Pagina 104 van 121 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.061 t/m 2.080 van 2414

Discussie: Samsung Galaxy S2

Member Baris's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baris Bekijk bericht
    Gisteren mijn vriendin haar S2 geupdate naar 2.3.6 sinds dien blijft haar S2 hangen en valt haar netwerk weg? Iemand deze probleem ook gehad?
    nog steeds hetzelfde probleem

Approved 9-lifer Private_BE's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SideShow Bekijk bericht
    2.3.6 ? klinkt voorhistorisch was ICS al niet officieel uit? of kan je een custom rom erop zetten?

ik heb nu zelf weer de laatste nieuwe ICS ressurection remix 1.8, draait als een zonnetje
    1.7 had wel wat problemen met wifi en gps lock, maar deze zijn vandaag dus weer opgelost
    daarnet in roeselare gereden, had een lock in 10 seconden
    Nja, ik krijg die update van ICS er niet op. Waarschijnlijk omdat ik zo een KPN toestel heb. Niet dat ik het zeker weet, gewoon via een webshop in België gekocht. Maar volgens een andere persoon hier moet dat het probleem zijn waarom ik nog niet kan updaten (en waarom de update op die toestellen slecht is)

Member deven's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Private_BE Bekijk bericht
    Nja, ik krijg die update van ICS er niet op. Waarschijnlijk omdat ik zo een KPN toestel heb. Niet dat ik het zeker weet, gewoon via een webshop in België gekocht. Maar volgens een andere persoon hier moet dat het probleem zijn waarom ik nog niet kan updaten (en waarom de update op die toestellen slecht is)
    Je kan hem wel rooten via odin. En zo hem op een normale csc laten werken waarop je de gewone updates later kan volgen dacht ik.

Dus je kan van u kpn toestel een "normaal" maken.

Hoe dit juist moet weet ik niet. Maar het gaat. En via odin flashen is zo moeilijk niet als je de juiste bestanden maar hebt.

Hier zal zeker wel iemand zijn die u daarmee kan en hopelijk wil verder helpen. Als ik er het fijne van wist helpte ik u met alle plezier. Maar buiten deze info kan ik u niet meer zeggen.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li1quid Bekijk bericht
    Ik ben van plan om een S2 te kopen wanneer de prijs tegen de 400 komt. Nu heb ik nog enkele vraagjes.
    -Hoe werkt die gps? Internetverbinding nodig?
    -Kan je google maps downloaden om te gebruiken zonder internetverbinding? (bv enkel belgië)
    -Wat zij de voor- en nadelen van rooten?
    -Waar kopen de mensen hier hun gsm?

Het zou mijn eerste smartphone zijn dus ik ken er vrijwel niks van
    http://www.gsm-eindhoven.nl/Samsung/...word=galaxy+S2

- alleen met Google maps, anders kaarten op je telefoon
    - ja, maar niet België in 1 keer dacht ik, 't is per 16 km² rond een locatie.
    - rooten maakt echt je telefoon volledig vij om te experimenteren. Bv PS3 controller gebruiken om te gamen, adds blokkeren,... geen nadelen
    - waar het goedkoopst en betrouwbaar is.

Member ndpix's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik zat eerst te denken ook en HTC One S te kopen, maar na deze even vast te hebben vind ik hem toch te groot...

Tweede idee ligt bij de S2, want de S3 is nog groter ;-)

Als ik het goed begrijp is ICS beschikbaar voor de S2? Of enkel via costum ROM?

Oij
    Oij is offline
    Member Oij's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ndpix Bekijk bericht
    Ik zat eerst te denken ook en HTC One S te kopen, maar na deze even vast te hebben vind ik hem toch te groot...

Als ik het goed begrijp is ICS beschikbaar voor de S2? Of enkel via costum ROM?
    Is gewoon via KIES te verkrijgen, via een custom rom ook uiteraard.

Member DrWho's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ndpix Bekijk bericht

Vreemde redenering:

De One S als de S2 beschikken over dezelfde schermdiameter (4.3") en liggen de afmetingen erg dicht bij elkaar...op het scherm ziet de One S er alvast eleganter uit.

HTC One S vs Samsung Galaxy S2 - Comparison - Know Your Mobile

Ander vraagje: met de komst van de S3, verdwijnt de S2 uit de rekken of gaat die zakken in prijs? Blijft een interessant toestel.

Oij
    Oij is offline
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DrWho Bekijk bericht
    Vreemde redenering:

De One S als de S2 beschikken over dezelfde schermdiameter (4.3") en liggen de afmetingen erg dicht bij elkaar...op het scherm ziet de One S er alvast eleganter uit.

Ander vraagje: met de komst van de S3, verdwijnt de S2 uit de rekken of gaat die zakken in prijs? Blijft een interessant toestel.
    Met de komst van de S2 is de S ook niet verdwenen dus de s2 zal wel nog een tijdje goed te verkrijgen zijn.
    De s2 zal waarschijnlijk wel iets in prijs zakken, maar extreme dalingen zou ik nu ook weer niet verwachten.

iTrader
    38 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht
    Met de komst van de S2 is de S ook niet verdwenen dus de s2 zal wel nog een tijdje goed te verkrijgen zijn.
    De s2 zal waarschijnlijk wel iets in prijs zakken, maar extreme dalingen zou ik nu ook weer niet verwachten.
    Nee, ze gaan de S2 ook niet plots degraderen tot een budget of instapper natuurlijk!

Ik zou eerder gokken op een prijsdaling van 50-100 euro? Als ze hem op 400 positioneren, dan kunnen ze nog aardig wat klanten van de One S wegkapen denk ik dan.

Oij
    Oij is offline
    iTrader
    0
    Nee, ze gaan de S2 ook niet plots degraderen tot een budget of instapper natuurlijk!

Ik zou eerder gokken op een prijsdaling van 50-100 euro? Als ze hem op 400 positioneren, dan kunnen ze nog aardig wat klanten van de One S wegkapen denk ik dan.
    Staat hij niet al lang op +- €400?
    Webshops uiteraard.

Member ndpix's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Vreemde redenering:

De HTC is nog een halve cm langer, met zelfde schermgrootte... Dat maakt toch wat verschil vind ik, toch bij het gevoel :-) daarnaast hoop ik ook daar de S2 nog wat zal zaken in prijs...

Member Ufhur's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Private_BE Bekijk bericht
    Hoe komt dat eigenlijk dat jij die hebt?
    Ik heb ze via een webwinkel gekocht en die hebben die waarschijnlijk aan mij verkocht omdat ze er mee winst op maakten. Wel raar die "branded" versie, wat koop je dan in een gewone "echte" gsm winkel?
    Ja ik heb die ook via internet gekocht, ik bedoelde gewoon dat ik hetzelfde heb als jou, ook dat KPN gedoe.
    In een "echte" gsm-winkel zijn die ook te verkrijgen hoor..

Enkele weken geleden was er dus die upgrade naar ICS voor de 'KPN-toestellen' maar daar zat een bug in, gsm viel uit enzo. Dat gaan ze eerst oplossen om hopelijk toch zeer snel de correcte ICS op de markt te brengen.

Anders moet je maar rooten/custom rom installeren via Odin. (staat op het forum goed uitgelegd)

iTrader
    38 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht
    Staat hij niet al lang op +- €400?
    Webshops uiteraard.
    Tja ik kijk meestal op smartphoneshop.be (Cooblue) en daar staat hij nog €499, als ik dan bij gsmwijzer.be ga kijken, dan is dat €417, een fors verschil!

Bij een mogelijke prijsdaling zal die op gsmwijzer toch wel onder de €400 duiken. Zeer interessant.

Approved 9-lifer Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    83 (98%)
    Net gsmwijzer.be bekeken en dat is wel een interessante site. Enkel dit baart me zorgen:
    GSMwijzer.be koopt wereldwijd haar producten in, om zo de beste deals te kunnen samen stellen.
    De kans zit er dus dik in om een I9100G te krijgen.

Hoe zit dat tegenwoordig met garantie? Kveronderstel dat je rechtstreeks bij Samsung terecht kan?

iTrader
    38 (100%)
    Net gsmwijzer.be bekeken en dat is wel een interessante site. Enkel dit baart me zorgen:

De kans zit er dus dik in om een I9100G te krijgen.

Hoe zit dat tegenwoordig met garantie? Kveronderstel dat je rechtstreeks bij Samsung terecht kan?
    Zoek maar eens op gsmwijzer, daar loopt hier al een topic over. Beetje wisselvallig wat je erover leest. Zelf geen ervaringen mee.

Approved 9-lifer Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weet iemand of ze in België Otterbox cases verkopen in fysieke winkels? Of ga ik die online moeten kopen?

Approved 9-lifer Private_BE's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ufhur Bekijk bericht
    Ja ik heb die ook via internet gekocht, ik bedoelde gewoon dat ik hetzelfde heb als jou, ook dat KPN gedoe.
    In een "echte" gsm-winkel zijn die ook te verkrijgen hoor..

Enkele weken geleden was er dus die upgrade naar ICS voor de 'KPN-toestellen' maar daar zat een bug in, gsm viel uit enzo. Dat gaan ze eerst oplossen om hopelijk toch zeer snel de correcte ICS op de markt te brengen.

Anders moet je maar rooten/custom rom installeren via Odin. (staat op het forum goed uitgelegd)
    Is dat niet gevaarlijk?
    Want ik smos liever niet teveel met zo een GSM. Met mijn PSP heb ik het eens gedaan, dat lukte toen wel maar die was wel goedkoper dan de SII

Maar ik las hier van adds blokkeren enzo. Maar dat is voor mij niet zo een must. Enigste wat ik irritant vind is dat je Real Football 12 niet kan "kopen" enkel via stamina aan te kopen en die zever. Dat stoort me wel want dan wordt het een dure zaak.

Approved 9-lifer Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    83 (98%)
    Hmm, net zitten lezen dat een hoop mensen last hebben van echo wanneer er een case rond hun gsm zit. Kdurf al het al nimeer kopen

Member Ufhur's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    1) Ik heb een case en geen last van echo
    2) ja het is niet zonder risico maar dat beslis je zelf, als je alles goed opvolgt kan er uiteindelijk niets misgaan of je vraagt het aan iemand die er al (veel) ervaring mee heeft..
    3) Ik heb vorige week nog een GSM gekocht bij GSMwijzer voor de mama en ik ben hem op hun kantoor in Leuven gaan ophalen (moest een verrassing zijn..) Geen enkel probleem gehad ik..

Member Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hmm, net zitten lezen dat een hoop mensen last hebben van echo wanneer er een case rond hun gsm zit. Kdurf al het al nimeer kopen
    Ik heb een Barely There-case van CaseMate, en nog niemand heeft last ondervonden van echo.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten