Pagina 25 van 81 EersteEerste ... 152122232425262728293575 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 481 t/m 500 van 1616

Discussie: Nokia Lumia series

Crew Member Eld0's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Weblogs
    1
    heb je het geprobeerd via windows live aan te loggen op je pc?

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sargerash Bekijk bericht
    Hey

Is iemand er hier in geslaagd zijn google calendar te syncen? Lukt hier totaal niet, geef altijd een error code, en nu sinds ik die 2 staps authorisatie heb ingeschakeld lukt het al helemaal niet meer.. Nokia help desk was ook zeer onnuttig, die herhaalden gewoon de uitleg nog eens..
    Je 'main' agenda syncen lukt normaal sowieso. Bij mij is dat toch telkens zo geweest.
    Voor de andere agenda's moet je naar Google gaan met je GSM (niet via de PC) daar inloggen en Engels kiezen als taal (belangrijk) en dan kan je kiezen welke agenda's je allemaal wil laten syncen voor elk toestel. Windows Phone zou er ergens tussen moeten staan.

Voor je dit allemaal doet moet je wel eerst je google account hebben toegevoegd op je GSM natuurlijk.

Member f@t_b@$t@rd's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Iemand ervaring met apps kopen op marketplace op PC versus op Smartphone zelf, want o pde smartphone ist EURO en op PC ist DOLLAR, dus das toch wel ee verschilleke...

Member Limburger's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    En voor de 710?
    Daar heb ik niet zo'n uitgebreid 'aanbod' om iets uit te vinken.

Crew Member Eld0's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Weblogs
    1
    Geen idee, ik zou verwachten dat bij alle Windows Phones dat hetzelfde was maar zo te zien niet. Hier is de userguide van de lumia 710 maar vind hier niks in terug: http://nds1.nokia.com/phones/files/g..._710_UG_en.pdf

Member lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Hoe werkt Windows Phone over het algemeen? Goede commentaar of slechte commentaar? Wil graag een nieuwe gsm kopen maar ik twijfel tussen een besturing van Windows Phone en Android.
    Moet je alles kopen met de Windows Phone of kan je uw muziek via uw pc erop zetten? (en apps?) Want ik zie dat muziek ook vooral gaat met Zune?

Member St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ge kan uw eigen muziek er op zetten en ja dat gaat via Zune. Apps download ge rechtstreeks op de gsm via de marketplace.

Over het algemeen ben ik dik tevreden over men Win phone. De besturing is vloeiend en imo veel praktischer dan die van Android.
    nadeel dan is dat je met een windows phone veel minder kan 'tweaken'
    ook is het jammer dat enkele functies in België (nog) niet werken (bv. omgevings app).

Member lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    En kost alles geld of zijn er ook dingen die gratis zijn? Heb even gekeken naar de games die er zijn maar dat kost ook allemaal 1-2 dollar? Niks dat je via een achterpoortje (gratis) erop kan zetten?

Member Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    0
    even hulp gevraagd; ik heb al ongeveer een week een update staan op de marketplace voor nokia music, maar als ik die dan wil updaten krijg ik een foutcode.
    Kan ik deze update gewoon wegdoen zodat deze niet meer zichtbaar is?

het is error code ; 80320011 voor de kenners
    Laatst gewijzigd door Bernie.be; 28 april 2012 om 12:47 Reden: meer info

Approved 9-lifer Cpt. Caparzo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Is het prijsverschil tussen de 710 en de 800 het waard ? Ik ben beu gekeken op mijn Nexus S en ik heb ook niet echt de zin / tijd meer om mij met al dat customizen van mijn homescreens bezig te houden. Windows phone lijkt mij wel geschikt omdat het er clean en snel uitziet.
    Gaat er in de nabije toekomst een Lumia komen die daar nog tussen in zit ? Enige struikel blok wat me beetje tegenhoudt om de 710 is dat het maar met 8Gb geheugen komt.

Member f@t_b@$t@rd's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Bwah, ge kunt voor een heel deftige prijs een 2e hands Lumia 800 die in nieuwstaat is (voorbeeld: de mijne PM me als je interesse hebt) vastkrijgen. Er zal sowieso geen Lumia komen die tussen de 710 en 800 zit denk ik in de toekomst.

Member Silmarunya's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Caparzo Bekijk bericht
    Is het prijsverschil tussen de 710 en de 800 het waard ? Ik ben beu gekeken op mijn Nexus S en ik heb ook niet echt de zin / tijd meer om mij met al dat customizen van mijn homescreens bezig te houden. Windows phone lijkt mij wel geschikt omdat het er clean en snel uitziet.
    Gaat er in de nabije toekomst een Lumia komen die daar nog tussen in zit ? Enige struikel blok wat me beetje tegenhoudt om de 710 is dat het maar met 8Gb geheugen komt.
    Kort gezegd heeft de Lumia 800:

- Meer geheugen (16 vs 8GB)
    - Een véél beter scherm (een van de beste op de markt zelfs)
    - Langere batterijduur
    - Betere camera
    - Dunner en strakker design
    - Betere bouwkwaliteit (unibody)

Persoonlijk vond ik die punten zeker doorslaggevend. Als je een Nexus S gewend bent zal een Lumia 700 misschien niet echt als een upgrade voelen, een Lumia 800 daarentegen zal een hele vooruitgang zijn.

Wat betreft upcoming models: de 610 staat nog onder de 710, de 900 is een Lumia 800 XL (zelfde GSM, maar het scherm is groter en er is een camera vooraan). Dus neen, geen tussenmodellen meer op komst.
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - A. Einstein

Member St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    En kost alles geld of zijn er ook dingen die gratis zijn? Heb even gekeken naar de games die er zijn maar dat kost ook allemaal 1-2 dollar? Niks dat je via een achterpoortje (gratis) erop kan zetten?
    achterpoortjes zijn er op dit moment niet echt.

Member flyingdutchman's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Je kunt volgens mij wel jailbreaken en side-loaden, maar dat is een heel complex gebeuren. Ga er over het algemeen maar van uit dat je geen apps zult kunnen piraten.

Al snap ik het probleem niet echt, je koopt voor 300-400€ een gsm, maar 5€ aan een stel goede Apps (die je user experience nog danig veel beter maken) is er teveel aan?
    Echt veel Apps heb je eigenlijk ook niet nodig, de meeste functionaliteit zit ingebakken in het OS. Hooguit wat spelletjes.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingdutchman Bekijk bericht
    Je kunt volgens mij wel jailbreaken en side-loaden, maar dat is een heel complex gebeuren. Ga er over het algemeen maar van uit dat je geen apps zult kunnen piraten.

Al snap ik het probleem niet echt, je koopt voor 300-400€ een gsm, maar 5€ aan een stel goede Apps (die je user experience nog danig veel beter maken) is er teveel aan?
    Echt veel Apps heb je eigenlijk ook niet nodig, de meeste functionaliteit zit ingebakken in het OS. Hooguit wat spelletjes.
    Idd, net wat ik er ook van denk.
    Een gsm van 500€ is geen probleem, maar 2e voor een spel is teveel??????

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    werk jij gratis? wel software developers alvast niet, 1 of 2 euro voor een app is een mooie faire prijs, koopt dat toch gewoon als je echt iets wil, iedereen moet zijn boterham verdienen

Member
    iTrader
    15 (100%)
    lumia 800 vraagske:
    ik heb mijn hotmail account ingesteld en die haalde al mijn contactpersonen automatisch af.
    Maar gezien daar veel 'brol' tussen staat van vroeger, heb ik die allemaal verwijdert op mijn hotmail zelf.
    Wanneer wordt dit nu gesynct zodat ook mijn lumia een beetje properder is qua contactpersonen ? Of kan ik manueel syncen ergens ?

Member PaiN`'s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Als hij uwe mail ophaalt zou hij normaal ook u contacten moeten syncen...

Member
    iTrader
    15 (100%)
    hmm bijgewerkt 29sec geleden.
    en contacten staan er nog allemaal tussen

//bij hotmail is dat toch gewoon contactpersonen é , daar heb ik die allemaal weggedaan.

//edit2
    ok nu zijn ze wel gesynced.
    Maar de afbeeldingen blijven wel roteren op de voorpagina van al die oude contactpersonen ? Hopelijk gaat dat ook weg...

//ook de afbeeldingen zijn weg , oef
    Laatst gewijzigd door MangleR; 5 mei 2012 om 09:17

iTrader
    0
    ik heb sinds gisteren de 'xbox companion' app gedownload. Toffe app, maar is er ook een mogelijkheid om je wp games via de xbox op tv te spelen?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (1 leden en 1 gasten)

1. Crunchy

Regels voor berichten