Pagina 51 van 162 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 751 t/m 765 van 2419

Discussie: Samsung Galaxy S2

Member
    iTrader
    5 (100%)
    waar staat dit dan, taakbeheer wel, maar wat doet taskkiller precies dan met je smartphone, omdat jullie dit afraden?

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Je homeknop enkele seconden indrukken. Een taskkiller is afgeraden omdat de nieuwste smartphones en de nieuwste android dit automatisch doen en als jij dan ook bezig bent verbruikt dit net meer.

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik ben blij met mijn SGS2 maar ik ga me eens een wekker app moeten zoeken anders ga ik me nog veel overslapen. Ik versta die instellingen niet goed en mijn wekker gaat maar 1 keer af, dan is het gedaan. Je kan zelfs niet snoozen. Mijn Hero zijn wekker bleef af gaan tot je hem zelf stopte, en je kon snoozen.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Approved 9-lifer Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerke007 Bekijk bericht
    waar staat dit dan, taakbeheer wel, maar wat doet taskkiller precies dan met je smartphone, omdat jullie dit afraden?
    Taakbeheer.

Je moet het zo zien. Je smartphone is een huis met allerlei utilities zoals een oven, een tv, een zetel enz. Jij als inwoner gebruikt die utilities maar het kost je wel energie om die dingen te gebruiken. Zo zal je naar de keuken moeten wandelen wanneer je iets wil koken en kost dat koken zelf ook tijd.

Nu, je huis is redelijk klein (1 gigabyte RAM geheugen en 1.2 dualcore processor) waardoor je niet al te veel tegelijk kan doen. Daarom moet je soms dingen opruimen alvorens je iets anders kan doen. Bijvoorbeeld je zetel opruimen zodat je je koelkast daar kan plaatsen ofzo. Maar Android doet die dingen wel automatisch voor jou, die dingen opruimen. Jij moet je daar in principe niet al te veel van aantrekken. Als je dat wel gaat doen en je gaat zelf alle tasks killen, dan ga je eigenlijk constant je huis opruimen ookal is er wel nog plaats om iets anders te doen. Wat je dan gaat creëren is het effect dat je meer energie steeks in het wegplaatsen en uithalen van dingen om te gebruiken. Je browser-applicatie moet bijvoorbeeld steeds allerlei gegevens inladen als die van nul opgestart moet worden. Als je daarom je browser vaak gebruikt is het niet nuttig die steeds te killen.

Met je Samsung Galaxy S2 heb je nu wel het grootste huis dat er totnogtoe bestaat gekocht, dus je hoeft je geen zorgen te maken om te weinig RAM-geheugen. Als je een Wildfire hebt ofzoiets kan het misschien wel nuttig zijn om een game te sluiten nadat je gespeeld hebt en waarvan je weet dat je het een dag niet meer gaat spelen ofzo.
    o/'

iTrader
    9 (100%)
    Sommigen zeggen ook dat er door te taskkillen processen kunnen blijven steken in het geheugen die deel zijn van een app die gekillt is, waardoor je onnodig geheugen verbruikt.
    Dat kan je vergelijken met je zetel opruimen om je ijskast daar te zetten, maar er blijft een kussen uit de zetel liggen.

Btw, wat een fantastische analogie met dat huis, reppers!
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam

Member
    iTrader
    5 (100%)
    dankje wel!!
    Laatst gewijzigd door jerke007; 4 augustus 2011 om 22:49

Member Beenhesp's schermafbeelding
    iTrader
    129 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Ik ben blij met mijn SGS2 maar ik ga me eens een wekker app moeten zoeken anders ga ik me nog veel overslapen. Ik versta die instellingen niet goed en mijn wekker gaat maar 1 keer af, dan is het gedaan. Je kan zelfs niet snoozen. Mijn Hero zijn wekker bleef af gaan tot je hem zelf stopte, en je kon snoozen.

Alarm clock plus is wel aan te raden

iTrader
    9 (100%)
    Ik wou die bijna installeren maar nu ben ik even Alarmdroid aan eht testen

Member E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Ik wou die bijna installeren maar nu ben ik even Alarmdroid aan eht testen
    Gebruik die ook. Doet wat die moet doen.
    Je kan zelf je ringtone kiezen.
    Snooze opties, snooze afzetten.
    Volume traag laten verhogen.

Etc

Member zaffah's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tyhrelier Bekijk bericht
    heb je hem al toegekregen? Ik wil hem misschien ook wel kopen (aangezien ik vaak van toestel wissel) en een mini review zou nice zijn
    Ik heb 'm ondertussen al een tijdje. Besteld via eBay omdat dit toch een pak goedkoper was dan de officiele site. (heb iets van een 20€ gegeven incl verzending) Het kwam keurig aan in een originele doorzichtige verpakking waarop staat 'the best carmount in the world'. Dat schept natuurlijk wel al serieus wat verwachtingen

Het zit eigenlijk al volledig in elkaar, je hoeft dus zelf niets meer in elkaar te klikken of te vijzen. Op de zuignap plakt een stukje papier/plastiek en als je dat er afdoet kan je de mount praktisch overal op plakken. Als je aan de zuignap komt dan voel je dat het lichtjes zelfklevend is. Als je de mount dus verwijderd kan het wel wat (lijm?)sporen nalaten maar de ervaring leert me dat deze makkelijk te verwijderen zijn met een vochtige doek.

Ik heb de mount nog niet zoveel verplaatst, dus ik weet niet of de kleef/zuigkracht zwaar verminderd maar ik vermoed van niet. Mijn gsm (HTC Desire) en de Tomtom 1005 passen er perfect in.

Het enige nadeel, maar dat ligt misschien enkel aan mij of mijn model, is dat het vrij stroef is om het draaibaar element vast te zetten. (zie foto: http://ucables.com/img/extra/EXOGEAR...-R311070-2.jpg) Met de nodige brute kracht, of eventueel een werktuig is dit geen probleem

Voor de rest valt er niets op aan te merken buiten dat het zijn werk gewoon doet. En zoals ze beloven, het plakt op vrijwel alles.

Nog vragen? shoot!

Member
    iTrader
    5 (100%)
    weet er iemand wanneer de nederlandse versie van spraakherkenning enzo verschijnt, en of dit nog gaat uitkomen?

en de update 2.3.4, zal waarschijnlijk binnen paar dagen te downloaden zijn via kies zeker? iemand die hier over de 2 vragen meer info heeft..

Member SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Hoe kan ik mn tapatalk applicatie terug krijgen nadat ik lite'ning erop gezet heb? Ik had betaald voor tapatalk ... kan ik straks gewoon terug downen van de google market ? is dat verbonden aan mijn google account dat ik dat gekocht heb ?

Member SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    heb nu eens lite'ning rom erop gezet ....
    ik zie niet direct wat er nu zoveel beter is ...
    die home launcher is ook gewoon te verkrijgen in de market zonder dat je romt
    bovenaan staan er nieuwe ikoontjes en de menu's zijn nu blauw

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SideShow Bekijk bericht
    Hoe kan ik mn tapatalk applicatie terug krijgen nadat ik lite'ning erop gezet heb? Ik had betaald voor tapatalk ... kan ik straks gewoon terug downen van de google market ? is dat verbonden aan mijn google account dat ik dat gekocht heb ?
    Dat is idd accountgebonden en je kan dat zoveel herinstalleren als je wilt.
    Over je 2e vraag: het voordeel is dat er minder bloatware (software van Samsung) is waardoor je gsm meer vrij geheugen heeft en sneller zou moeten werken.

Member E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SideShow Bekijk bericht
    heb nu eens lite'ning rom erop gezet ....
    ik zie niet direct wat er nu zoveel beter is ...
    die home launcher is ook gewoon te verkrijgen in de market zonder dat je romt
    bovenaan staan er nieuwe ikoontjes en de menu's zijn nu blauw
    das allemaal uiterlijk, er zijn veel dingen anders en verbeterd onder de "motorkap"

je hebt het gedownload van het xda forum, dan kan je in zijn eerste post ook de features zien van die custom ROM....tis dus meer dan nieuwe icoontjes en blauwe menu's...trouwens, zie je dat je menu niet uitgebreid is?

Pagina 51 van 162 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten