Nja, ik krijg die update van ICS er niet op. Waarschijnlijk omdat ik zo een KPN toestel heb. Niet dat ik het zeker weet, gewoon via een webshop in België gekocht. Maar volgens een andere persoon hier moet dat het probleem zijn waarom ik nog niet kan updaten (en waarom de update op die toestellen slecht is)
Je kan hem wel rooten via odin. En zo hem op een normale csc laten werken waarop je de gewone updates later kan volgen dacht ik.
Dus je kan van u kpn toestel een "normaal" maken.
Hoe dit juist moet weet ik niet. Maar het gaat. En via odin flashen is zo moeilijk niet als je de juiste bestanden maar hebt.
Hier zal zeker wel iemand zijn die u daarmee kan en hopelijk wil verder helpen. Als ik er het fijne van wist helpte ik u met alle plezier. Maar buiten deze info kan ik u niet meer zeggen.
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
http://www.gsm-eindhoven.nl/Samsung/...word=galaxy+S2
- alleen met Google maps, anders kaarten op je telefoon
- ja, maar niet België in 1 keer dacht ik, 't is per 16 km² rond een locatie.
- rooten maakt echt je telefoon volledig vij om te experimenteren. Bv PS3 controller gebruiken om te gamen, adds blokkeren,... geen nadelen
- waar het goedkoopst en betrouwbaar is.
Ik zat eerst te denken ook en HTC One S te kopen, maar na deze even vast te hebben vind ik hem toch te groot...
Tweede idee ligt bij de S2, want de S3 is nog groter ;-)
Als ik het goed begrijp is ICS beschikbaar voor de S2? Of enkel via costum ROM?
Vreemde redenering:
De One S als de S2 beschikken over dezelfde schermdiameter (4.3") en liggen de afmetingen erg dicht bij elkaar...op het scherm ziet de One S er alvast eleganter uit.
HTC One S vs Samsung Galaxy S2 - Comparison - Know Your Mobile
Ander vraagje: met de komst van de S3, verdwijnt de S2 uit de rekken of gaat die zakken in prijs? Blijft een interessant toestel.
Ja ik heb die ook via internet gekocht, ik bedoelde gewoon dat ik hetzelfde heb als jou, ook dat KPN gedoe.
In een "echte" gsm-winkel zijn die ook te verkrijgen hoor..
Enkele weken geleden was er dus die upgrade naar ICS voor de 'KPN-toestellen' maar daar zat een bug in, gsm viel uit enzo. Dat gaan ze eerst oplossen om hopelijk toch zeer snel de correcte ICS op de markt te brengen.
Anders moet je maar rooten/custom rom installeren via Odin. (staat op het forum goed uitgelegd)
Net gsmwijzer.be bekeken en dat is wel een interessante site. Enkel dit baart me zorgen:
De kans zit er dus dik in om een I9100G te krijgen.GSMwijzer.be koopt wereldwijd haar producten in, om zo de beste deals te kunnen samen stellen.
Hoe zit dat tegenwoordig met garantie? Kveronderstel dat je rechtstreeks bij Samsung terecht kan?
Weet iemand of ze in België Otterbox cases verkopen in fysieke winkels? Of ga ik die online moeten kopen?
Is dat niet gevaarlijk?
Want ik smos liever niet teveel met zo een GSM. Met mijn PSP heb ik het eens gedaan, dat lukte toen wel maar die was wel goedkoper dan de SII
Maar ik las hier van adds blokkeren enzo. Maar dat is voor mij niet zo een must. Enigste wat ik irritant vind is dat je Real Football 12 niet kan "kopen" enkel via stamina aan te kopen en die zever. Dat stoort me wel want dan wordt het een dure zaak.
Hmm, net zitten lezen dat een hoop mensen last hebben van echo wanneer er een case rond hun gsm zit. Kdurf al het al nimeer kopen![]()
1) Ik heb een case en geen last van echo
2) ja het is niet zonder risico maar dat beslis je zelf, als je alles goed opvolgt kan er uiteindelijk niets misgaan of je vraagt het aan iemand die er al (veel) ervaring mee heeft..
3) Ik heb vorige week nog een GSM gekocht bij GSMwijzer voor de mama en ik ben hem op hun kantoor in Leuven gaan ophalen (moest een verrassing zijn..) Geen enkel probleem gehad ik..
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)