Pagina 112 van 162 EersteEerste ... 1262102108109110111112113114115116122 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.666 t/m 1.680 van 2419

Discussie: Samsung Galaxy S2

Member John1307's schermafbeelding
    iTrader
    31 (92%)
    Ik ben nu al twee weken in het bezit van een galaxy s2 (dank u azrail!) maar mannekes ik word serieus mottig van android. Als ik zie welke features ios allemaal heeft, ik word er jaloers van: een deftige bookstore, itunes u, veel betere games, gift cards (visa aanvraag loopt nog), geen malware, sublieme interface. Mijn gsm doorverkopen nu ik er nog een goeie prijs voor kan vangen of moet ik het nog een kans geven?

Member E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Ik ben nu al twee weken in het bezit van een galaxy s2 (dank u azrail!) maar mannekes ik word serieus mottig van android. Als ik zie welke features ios allemaal heeft, ik word er jaloers van: een deftige bookstore, itunes u, veel betere games, gift cards (visa aanvraag loopt nog), geen malware, sublieme interface. Mijn gsm doorverkopen nu ik er nog een goeie prijs voor kan vangen of moet ik het nog een kans geven?
    begrijpelijk argument aangezien Touchwiz sucked (vind ik, en velen hier op dit forum) qua interface.

en dus raad ik u toch nog aan om het een kans te geven door:
    1. ofwel zelf op zoek te gaan naar een launcher (er zijn er verschillende, al dan niet betalend) en dan heb je sowieso al de keuze hoe je ZELF je interface samenstelt. Of je kan er ook MUI rom op zetten, dat lijkt een beetje op iOS van ver maar is toch op en top android

2. je kan wachten op de volgende android versie 4.0 tot die beschikbaar is op de S2. MAAR kans is groot dat daarover een Touchwiz skin komt.
    Maar ook hier zal het niet lang duren vooralleer men op het xda-forum een custom rom aanbied met Android 4.0

3. als je geen geduld hebt om hierboven vermelde stappen te onderzoeken, kan je uw S2 verkopen en wachten op de S3 en zien wat dat geeft OF je kan voor de Galaxy Nexus gaan, wat qua prijs in de buurt komt van een iPhone, maar die wel de beste Android ervaring en interface bied van alle Android toestellen.

4. je kan een iPhone kopen...want sommige mensen kunnen enkel omgaan met iets dat voorgekauwd is zoals iOS van Apple
    Maar weet dat je met Android kan customizen en dat doet veel: http://mycolorscreen.com/
    Ik zeg er wel bij dat de meeste van die screenshots van de link hierboven afkomstig zijn van Android toestellen met de MIUI rom.
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

iTrader
    31 (92%)
    En waar kan ik die externe launchers vinden? Op de marketplace?

iTrader
    1 (100%)
    hmmm, zo iemand ben jij dus
    dan wil ik u ook nog de extra-gouden-niet-te-onderschatten tip geven van te: GOOGLEN!

je werkt met smartphone uitgerust met een besturingssysteem van Google, gebruik het dan ook

Het Xda forum is ook een bron van informatie. Hier stelt men zelfs applicaties gratis beschikbaar en daar worden tevens de roms en andere software beschikbaar gesteld die nodig zijn voor goede werking van je gsm....maar ik stel voor dat je eens gewoon wat opzoekingswerk doet.
    Samsung Galaxy S II I9100 - xda-developers

En als je een beetje moeite wil doen om iets verder te gaan, kan je mss op zoek gaan naar hele custom roms, ik heb hier een tutorial van hoe je uw gsm root en zo een rom installeert:
    http://www.9lives.be/forum/gsm-smart...galaxy-s2.html

Je hebt zoveel soorten launchers: adw launcher, go launcher, SPB Shell 3D, Regina 4D, etc etc
    Zoek op google op hoe ze eruitzien, reviews, ga op youtube wat zoeken door die namen in te geven.

Ga met andere woorden wat meer opzoekingswerk doen. Dat heb je met android, je kan je eigen wereld maken, maar daarvoor moet je wel zelf wat op de hoogte zijn wat de mogelijkheden zijn en niemand kan u dat voorgekauwd aanbieden.

En anders neem je maar een Apple toestel, dat is allemaal kant en klaar.
    Maar vergeet dan ook niet dat je met Windows Phone het andere "kant en klare" alternatief hebt...en WP is op dit moment de snelste en meest efficient geprogrammeerde besturingssyteem voor smartphones.

Member deven's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    En waar kan ik die externe launchers vinden? Op de marketplace?
    Probeer go launcher ex. Geef het wel een paar dagen de kans. Je kan veel instellen en naar u tand zetten. En dat heb je op 1 2 3 niet ingesteld als je er niet vertrouwd met zijt.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
    Antec three hundred two, OCZ ZS 650W, Asrock Z77 Extreme 4, Intel I5 3570K,
    ATI 5870, Gelid Tranquillo, 8GB Corsair XMS3, Samung 830 series 128GBssd, 2TB WD, 640GB Samsung, 2X160GB WD

Member Private Company's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    2. je kan wachten op de volgende android versie 4.0 tot die beschikbaar is op de S2. MAAR kans is groot dat daarover een Touchwiz skin komt.
    Maar ook hier zal het niet lang duren vooralleer men op het xda-forum een custom rom aanbied met Android 4.0
    Zoizo met TW
    Galaxy S4 - Android 4.4.2 KitKat
    Omni ROM Nightlies

Member Infect3d's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Private Company Bekijk bericht
    Zoizo met TW
    Ge kunt nog altijd wel van launcher veranderen en de 4.0 icoontjes zetten. dan heb je sommige dingen al weg. ;D
    Skate hard!
    Skate or die!

Member Private Company's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Infect3d Bekijk bericht
    Ge kunt nog altijd wel van launcher veranderen en de 4.0 icoontjes zetten. dan heb je sommige dingen al weg. ;D
    Trebuchet Launcher & Nova Launcher

Gebruik TW al lang niet meer en de meeste XDA roms voor ICS zullen zonder TW zijn
    Galaxy S4 - Android 4.4.2 KitKat
    Omni ROM Nightlies

iTrader
    31 (92%)
    Iemand hier een idee hoe ik mijn galaxy kan aansluiten in de auto (om te gebruiken als mp3 speler en gps)? En is google navigation genoeg of moet ik er nog een (dure) gps app bij kopen? Geweldige gsm trouwens, moet mijn woorden terugnemen, Android was een beetje wennen maar eens je het gewoon wordt wil je nooit meer terug.

iTrader
    2 (100%)
    Iemand hier een idee hoe ik mijn galaxy kan aansluiten in de auto (om te gebruiken als mp3 speler en gps)? En is google navigation genoeg of moet ik er nog een (dure) gps app bij kopen? Geweldige gsm trouwens, moet mijn woorden terugnemen, Android was een beetje wennen maar eens je het gewoon wordt wil je nooit meer terug.
    Google navigatie zelf vind ik niet super. Is trager dan de betalende programma. Gebruik het wel meer omdat ik aan fotografie doe en al mijn te bezichtigde plaatsen op google maps zijn opgeslagen. Vandaar neem ik dan navigeren naar. Het werkt wel. En brengt je waar je moet zijn. Maar de betalende versies gaan wel vlotter. ( die moeten dan ook niet constant kaarten downloaden natuurlijk. )

De betalende download je de kaart 1 keer op gsm en dan laad hij gewoon die kaart.

Al bij al wel goede gps.

En go launcher al getest?

ATI 5870, Gelid Tranquillo, 8GB Corsair XMS3, Samung 830 series 128GBssd, 2TB WD, 640GB Samsung, 2X160GB WD

Approved 9-lifer Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    PSn: Liquid_Li0n | Gamertag: Liquid Li0n | PS4, PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // DTS 7.1 surround // PS4 jet black // 500gb HDD // PS3 fat (60gb versie) // 200gb HDD // PSP 2001

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk bericht
    Ben er bijna zeker van dat eerst de plus komt. Koe nog wat uitmelken he. Ook zoals ik de sgs plus heb.

iTrader
    1 (100%)
    Iemand hier een idee hoe ik mijn galaxy kan aansluiten in de auto (om te gebruiken als mp3 speler en gps)?
    ge moet zo een kabelken kopen waarbij het ene uiteinde past in uw gsm en het andere in de aanstekeraansluiting van uw auto, ik dacht dat dit toch een voor de hand liggend item is? precies niet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clioke16v Bekijk bericht
    Google navigatie zelf vind ik niet super.
    tiens, en bij mij werkt google navigatie sneller dan mijn betalende app (sygic)

in het begin was ik superzot van Sygic (heel mooie graphics, de 3D steden en 3D gebouwen ), maar als je lang moet wachten vooraleer je een signaal hebt, dan is de fun er toch af

En derbij, Google Navigation is niet zoveel minder mooi, en heeft daarbij het bijkomende voordeel dat het de filedichtheid toont.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk bericht
    ALS die specs kloppen (ik zeg ALS, dus schiet mij niet af omwille van mijn kritiek) dan moet ge toch wel een kieken zijn om die "Galaxy S2 plus" te kopen, zekere wetende dat mits een beetje geduld ge de S3 zult kunnen kopen die ongetwijfeld betere specs zal hebbven.

800*480 resolutie
    android 2.3.4 -> serieus?

Overclock een S2 naar 1.5 en ge hebt dezelfde gsm basically.
    Laatst gewijzigd door E-riko; 2 februari 2012 om 19:58

Member Fr@gsta's schermafbeelding
    iTrader
    8 (90%)
    Vraagje(s), stel ik flash de laatste nieuwe ics-rom (weet niet juist de welke dat is maar swoit).

Moet ik:
    - het toestel daarvoor rooten?
    - flashen via Odin neem ik aan? Krijg ik dan ook het gevarendriehoekje vanwege de
    flashcount of krijg je deze enkel bij custom roms

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    ge moet zo een kabelken kopen waarbij het ene uiteinde past in uw gsm en het andere in de aanstekeraansluiting van uw auto, ik dacht dat dit toch een voor de hand liggend item is? precies niet

tiens, en bij mij werkt google navigatie sneller dan mijn betalende app (sygic)

in het begin was ik superzot van Sygic (heel mooie graphics, de 3D steden en 3D gebouwen ), maar als je lang moet wachten vooraleer je een signaal hebt, dan is de fun er toch af

En derbij, Google Navigation is niet zoveel minder mooi, en heeft daarbij het bijkomende voordeel dat het de filedichtheid toont.

ALS die specs kloppen (ik zeg ALS, dus schiet mij niet af omwille van mijn kritiek) dan moet ge toch wel een kieken zijn om die "Galaxy S2 plus" te kopen, zekere wetende dat mits een beetje geduld ge de S3 zult kunnen kopen die ongetwijfeld betere specs zal hebbven.

800*480 resolutie
    android 2.3.4 -> serieus?

Overclock een S2 naar 1.5 en ge hebt dezelfde gsm basically.
    lang wachten op signaal? Hier totaal geen probleem mee eerlijk gezegd. Nuja wel spijtig natuurlijk

Pagina 112 van 162 EersteEerste ... 1262102108109110111112113114115116122 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten