Pagina 105 van 121 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.081 t/m 2.100 van 2419

Discussie: Samsung Galaxy S2

Approved 9-lifer Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    95 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Furon Bekijk bericht
    Ik heb een Barely There-case van CaseMate, en nog niemand heeft last ondervonden van echo.
    https://www.google.be/search?sourcei...y+s2+case+echo

Als je hebt probleem hebt, heb je het bij elke cover.

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik heb ook geen echo, Otterbox Commuter.
    @Tibokio: nog niet gezien, de mijne komt recht van otterbox.com

Approved 9-lifer Private_BE's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Hoe komt het eigenlijk dat ik mijn contactfoto in de contactelijst zie maar niet bij de smsen.
    Ik heb ze wel op sim staan en verbonde met facebook.

Member
    iTrader
    46 (98%)
    IS er nu ook een grace period voor smsen te kunnen blijven sturen wanneer je 1 maand niet herlaad ? Of is dit altijd zo geweest ?

Member deven's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Private_BE Bekijk bericht
    Hoe komt het eigenlijk dat ik mijn contactfoto in de contactelijst zie maar niet bij de smsen.
    Ik heb ze wel op sim staan en verbonde met facebook.
    Alles op telefoon zetten en u contacten zijn in orde normaal. Op mijn sim staat geen enkel nummer meer. Ik zag alles dubbel van contacten. Alleen bij berichten sturen. Dus de hele handel eruit gesmeten.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Approved 9-lifer Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Ik heb ook geen echo, Otterbox Commuter.
    @Tibokio: nog niet gezien, de mijne komt recht van otterbox.com
    Heb het gevonden ondertussen! FORCOM webshop
    Die hebben een winkel in Leuven, Otterbox staat tussen hun productenlijst.

Maar ik ben niet zeker of ik wel een case ga kopen. Ik heb nu zo'n leren sleeve en dat is wel een handig ding, maar probleem is dat mijn gsm dus niet beschermd is op de moment dat ik ermee werk.

Wat raden jullie aan? Sleeve of case? En gebruiken jullie een screen protector?

iTrader
    38 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clioke16v Bekijk bericht
    Alles op telefoon zetten en u contacten zijn in orde normaal. Op mijn sim staat geen enkel nummer meer. Ik zag alles dubbel van contacten. Alleen bij berichten sturen. Dus de hele handel eruit gesmeten.

Ik heb even een paar methodes getest. Ik heb even alles weggedaan en dan de sim contacten weergegeven.

Daarna alle contacten geimporteerd via mijn sim. Dan krijg ik via facebook automatisch foto's en had ik bij sommige nog zelf een foto. Maar bij berichten zie ik nog steeds geen avatars staan. Alleen als iemand mij belt.

Ik snap niet hoe ik dat kan veranderen want de opties staan nochtans juist..

Member Cr!ppl3's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Sinds ik ICS (Android 4.0.3) op mijn SGS2 heb staan, kan ik geen tekst meer kopiŽren in een sms die ik nog aan het typen ben. Ik bedoel dus dat ik in een sms gesprek zelf een sms aan het typen ben. Voorheen ging dit wel door op de tekst te drukken en te houden, nu komt er dan enkel "Paste" en "Clipboard". Iemand een idee of dit op een of andere manier terug mogelijk zou zijn?

iTrader
    2 (100%)
    Ik heb even een paar methodes getest. Ik heb even alles weggedaan en dan de sim contacten weergegeven.

Daarna alle contacten geimporteerd via mijn sim. Dan krijg ik via facebook automatisch foto's en had ik bij sommige nog zelf een foto. Maar bij berichten zie ik nog steeds geen avatars staan. Alleen als iemand mij belt.

Ik snap niet hoe ik dat kan veranderen want de opties staan nochtans juist..
    Gisteren heb ik al mijn contacten nog eens verwijdert. Terug op gsm gezet. Daarna exporteren naar sd. Dit bestand naar mijn pc gestuurd. Dan google contacts opengedaan op pc. Bestand inladen. Alles netjes aangepast zoals ik wou.

Daarna terug alle nummers van gsm, sim. Echt zien dat alles weg is op gsm. Als dit gebeurt is u contacten syncen via google contacten bij instellingen accounts en sync.

Toen stond alles netjes in mijn gsm. Daarna mijn facebook contacten er nog bij en ik heb vanaf nu een super schone contactlijst.

Dus als ik van u was. Delete u sim contacten en regel alles via google. Gsm verloren achteraf. Nog steeds al u nummers beschikbaar. Binnen de 2 minuten staan deze dan ook allemaal netjes op u nieuwe gsm.

Ik was er eerst ook niet voor voor die google contacten. Maar o zo makkelijk. Je slaat een nieuw nummer op. Synct u contacten en het nieuwe nummer staat direct bij op u google account.

( hopelijk beetje duidelijk ) ik ben er wel een tijd met bezig geweest. Maar nu staan al mijn contacten zoals ik het wil en heb een goeie backup van mijn contacten op internet staan. En nog eens extra op mijn sd.

iTrader
    38 (100%)
    Gisteren heb ik al mijn contacten nog eens verwijdert. Terug op gsm gezet. Daarna exporteren naar sd. Dit bestand naar mijn pc gestuurd. Dan google contacts opengedaan op pc. Bestand inladen. Alles netjes aangepast zoals ik wou.

Daarna terug alle nummers van gsm, sim. Echt zien dat alles weg is op gsm. Als dit gebeurt is u contacten syncen via google contacten bij instellingen accounts en sync.

Toen stond alles netjes in mijn gsm. Daarna mijn facebook contacten er nog bij en ik heb vanaf nu een super schone contactlijst.

Dus als ik van u was. Delete u sim contacten en regel alles via google. Gsm verloren achteraf. Nog steeds al u nummers beschikbaar. Binnen de 2 minuten staan deze dan ook allemaal netjes op u nieuwe gsm.

Ik was er eerst ook niet voor voor die google contacten. Maar o zo makkelijk. Je slaat een nieuw nummer op. Synct u contacten en het nieuwe nummer staat direct bij op u google account.

( hopelijk beetje duidelijk ) ik ben er wel een tijd met bezig geweest. Maar nu staan al mijn contacten zoals ik het wil en heb een goeie backup van mijn contacten op internet staan. En nog eens extra op mijn sd.

Ik heb in opties wel de mogelijkheid gehad om "Samenvoegen met Google" te duwen. Dat heb ik eens gedaan en dan staan er overal "g"tjes achter de contacten.

Dat exporteren van Sim naar SD had ik al gedaan, maar ik weet niet waar ik dat bestand kan vinden om over te brengen naar PC.

iTrader
    2 (100%)
    Ik heb in opties wel de mogelijkheid gehad om "Samenvoegen met Google" te duwen. Dat heb ik eens gedaan en dan staan er overal "g"tjes achter de contacten.

Dat exporteren van Sim naar SD had ik al gedaan, maar ik weet niet waar ik dat bestand kan vinden om over te brengen naar PC.
    Bij mij staat deze in de root van externe sd.

iTrader
    38 (100%)
    Bij mij staat deze in de root van externe sd.

Ah okť, maar ik heb ze precies ook gewoon kunnen exporteren via KIES.
    Enigste probleem is als ik die bij Google Contacten invoeg dat ik alleen de achternamen te zien krijg.

iTrader
    2 (100%)
    Ah okť, maar ik heb ze precies ook gewoon kunnen exporteren via KIES.
    Enigste probleem is als ik die bij Google Contacten invoeg dat ik alleen de achternamen te zien krijg.
    Surf eens naar google.contacts. Daar kan je u hele lijst zien en aanpassen. Anders bij instellingen in gsm sorteren op voornaam, achternaam.

iTrader
    38 (100%)
    Surf eens naar google.contacts. Daar kan je u hele lijst zien en aanpassen. Anders bij instellingen in gsm sorteren op voornaam, achternaam.

Nja ik kan niet de naam zelf aanpassen in Google Contacs.
    Ik zie daar de achternamen of een deel van de naam en dan heb ik de mogelijkheid om e-mails en foto's toe te voegen maar niet de naam zelf aan te passen.

Wat een miserie voor een stom foto'ke in uw berichten zien. Ik vind het een goeie GSM maar die link is me toch onlogisch. Foto's zijn zichtbaar in telefoonboek maar niet in mijn Berichten deeltje.

iTrader
    2 (100%)
    Nja ik kan niet de naam zelf aanpassen in Google Contacs.
    Ik zie daar de achternamen of een deel van de naam en dan heb ik de mogelijkheid om e-mails en foto's toe te voegen maar niet de naam zelf aan te passen.

Wat een miserie voor een stom foto'ke in uw berichten zien. Ik vind het een goeie GSM maar die link is me toch onlogisch. Foto's zijn zichtbaar in telefoonboek maar niet in mijn Berichten deeltje.
    hier is dat allemaal geen enkel probleem hoor. volgens mij doe je toch ergens iets verkeerd.

https://www.google.com/contacts/

De n ummers die in je google contacts staan ( op de site dus ) die komen van je sim kaart? simkaart namen kunnen maar X aantal tekens bevatten.

dus "kristof van de nog iets" word op gsm "kristof van de n" ofzo. normaal klik je bij google contacts gewoon op contact dat je wil aanpassen en bovenaan klik je op naam en pas je hem aan. dan opslaan nemen aan u rechterkant.

http://s18.postimage.org/nzwt9ojft/Naamloos_1.jpg

in u gsm staan de instellingen van wat te laten zien ook goed? contacten > instellingen > weergave opties? ik heb men nummers gewoon uit ellende verwijderd vanop sim. ook omdat ik constant ellende had in berichten. ik kreeg altijd alle contacten dubbel. al die troep verwijdert en alleen men contacten nog op gsm. en sinds paar dagen regel ik alles via google. geen geprul meer met nummer van dit, en van dat gebruiken.

hopelijk heb je iets aan de screenshot

iTrader
    38 (100%)
    hier is dat allemaal geen enkel probleem hoor. volgens mij doe je toch ergens iets verkeerd.

https://www.google.com/contacts/

De n ummers die in je google contacts staan ( op de site dus ) die komen van je sim kaart? simkaart namen kunnen maar X aantal tekens bevatten.

dus "kristof van de nog iets" word op gsm "kristof van de n" ofzo. normaal klik je bij google contacts gewoon op contact dat je wil aanpassen en bovenaan klik je op naam en pas je hem aan. dan opslaan nemen aan u rechterkant.
    Vreemd nu zijn opeens de namen wel in orde. Daarstraks kreeg ik halve namen en nu ik net op u link klinkte was dat wel mijn telefoonboek wat erin stond.

Ik heb wel nog moeten doen zoals je zei, SIM contacten verwijderen. Na het verwijderen krijg ik nu eindelijk de foto's in mijn berichtenlijst. Ik moest wel eerst heel wat verwijderen, want google maakte van al die namen bijna groepen. Als iemand Jan Janssens heet dan nam hij een groep "Jan" en "Janssens".

Maar dankzij uw hulp is nu alles in orde en gestructureerder
    Laatst gewijzigd door Private_BE; 11 mei 2012 om 00:36

iTrader
    2 (100%)
    Vreemd nu zijn opeens de namen wel in orde. Daarstraks kreeg ik halve namen en nu ik net op u link klinkte was dat wel mijn telefoonboek wat erin stond.

Ik heb wel nog moeten doen zoals je zei, SIM contacten verwijderen. Na het verwijderen krijg ik nu eindelijk de foto's in mijn berichtenlijst. Ik moest wel eerst heel wat verwijderen, want google maakte van al die namen bijna groepen. Als iemand Jan Janssens heet dan nam hij een groep "Jan" en "Janssens".

Maar dankzij uw hulp is nu alles in orde en gestructureerder
    Blij dat het opgelost is! Ivm die groepen heb ik niet gehad. Ik heb gewoon een groep die clean noemt gemaakt. En die verwijst gewoon naar een schoon contactenlijst. Nu eenmaal in orde is het makkelijk werken met die google account. Was er in het begin ook niet voor maar is toch wel makkelijk. Grtz

Member John1307's schermafbeelding
    iTrader
    30 (92%)
    Bah sinds de ICS update (officiŽle samsung update) kan ik geen edge/3g verbinding meer maken. Was te verwachten natuurlijk dat er weer iets ging mislopen . .

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tibokio Bekijk bericht
    Heb het gevonden ondertussen! FORCOM webshop
    Die hebben een winkel in Leuven, Otterbox staat tussen hun productenlijst.

Maar ik ben niet zeker of ik wel een case ga kopen. Ik heb nu zo'n leren sleeve en dat is wel een handig ding, maar probleem is dat mijn gsm dus niet beschermd is op de moment dat ik ermee werk.

Wat raden jullie aan? Sleeve of case? En gebruiken jullie een screen protector?
    Ik vind een case veel gemakkelijker, omdat die er constand rond zit. Als je telefoon uit je sleeve is en hij ontglipt je heb je niet veel an je sleeve. Ook is het geen gepruts als je een oproep krijgt. Er zat bij mijn Otterbox overigens een protector. Ik heb er hem opgelegd, zeer makkelijk. Gewoon zien dat je scherm perfect proper is. 't Is trouwens geen vereiste.

Approved 9-lifer Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Ik vind een case veel gemakkelijker, omdat die er constand rond zit. Als je telefoon uit je sleeve is en hij ontglipt je heb je niet veel an je sleeve. Ook is het geen gepruts als je een oproep krijgt. Er zat bij mijn Otterbox overigens een protector. Ik heb er hem opgelegd, zeer makkelijk. Gewoon zien dat je scherm perfect proper is. 't Is trouwens geen vereiste.
    Merci! Ik zal dan maar best een case kopen, idd

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten