ik dacht eigenlijk net dat wifi minder verbruikt. Ben wel niet 100% zeker
ik dacht eigenlijk net dat wifi minder verbruikt. Ben wel niet 100% zeker
Tzal er vandaag ook nog niet inzitten zeker om eentje te kunnen kopen?
Pfff nog steeds geen nieuws van VandenborreIemand hier die wel al iets gehoord heeft ?
Ik heb de galaxy 2 nu ook in bezit. Wat een schitterende telefoon! echt snel en accuraat. Ik weet enkel niet waar ik mijn percentage van m'n batterij kan vinden :-) Ik ben nog een android noob :-) (komende van win mobile)
Enkel de foto's vallen mij tegen, het lijkt alsof ik veel ruis heb op de fotos![]()
Irritante bug:
als je een bericht leest in portrait dan staat de positie van de cursor vanonder (goed), draai je naar landscape dan is dat nog altijd zo (ook goed!), tik je dan in de tekstbox en daarna op de back button om het laatste bericht eens te lezen... staat ie bovenaan (niet goed)
Ik kwam deze thread tegen op xda: Very Disappointed - xda-developers
iemand had daar de volgende klachten
1- Wifi poor reception (worse than sgs, desire,desire hd and Iphone 4)
2- Screen is blueish like my first sgs(In miu rom or cm7 it isn't blue because I can set the red color with voodoo color!!! so it's a faulty software calibration damn!!)
3- Gps lock is fast but not strong, it keeps disconnecting with Google navigator and works better with Sygic. Worse than Desire, Desire hd, Iphone 4, but better than my Sgs.
4-Random reboot!
5- Poor sound output through headphone!! Worse than all the other devices except Sgs, but since Supercurio realeased Voodoo sound it rocks!
Is er nog iemand die dit allemaal ondervindt?
Ik heb die thread eens doorgenomen. Ik ga nog even wachten met de aankoop (sowieso pas voor eind juni). Maar deze blijft mijn voorkeur hebben boven de sensation.
Ik ga ook nog wachten, heb er gisteren eens mee kunnen spelen maar eens zien wat Apple gaat doen binnen 2 weken, als de iphone pas in september komt dan ga ik voor de SGS2, komt hij nu dan wacht ik reviews af![]()
ik kheb die thread ook doorgenomen, en ook de thread die gepost werd in die thread (8pagina's)
En conclusie is dat er veel gefixeerd wordt op problemen die ofwel opgelost kunnen worden door een firmware update of dat het gaat om problemen die mettertijd opgelost worden wegens de constante ontwikkelingen in Android.
Maar dus zeker niets om zich zorgen over te maken. Ik vind het zelfs grappig (maar vooral heel dom) hoe sommige mensen op zulke fora zich door enkelingen laten afschrikken en zowaar overwegen hun bestelling te annuleren.
Met de laatste nieuwe firmware zijn die ernstige problemen (random reboot) opgelost. Voor zover die al veel voorkomen.
pff normaal maakt apple nog een tussenmodel iphone 4S, en gaat de iphone 5 op zich laten wachten. Nu fixeren ze nog even op de verkoop van hun witte iphone 4. Er zal geen 'magische iphone 5' release zijn na de witte iphone 4
ik heb net mijn iphone 4 16gb verkocht om over te schakelen op sgs II. Hardwarematig scheelt het enorm, en ge krijgt er ook verbeteringen op software vlak en tweaks.
Vandaag geupgrade naar KE7, de fast dormancy fix toegepast en wat Samsung troep verwijderd/ gefreezed. Benieuwd naar het resultaat.
heeft er iemand een verzendingsbevestiging ontvangen van PDAShop.be?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)