Pagina 12 van 162 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 166 t/m 180 van 2419

Discussie: Samsung Galaxy S2

Member
    iTrader
    0
    Heb het toestel nu al een week in bezit en ben er wel tevreden van. Gepreordered bij smartphoneshop.be en een week voor de verwachte leverdatum thuis aangekregen.

Batterij houdt het +- 1 dag uit bij intensief gebruik. Bij gewoon bellen en berichten sturen gaat hij zeker 3 dagen mee...

GPS werkt naar behoren hier. Snelle fix en juiste locatiebepaling. Heb wel direct de 2.3.3 Gingerbread update geïnstalleerd via Kies.

Groeten,

B.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Ik vraag me af wanneer ik het toestel effectief ga krijgen als ik het bestel op pdashop.be. Er staat dat de leverdatum 20/05 is, wat dus wilt zeggen dat ze die dan ook pas kunnen versturen. Maar leveren zij ook op zaterdag? Want als ik hem pas maandag krijg dan kan ik hem ook evengoed bij GSMwijze.be gaan halen

Member Tremium's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tyhrelier Bekijk bericht
    Ik vraag me af wanneer ik het toestel effectief ga krijgen als ik het bestel op pdashop.be. Er staat dat de leverdatum 20/05 is, wat dus wilt zeggen dat ze die dan ook pas kunnen versturen. Maar leveren zij ook op zaterdag? Want als ik hem pas maandag krijg dan kan ik hem ook evengoed bij GSMwijze.be gaan halen
    Normaal krijg je die op de leverdatum. Nee, op zaterdag leveren ze niet (wordt verstuurd met taxipost).

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tyhrelier Bekijk bericht
    Bij mij stond er 18/05 toen ik preorderde. Hij is rond de 11e geleverd als ik me niet vergis... Ongeveer een week te vroeg.

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door higherdemon Bekijk bericht
    Waar is het best om het toestel nu te bestellen? Pdashop is te duur omdat ik geen carkit nodig heb. gsmwijzer ken ik eigenlijk. PS de geheugenkaarten zijn ook goedkoper dan bij pdashop maar de klasse staat er niet bij. Weet er iemand welke klasse bvb kingston 16gb kaartje is?
    Vandeborre zal wellicht niet aan 507 euro verkopen denk ik. Mediamarkt dat zal nog een maand wachten zijn denk ik.
    Pas prijsgarantie toe? Bij VDB moeten ze het dan normaal meegeven voor die prijs (indien de winkel Belgisch is)
    PSN: dripke
    .

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ben@Home Bekijk bericht
    Bij mij stond er 18/05 toen ik preorderde. Hij is rond de 11e geleverd als ik me niet vergis... Ongeveer een week te vroeg.
    kheb ze gebeld en ze vertelden mij dat ze de GSM waarschijnlijk (en hij bedoelde ten laatste) de 20ste zouden versturen en deze zou dan dezelfde dag nog moeten aankomen.

Kheb hem maar meteen besteld

Member E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Iets dat ik van de eigenaars wil weten mbt notificaties.

Maar op mijnen Desire kan je een lichtje laten pinken bij een email/sms/oproep in standby mode (dus als het scherm uit staat).
    (Als batterij ver leeg is pinktij rood)

Is er op deze S2 ook zo een uitwendige notificatie waarmee je kan zien of er iets is binnengekomen zonder dat je het toestel elke keer uit zijn standby moet zetten?

Das heel handig als je bijvoorbeeld op een plaats bent waar je heel stil moet zijn (klas, vergadering, cinema) en je toestel staat in stand by, dan zie je toch adhv het gepink dat je ofwel een mail/sms of oproep hebt gehad.

thx!
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

Member YoSHi's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    Iets dat ik van de eigenaars wil weten mbt notificaties.

Maar op mijnen Desire kan je een lichtje laten pinken bij een email/sms/oproep in standby mode (dus als het scherm uit staat).
    (Als batterij ver leeg is pinktij rood)

Is er op deze S2 ook zo een uitwendige notificatie waarmee je kan zien of er iets is binnengekomen zonder dat je het toestel elke keer uit zijn standby moet zetten?

Das heel handig als je bijvoorbeeld op een plaats bent waar je heel stil moet zijn (klas, vergadering, cinema) en je toestel staat in stand by, dan zie je toch adhv het gepink dat je ofwel een mail/sms of oproep hebt gehad.

thx!
    Neen, geen notificatieledje aanwezig.

Wel zijn er softwarematige oplossingen hiervoor zoals: NoLED, BLN (BacklightNotification) etc..

iTrader
    1 (100%)
    aaaight, en wat moet ik mij daarbij voorstellen?

het scherm zelf dat informatie oplicht ed.?

thx

iTrader
    44 (100%)
    Bij NoLED wordt er gebruik gemaakt van de schermtechniek (AMOLED). AMOLED is in staat om elke pixel lokaal te verlichten zonder gebruik te maken van een backlight (zoals bij een gewone LCD). NoLED laat dus 4 pixels (denk ik?) oplichten in bv. rood (is in te stellen) als je bv. een gemiste oproep hebt. Door het oplichten van slechts enkele pixels heeft dit niet zo'n groot effect op je batterijlevensduur. Maar opgelet: dit werkt alleen bij AMOLED. Allez, twerkt ook bij een LCD display, maar daar zal je batterijlevensduur wel zéér hard onder leiden.

Foto:
    http://www.android-pour-les-nuls.fr/...oid/noled3.png
    en/of http://s3.appbrain.com/screen?id=-15...5143347374&i=1

BLN maakt gewoon gebruik van de verlichting van je capacitieve toetsen (menu & return knop) Normaal lichten die enkel op als je op de knop zelf drukt ofzo. BLN maakt het mogelijk om deze te laten oplichten als je een gemiste sms ofzo hebt. Opgelet: BLN heeft wel een aangepaste kernel nodig (of dit was toch zo bij de Galaxy S i9000), in andere woorden: afblijven als je hem origineel wilt
    laten.

Foto:
    http://www.greatereader.org/wp-conte...nexuss-bln.jpg (is nu wel Nexus S ma bon)

iTrader
    1 (100%)
    aaight, is eigenlijk wel zalig!

thx voor de info!

iTrader
    1 (100%)
    hier een leuke overzichtsfilmpje van wat het zoal kan op de site van Vandenborre:
    Klaar voor de toekomst met Galaxy SII

Member
    iTrader
    0
    Bij PDAshop.be is hij verlaat naar 27 mei , ik hoop dat ik de mijne toch vroeger krijg dan dat.

iTrader
    44 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tidus532 Bekijk bericht
    Bij PDAshop.be is hij verlaat naar 27 mei , ik hoop dat ik de mijne toch vroeger krijg dan dat.
    Idd, het ziet er naar uit dat ze de preorders serieus onderschat hebben...
    Wanneer heb jij hem besteld?

iTrader
    1 (100%)
    nice zal dan wss toch samenvallen met fnac en vandenborre enzo

Pagina 12 van 162 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten