Pagina 6 van 121 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 2419

Discussie: Samsung Galaxy S2

Member Tremium's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk bericht
    Die staat daar nog als pre order? Zit er zelf ook al een tijdje voor te kijken
    Ze hebben degenen die ze al hadden verzonden (geen idee hoeveel het er waren). De rest komt tegen de 18de.

Member Daggie's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Ik heb ook bevestiging gekregen van Pdashop. Hopelijk morgen!

Member sinterklaazz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb wel een probleem met men GPS, ik kan mezelf nooit niet vinden. Moet ik hiervoor buiten staan? want binnen lukt het nooit

Update

T'is al opgelost, zero ontvangst in gebouwen blijkbaar. Durfde nog nie met men samsung buiten staan ( woon in het midden van t'stad
    Laatst gewijzigd door sinterklaazz; 12 mei 2011 om 10:08

Member E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    mensen die toevallig nagegaan is wanneer de Fnac of den Vandenborre deze smartphone zal binnen hebben?

Member
    iTrader
    47 (98%)
    Gsmwijzer heeft eerste lading binnen

iTrader
    25 (100%)
    Bestelstatus op smartphoneshop.be is aangepast naar: "Je bestelling wordt ingepakt."

iTrader
    0
    Kzoek nog een goeie case, maar blijkbaar zijn deze dus allemaal nog niet beschikbaar. Dan maar even voorzichtig transporteren in een washandje?

iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sinterklaazz Bekijk bericht
    Kzoek nog een goeie case, maar blijkbaar zijn deze dus allemaal nog niet beschikbaar. Dan maar even voorzichtig transporteren in een washandje?
    'k Heb op ebay zo'n silicon case besteld (2 euro of zo ). Ik ga gewoon wachten tot er meer accessoires beschikbaar zijn en de prijzen wat dalen.

Member godfella's schermafbeelding
    iTrader
    0
    gsmwijzer had 10 mei al een lading binnen =(

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    mensen die toevallig nagegaan is wanneer de Fnac of den Vandenborre deze smartphone zal binnen hebben?
    Ik zou daar niet op gokken, die winkels zijn zowiezo berucht om alles veel te laat aan te krijgen en nog veel te duur te verkopen. Ik vertrouw de pdashop dus kga daar voortaan bestellen.

Member duckman_be's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    idd!! net besteld bij pdashop/smartphoneshop
    nu hopen dat ie op 18/05 op mijn buro ligt (of vroeger als het kan, want heb gezien dat er al een paar mensen hem vroeger hebben gekregen)

zeker interessant daar er nu een carkit/screenprotector/lader meegeleverd wordt in promotie!

...............geduld is een schone deugd...........

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sinterklaazz Bekijk bericht
    Ik zou daar niet op gokken, die winkels zijn zowiezo berucht om alles veel te laat aan te krijgen en nog veel te duur te verkopen. Ik vertrouw de pdashop dus kga daar voortaan bestellen.
    Bwa, kweet dat nog niet zo zeker. Want ik kocht 1 jaar geleden, rond 7 mei dacht ik dat het was, mijn HTC Desire aan.
    Ze hadden ze idd niet uitgestald, maar je kon het wel vragen aan de verantwoordelijke. Ik dacht mij dus te herinneren dat ik toen vond dat ik bij de eersten was...

En de prijs van 507 euro, in die tijd de normale prijs voor de Desire.

Punt is, dat ik het handiger vind om het fysiek te kunnen aankopen bij een winkel, voor het geval er iets mis zou lopen dat ik het daar dan weer terug fysiek kan terugbrengen.
    Bij een webshop moet je het terug opsturen en dat vertrouw ik al veel minder.

Of is mijn wantrouwen om electronica aan te kopen bij webshops omwille van het garantiebeleid misplaats en overdreven?
    Pas op! Ik ben overtuigbaar

Effe korte prijs vergelijking, bij Vandenborre is de prijs 550 euro.
    Bij smartphoneshop ist ook 550 euro maar met een kit.
    bij Gsmwijzer is het wel 507 euro.

Member djensn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    Bwa, kweet dat nog niet zo zeker. Want ik kocht 1 jaar geleden, rond 7 mei dacht ik dat het was, mijn HTC Desire aan.
    Ze hadden ze idd niet uitgestald, maar je kon het wel vragen aan de verantwoordelijke. Ik dacht mij dus te herinneren dat ik toen vond dat ik bij de eersten was...

En de prijs van 507 euro, in die tijd de normale prijs voor de Desire.

Punt is, dat ik het handiger vind om het fysiek te kunnen aankopen bij een winkel, voor het geval er iets mis zou lopen dat ik het daar dan weer terug fysiek kan terugbrengen.
    Bij een webshop moet je het terug opsturen en dat vertrouw ik al veel minder.

Of is mijn wantrouwen om electronica aan te kopen bij webshops omwille van het garantiebeleid misplaats en overdreven?
    Pas op! Ik ben overtuigbaar

Effe korte prijs vergelijking, bij Vandenborre is de prijs 550 euro.
    Bij smartphoneshop ist ook 550 euro maar met een kit.
    bij Gsmwijzer is het wel 507 euro.
    Kben ook van dat idee. Ondanks de hogere prijs (in de meeste gevallen), heb ik ook liever een plaats dicht in de buurt waar je hem direct kan binnenbrengen als er iets aan de hand is. Met dat opsturen en zo ben je hem zoiezo veel langer kwijt. ik wacht dus ook tot hij in één of andere 'gewone' winkel binnen is. Misschien eens een mailtje sturen naar de klantendienst van die shops? Dan weet je direct hoe of wat. Heb over 3 weken naar THe Phonehouse gemaild, zij spraken toen nog van juli. Maar ik denk dat we zo lang niet meer zullen moeten wachten.

EDIT: Ik zie dat je ook van Gent bent, als je verder meer weet mag je me altijd eens iets laten weten

Approved 9-lifer dempe123's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Ik haal hem ook bij Vandenborre, zekerheid van deftige service + garantie. En altijd laagste prijs-garantie, omdat hij bij pda shop aan 549 stond hebben ze de prijs bij vdb ook verlaagd van 599 naar 549.

Khad een emailtje gestuurd naar de sales department, en zij wachten nog op antwoord van Samsung... Ze verwachtten hem ten laatste op het eind van de maand, meer weten ze nog niet.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djensn Bekijk bericht
    Kben ook van dat idee. Ondanks de hogere prijs (in de meeste gevallen), heb ik ook liever een plaats dicht in de buurt waar je hem direct kan binnenbrengen als er iets aan de hand is. Met dat opsturen en zo ben je hem zoiezo veel langer kwijt. ik wacht dus ook tot hij in één of andere 'gewone' winkel binnen is. Misschien eens een mailtje sturen naar de klantendienst van die shops? Dan weet je direct hoe of wat. Heb over 3 weken naar THe Phonehouse gemaild, zij spraken toen nog van juli. Maar ik denk dat we zo lang niet meer zullen moeten wachten.

EDIT: Ik zie dat je ook van Gent bent, als je verder meer weet mag je me altijd eens iets laten weten
    jow gentenair

effe gebeld naar vandenborre (héél dicht aan mijn deur) en fnac en beiden spreken van 2-3 weken...ze konden niet precies zeggen wanneer.

Gow ik heb geduld, aangezien ik toch eerst mijnen Desire kwijt wil voor dat ik diene Galaxy aanschaf, want met 2 zulke smartphone begin rond te tsjollen, das een beetje té decadent.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dempe123 Bekijk bericht
    Ik haal hem ook bij Vandenborre, zekerheid van deftige service + garantie. En altijd laagste prijs-garantie, omdat hij bij pda shop aan 549 stond hebben ze de prijs bij vdb ook verlaagd van 599 naar 549.

Khad een emailtje gestuurd naar de sales department, en zij wachten nog op antwoord van Samsung... Ze verwachtten hem ten laatste op het eind van de maand, meer weten ze nog niet.
    eind van de maand zou kunnen kloppen met mijn telefoongesprek dat ik had met ze...

Approved 9-lifer Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)

Hoe zit dat dan met bv f-mobile. Die gaan die aanbieden aan 275. Hadden die ook gene winkel?

Member Da_GoDoFuNReaL's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    tvalt me nogal op dat f-mobile zo lage prijzen heeft. Heeft iemand daar ervaring? Zijn dat louche zaken? Hoe komt dat ze die gsm's zo goedkoop kunnen aanbieden?

iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da_GoDoFuNReaL Bekijk bericht
    tvalt me nogal op dat f-mobile zo lage prijzen heeft. Heeft iemand daar ervaring? Zijn dat louche zaken? Hoe komt dat ze die gsm's zo goedkoop kunnen aanbieden?
    Nooit eerder van gehoord. Import?

Net deze mail binnengekregen van coolblue: "Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging."

Member djensn's schermafbeelding
    iTrader
    0

Zou echt perfect zijn!

Approved 9-lifer dempe123's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djensn Bekijk bericht
    Zou echt perfect zijn!
    Hoe vroeger hoe beter Kan nie wachten om da ding uit te testen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten