Bij mij werkt alles prima op mijn Nexus S. Ik vind dat het goed verbeterd is, niet extreem maar toch.
Ik ben in ieder geval blij met mijn Nexus S aankoop!![]()
Bij mij werkt alles prima op mijn Nexus S. Ik vind dat het goed verbeterd is, niet extreem maar toch.
Ik ben in ieder geval blij met mijn Nexus S aankoop!![]()
Zou normaal sneller moeten zijn op high end telefoons omdat de UI hardware accelerated is door de GPU.
Heb een vraagje over mn Nexus S (Zeer tevreden van eigenlijk ), onderaan staan 4 opties: home, menu, terug, zoeken. Die zijn soms verlicht (zodat ze natuurlijk een stuk beter zichtbaar zijn), maar vaak ook niet. Ik kan nergens vinden of de verlichting instelbaar is. Ik zou die graag zo in willen stellen dat de 'knopjes' altijd verlicht zijn.
Wie kan me helpen?
Ik dacht dat je da alleen kon instellen als je andere kernel had met voodoocontrol of nstools.
Google brengt Android 4.0.4 uit voor Nexus-telefoons | Mobile | Tweakers.net Nieuws
iemand die al ontvangen in belgie??
Ik vraag me af of ge die ook ontvangt als ge geroot zijt?
Heb hem 2 uurtjes geleden OTA gehad in Antwerpen, ne maat van mij ook met Nexus S kreeg hem een half uurtje later! Works like a charm! :-)
Is de stock ICS het waard? Momenteel ben ik geroot met Cyanogenmod 7 en die bevalt me wel.
Ik kan niet vergelijken, dit is de eerste versie van ICS die ik in mijn handen heb. Alles werkt, heb nog geen crashes of andere problemen gehad
heb hem zelf vorige woensdag ontvangen toen ik in kroatie zat. Heb de gsm geupdate en alles verliep vlekkeloos
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)