Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste
    Access's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MonkeyPenis Bekijk bericht
    Wat zijn de voordelen dan? Ik krijg mijn Nexus S normaal gezien maandag aan. Zou je het niet installen als je kon?
    Het ziet er allemaal véél beter uit en de core apps zijn echt immens veel intuïtiever. Ik zou zeker upgraden op dit moment maar na een tijdje dan wel overstappen naar een andere ROM zoals Cyanogenmod 9, waarmee je je gsm kunt overclocken naar 1,4ghz

pietje666's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Access Bekijk bericht
    net gedownload en manueel geflashed. Zeer vlot gegaan al vindk het toch wat langzamer en minder smooth lopen als stock 2.3.6
    hebt gij die geflashed met die tmobile update? welke versie hebt gij er zijn al mensen met i9023 dat hun toestel gebricked hebben wil het risico niet lopen

iTrader
    0
    ik heb de i9023 ja. Zip gedownload uit deze thread op xda: [INFO] Nexus S Official ICS 4.0.3 Release Date today!!! (download links) - xda-developers en de aanwijzingen stap voor stap gevolgd. Mijn toestel was wel niet geroot. Had gelezen dat het met een geroot toestel moeilijker zou gaan en problemen kon geven

pietje666's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Access Bekijk bericht
    ik heb de i9023 ja. Zip gedownload uit deze thread op xda: [INFO] Nexus S Official ICS 4.0.3 Release Date today!!! (download links) - xda-developers en de aanwijzingen stap voor stap gevolgd. Mijn toestel was wel niet geroot. Had gelezen dat het met een geroot toestel moeilijker zou gaan en problemen kon geven
    ja das die tmobile update ben serieus aant twijfelen , vraag me af hoelang t zou duren eer ik ota krijg. :/

iTrader
    0
    binnen enkele dagen normaal. Op zich gaat dat wel dezelfde update zijn denk ik. Ze sturen die nu alleen eerst OTA naar T-Mobile klanten.

Net nog wat zitten prutsen en de lag is al beter als je GPU rendering forced in Developer Settings. Nu is het alleen het openen van de launcher dat langzaam gaat als je dat al even niet meer gedaan hebt.

bennebiest's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Werkt op een Belgische Nexus S (i9023) zonder enig probleem. Gepiept in enkele minuten.
    Kwam ook van een unrooted 2.3.6 stock.

iTrader
    0
    alright, troubles in the neighborhood. Ik geraak niet meer in de stock recovery sinds die T-Mobile update, which sucks.

edit: ff bootloader geunlocked en clockworkmod geinstalled. Zit nu terug op 2.3.6 en wacht ff tot de OTA komt (op xda zijn er al een paar met de 9023 die hem aan het krijgen zijn)
    Laatst gewijzigd door Access; 18 december 2011 om 00:26

Cpt. Caparzo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik ben van ICS terug naar MIUI 2.3.7 gegaan, ICS is echt ni zo wow.
    dit dat links recht boven onder

xfire : blueheart

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    ics tegenover 2.3 niet wow ? mja
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard

iTrader
    1 (100%)
    Het enige toffe is die panorama modus bij de camera, face unlock ook moest het deftig werken. Het ziet er misschien mooier uit qua standaard look, maar sneller is het ni. Ik wacht wel tot er meer roms zijn van ICS om te testen, maar tot dan blijf ik bij 2.3.

De Burgemeester's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Bij mij werkt alles prima op mijn Nexus S. Ik vind dat het goed verbeterd is, niet extreem maar toch.

Ik ben in ieder geval blij met mijn Nexus S aankoop!

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Zou normaal sneller moeten zijn op high end telefoons omdat de UI hardware accelerated is door de GPU.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Veire's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb een vraagje over mn Nexus S (Zeer tevreden van eigenlijk ), onderaan staan 4 opties: home, menu, terug, zoeken. Die zijn soms verlicht (zodat ze natuurlijk een stuk beter zichtbaar zijn), maar vaak ook niet. Ik kan nergens vinden of de verlichting instelbaar is. Ik zou die graag zo in willen stellen dat de 'knopjes' altijd verlicht zijn.
    Wie kan me helpen?
    Keeps kids dancing

Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veire Bekijk bericht
    Heb een vraagje over mn Nexus S (Zeer tevreden van eigenlijk ), onderaan staan 4 opties: home, menu, terug, zoeken. Die zijn soms verlicht (zodat ze natuurlijk een stuk beter zichtbaar zijn), maar vaak ook niet. Ik kan nergens vinden of de verlichting instelbaar is. Ik zou die graag zo in willen stellen dat de 'knopjes' altijd verlicht zijn.
    Wie kan me helpen?
    Geen idee hoe het precies zit met een Nexus S, maar al eens gekeken onder "Display"? Bij de Galaxy S2 oa. is het mogelijk om het daar in te stellen dat de touch buttons altijd moeten verlicht zijn.

iTrader
    1 (100%)
    Ik dacht dat je da alleen kon instellen als je andere kernel had met voodoocontrol of nstools.

Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten