Pagina 1 van 90 123451151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 1794

Discussie: Nokia Lumia series

Member Access's schermafbeelding
    iTrader
    0

Nokia Lumia series

First two smartphones based on Windows Phone introduce a range of new experiences designed to make everyday moments more amazing.

Nokia Lumia 800
    The stunningly social Nokia Lumia 800 features head-turning design, vivid colors (cyan, magenta and black) and the best social and Internet performance, with one-touch social network access, easy grouping of contacts, integrated communication threads and Internet Explorer 9. It features a 3.7 inch AMOLED ClearBlack curved display blending seamlessly into the reduced body design, and a 1.4 GHz processor with hardware acceleration and a graphics processor. The Nokia Lumia 800 contains an instant-share camera experience based on leading Carl Zeiss optics, HD video playback, 16GB of internal user memory and 25GB of free SkyDrive storage for storing images and music. The estimated retail price for the Nokia Lumia 800 will be approximately 420 EUR, excluding taxes and subsidies.

Nokia Lumia 710
    The purposely built, no-nonsense Nokia Lumia 710 can be personalized with exchangeable back covers and thousands of apps to bring the Lumia experience to more people around the world. The Nokia Lumia 710 is designed for instant social & image sharing, and the best browsing experience with IE9. It is available in black and white with black, white, cyan, fuchsia and yellow back covers. With the same 1.4 GHz processor, hardware acceleration and graphics processor as the Nokia Lumia 800, the Nokia Lumia 710 delivers high performance at an affordable price. The estimated retail price for the Nokia Lumia 710 will be approximately 270 EUR, excluding taxes and subsidies.

Both smartphones include signature Nokia experiences optimized for Windows Phone, including Nokia Drive, which delivers a full-fledged personal navigation device (PND) with free, turn-by-turn navigation and dedicated in-car-user-interface; and Nokia Music introducing MixRadio, a free, global, mobile music-streaming application that delivers hundreds of channels of locally-relevant music. In an update delivered later this year, Nokia Lumia users will also gain the ability to create personalized channels from a global catalogue of millions of tracks. Also integrated in Nokia Music is Gigfinder, providing the ability to search for live local music for a complete end-to-end music experience, as well as the ability to share discoveries on social networks and buy concert tickets also coming in the Nokia Music software update delivered later this year.

Completing the ultimate mobile audio offering, Nokia also introduced the on-ear Nokia Purity HD Stereo Headset by Monster and the in-ear Nokia Purity Stereo Headset by Monster, co-designed and co-developed by Monster, a recognized leader in high performance audio. Both products provide a fresh listening experience and are the first output of the exclusive long-term partnership between Nokia and Monster, intended to introduce a range of premium audio accessories to reflect the outstanding quality and bold style of the Lumia range.
    Nokia Lumia 800 hands-on - YouTube

Nokia Lumia 710 - Official Nokia Hands-on video - YouTube

Ik zag er nog geen topic over dus bij deze... Heb wat mijn twijfels over die 710 maar die 800 ziet er echt wel zéér goed uit .
    Laatst gewijzigd door FLT; 5 november 2011 om 23:10

Member E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    nice toestellen moet ik wel toegeven! en waardig alternatief voor de 2 andere gevestigde platformen.

Design: check.
    Snelheid en mogelijkheden van WP: check. (kenners/programmeurs beweren zelfs dat dit superieur is aan Android en iOS wegens de programmeertaal en ontwerp van het besturingssysteem)

Alleen weet ik niet hoe het met apps zit (toch wel onmisbaar in smartphone wereld) en persoonlijk vind ik de interface iets waar ik wel snel op beugekeken zou worden, maar das persoonlijk, maar zit er wel afgelikt uit!

Moest ik een gesloten systeem moeten kiezen, zou ik eerder voor WP gaan dan iOS.
    Laatst gewijzigd door E-riko; 26 oktober 2011 om 20:49

iTrader
    0
    Idd, de apps is ook waar ik over struikel. De Windows Marketplace is bijlange nog niet zo uitgebreid als de Appstore of de Android Market maar dat design

Ik zou zelfs durven zeggen dat dit de mooiste telefoon op de markt is atm
    Laatst gewijzigd door Access; 26 oktober 2011 om 21:00

Member
    iTrader
    47 (100%)
    De 800 vind ik persoonlijk er ook heel mooi uitzien maar de 710 lijkt mij nogal cheap en vind ik om het toch maar te zeggen lelijk qua design. Overigens zou ik idd snel uitgekeken zijn op dat metro principe, ook zoveel blauwe vlakken... Dat is het voordeel aan Android daar kan je alles aanpassen.

Maar in het algemeen zou ik de 800 zeker nog een leuk toestel vinden

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    nice toestellen moet ik wel toegeven! en waardig alternatief voor de 2 andere gevestigde platformen.

Design: check.
    Snelheid en mogelijkheden van WP: check. (kenners/programmeurs beweren zelfs dat dit superieur is aan Android en iOS wegens de programmeertaal en ontwerp van het besturingssysteem)

Alleen weet ik niet hoe het met apps zit (toch wel onmisbaar in smartphone wereld) en persoonlijk vind ik de interface iets waar ik wel snel op beugekeken zou worden, maar das persoonlijk, maar zit er wel afgelikt uit!

Moest ik een gesloten systeem moeten kiezen, zou ik eerder voor WP gaan dan iOS.
    de marketplace is de snelst groeiende app store op dit moment, de meeste soorten apps zijn beschikbaar, gewoon wat minder keuze

ik ben gebruiker van WP7 van dag 1, en ga zeker een Nokia kopen, waarschijnelijk de 800

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Echt een mooi toestel, en ben sterk aan het overwegen om over te stappen, het enige wat mij afschrikt is dat ik zo gewend geraakt ben aan alle apps op mijn iPhone dat ik sommige echt niet kan missen.

Weet iemand trouwens hoe het zit met syncen van contacten en data op WP7?

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W0utR Bekijk bericht
    Echt een mooi toestel, en ben sterk aan het overwegen om over te stappen, het enige wat mij afschrikt is dat ik zo gewend geraakt ben aan alle apps op mijn iPhone dat ik sommige echt niet kan missen.

Weet iemand trouwens hoe het zit met syncen van contacten en data op WP7?
    Contacten, callender, email, ... zijn te syncen met verschillende diensten waaronder hotmail en google. Op skydrive kan je automatisch foto's laten uploaden, etc.

Apps is inderdaad momenteel een probleem, het aanbod is helemaal niet zo uitgebreid als je bij ios of android gewoon bent. Maar dat kan natuurlijk snel veranderen als WP7 aanslaat...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avenger 2.0 Bekijk bericht
    Contacten, callender, email, ... zijn te syncen met verschillende diensten waaronder hotmail en google. Op skydrive kan je automatisch foto's laten uploaden, etc.

Apps is inderdaad momenteel een probleem, het aanbod is helemaal niet zo uitgebreid als je bij ios of android gewoon bent. Maar dat kan natuurlijk snel veranderen als WP7 aanslaat...
    je vergeet nog Exchange mail,contacts en agenda,

welke apps mis je zo?

Member
    iTrader
    17 (95%)
    De Lumia 800 ziet er inderdaad errug mooi uit, maar ik vind hem leuker met MeeGo (als de N9) in plaats van WP7. Het is jammer dat Nokia MeeGo gekilld heeft.

iTrader
    1 (100%)
    vééél interessanter 4.3", had het eerst niet door dat de 800 van hierboven "maar" een 3.7inch was

iTrader
    0
    Display size maakt voor mij helemaal niet uit. Liefst niet te groot zelfs zodat het in mijn broekzak past.

iTrader
    1 (100%)
    persoonlijk denk ik dat 4.3 inch net beter is dan 3.7 inch als je gebuikt maakt van hun typische interface met die grote vierkanten..

heb al wat youtube filmpjes gezien, en die smoothness en die overgangskes leuk om te zien

Member
    iTrader
    0
    de HTC titan heeft het grootste scherm, 4,7 inch en Windows Phone HTC Titan - PDAshop.be

iTrader
    0
    Dat is bijna een tablet lol

Member flyingdutchman's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    vééél interessanter 4.3", had het eerst niet door dat de 800 van hierboven "maar" een 3.7inch was

Dat is een photoshop, nep dus.

OT: tof toestel idd.

Aangaande de Appstore: WP7 heeft minder Apps, maar de meeste 'noodzakelijke' Apps zijn gewoon aanwezig: fb, twitter, whatsapp, youtube, etc.
    Je zal altijd wel hier of daar een App missen, maar het platform zal nu snel aanslaan met Nokia, Acer, ZTE, Samsung, HTC, LG, die allemaal bezig zijn met WP7 toestellen.
    Vergeet trouwens niet dat MS heel streng is bij de kwaliteitschecken voor de marketplace, je kunt niet zomaar brolapps met malware en virussen oid op de WP7 marketplace krijgen...

Member
    iTrader
    0
    die Nokia 900 is (voorlopig) fake, het is wel zo dat ze nog aan een top toestel werken, maar zal pas voor volgend jaar zijn.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Access Bekijk bericht
    Dat is bijna een tablet lol
    das hetzelfde als de nieuwe nexus, verschil tss 4.3 en 4.7 inch is te doen, dit is pas een tablet achtig formaat voor een "gsm"
    Samsung Galaxy Note N7000 - PDAshop.be

5.3"

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    219 (100%)
    Weblogs
    18
    Zeer mooie toestelletjes vind ik ook. Persoonlijk zou ik eerder opteren voor de 710. 4,3" is een tikkeltje te groot naar mijn zin om praktisch te zijn. Het enige wat voor mij er nog had bijgemogen is een slide-out AZERTY/QWERTY toetsenbord. Kan echt niet met touch-screen-toetsenbord overweg.

XA4
    XA4 is nu online
    Member XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Toestel zou in België pas verkrijgbaar zijn begin 2012 aangezien ze hier nog eerst de N9 willen pushen.
    Voor NL is het vanaf 17 november.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XA4 Bekijk bericht
    Toestel zou in België pas verkrijgbaar zijn begin 2012 aangezien ze hier nog eerst de N9 willen pushen.
    Voor NL is het vanaf 17 november.
    yeps idd, jammer eigenlijk, weet iemand waar je makkelijk online kan kopen ?

Pagina 1 van 90 123451151 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten