hoi,
heeft er iemand hier eigelijk ervaring met noodladers voor een gsm? ik bedoel hiermee geen solar charger , maar wel een lader die je eerst thuis in het stopcontact steekt en dan mee kan nemen voor het geval je batterij van je gsm leeg is .
hoi,
heeft er iemand hier eigelijk ervaring met noodladers voor een gsm? ik bedoel hiermee geen solar charger , maar wel een lader die je eerst thuis in het stopcontact steekt en dan mee kan nemen voor het geval je batterij van je gsm leeg is .
Ik heb zo'n batterij voor mijn iPhone. laad die dagelijks op. Als mijn Batterij op 50% staat laad hij terug op tot 100% . Dus die batterij da ik nu heb verlengd de batterij duur met nog ne keer den helft.
Zeer tevreden over. enkel da mijn iPhone dan echt redelijk dik is. Mjah , als de batterij opgeladen is haal ik hem uit die noodlader..
ahzo , ja ik zag net op smartphoneshop.be zoiets da ge 4uur thuis int stopcontact steekt en dan kunde da meenemen , naar bv. een festival , en daarmee kunde uwe gsm nog is 3-4 keer opladen .... ziet er wel handig uit
Bij mijne lader is het da ik hem oplaad , da ik die batterij insteek maar 1x kan gebruiken.
Als gekijken voor solar charger?
Lijkt me handig op festivals?
Ik heb zelf ook zo een lader. Dit is in het begin leuk en erg handig. Op de langere duur merk ik alleen dat hij niet meer zo vaak mee gaat. Vaak blijft hij ergens liggen en heb ik hem dus niet mee.
Las een paar reviews over solar chargers , en blijkt dat het ook niet altijd even goed werkt . Het is ook niet alleen voor op festivals maar ook bv als we een paar dagen met de tent op verlof gaan enzo .
Denk toch dat ik er 1 ga kopen , voor 40-50eur .
Smartphoneshop.be denk ik , al een paar keer iets gekocht en leveren de dag nadien ..... Zou ni weten waar ze het nog hebben , vandenborre ni , mediamarkt weet ik ni
in de colruyt een solar charger gekocht voor 18.50 ongeveer, trekt op geen klote. thuis volledig opgeladen via usb, op festival heeft dat ding 1 gsm half kunnen opladen.
daarna terug een uur in de zon liggen = 5 min gsm aan kunnen houden. dat zet de zonne-energie ook niet rechtstreeks om naar stroom, dus het is niet zo dat als dat in de zon ligt en uw gsm is aangesloten, dat ge dan van een oneindige bron kunt aftappen; tis altijd eerst opladen, dan leegtrekken, dan opladen...
hopelijk verbeteren die spullen nog drastisch, want het principe is uitstekend!
mja die solar charger is zowieso al uitgesloten als ik die reviews lees ... sommige laden zelfs alleen maar op , als ge hem recht naar de zon richt , dus gewoon plat leggen werkt niet ......... zie men eigen al een paar uur me da ding naar de zon richten
weet er iemand eigelijk waar die noodladers nog te koop zijn?
Laatst gewijzigd door Bl4ckburn; 11 augustus 2011 om 21:33
Nog iemand ervaringen met die noodopladers? ik zou er één willen kopen voor deze zomer en kwam op deze: External Batteries, Cell Phone Adapter - Free Shipping - DealExtreme
Koop een extra batterij en batterij lader, beter vind ik. Ik was misschien 10 euro kwijt voor mijn gsm via ebay.
Euh niet direct ivm een noodlader maar louter hiervoor topic maken vind ik maar dwaas, vraag:
mijn Sony Ericsson zijn adapter (stopcontact -> usb) is 850 mA output
Ik zie hier een goedkope "sigarettelader" voor in de auto maar deze heeft 1000 mA,
werkt dat? of is da schadelijk voor mijn gsm/auto? (weinig plaats in de auto vandaar dat ik de "mini car charger graag zou hebben)
Als je zo een extra batterij oplaadt. Blijft die dan volledig opgeladen als je die een tijdje laat liggen of ontlaadt die zichzelf gedeeltelijk?
Hangt ervan af hoelang je die laat liggen natuurlijk...
Alle batterijen ontladen uit zichzelf een beetje...
Als je 2 batterijen hebt is het volgens mij ook beter om ze afwisselend (bv. week de ene, een weekje de andere) te gebruiken... Zo blijven ze allebei 'fit'.
Maar hierin kan ik fout zijn![]()
Heb me net een batterij met lader gekocht voor 9€! Thx guy's!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)