed bij Apple..maarja, het is mooi en voelt lekker aan he en dat telt bij Apple
    Ik las ergens dat Windows 7.5 sms'en omzet naar facebook bericht of msn bericht als je contactpersoon online is daarop? Hoe gaat dit dan als je mobiel internet afzet+ kan je deze optie uitschakelen?

Member flyingdutchman's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Is toch logisch?
    Je kunt kiezen wat je gebruikt, er zit een knopje in de threads om te switchen tussen fb-chat en sms.

Het lijkt in het begin wel leuk, maar ik heb het al snel uitgezet. Mensen typen vanaf hun computer en masse naar je gsm, aangezien zij niet kunnen zien of je achter je pc zit of niet. Het werkt fantastisch, maar eigenlijk leent facebook chat zich er niet voor, ze zouden beter Whatsapp ofzo integreren .

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingdutchman Bekijk bericht
    Is toch logisch?
    Je kunt kiezen wat je gebruikt, er zit een knopje in de threads om te switchen tussen fb-chat en sms.

Het lijkt in het begin wel leuk, maar ik heb het al snel uitgezet. Mensen typen vanaf hun computer en masse naar je gsm, aangezien zij niet kunnen zien of je achter je pc zit of niet. Het werkt fantastisch, maar eigenlijk leent facebook chat zich er niet voor, ze zouden beter Whatsapp ofzo integreren .
    Ah ok. Bedankt. Ik denk dat ik echt ga veranderen van Android naar Mango.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    De nokia apps zijn sinds een tijdje op andere toestellen te installeren
    Je GSM moet natuurlijk wel gejailbreakt zijn. xap's zijn te vinden op xda.

Member
    iTrader
    0
    voor de business user Lync 2010 is nu ook beschikbaar , nu nog skype

Approved 9-lifer Shadowfox's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Heb mij vandaag een HTC Radar aangeschaft omdat ik per se Windows Phone wilde proberen.
    Dus even een reply om dit topic in mijn subscriptions te hebben en misschien een heel klein beetje te stoefen

Moet zeggen dat het wel vlotter werkte dan hetgeen ik verwachtte. Heb vroeger nog met WM6 op een Omnia gewerkt en dat werkte toen zó traag dat ik hem de dag erna alweer heb verpatst. Dus tot nu toe ben ik een tevreden gebruiker

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten