Heeft er iemand hier ervaring met de DEFY? Aangezien deze op amazon.fr maar €289 kost is deze ineens zeer interessant geworden. Ik heb nog nooit een touchscreen gehad en dat water+schockproof zijn lijkt me zeer handig. Ook de specs zijn niet mis.
specs
Er zijn echter 2 grote minpunten die ik ben tegengekomen:
-Er zouden problemen zijn met het oorspeaker die heel rap kapot zou gaan, er zijn vele meldingen van over heel de wereld. Ik dacht gelezen te hebben dat motorola het pobleem gevonden heeft en gefixed heeft voor nieuwe batches. Indien je nog een defect toestel hebt mag het opgestuurd worden naar motorola. Toch schrikt dit me toch wat af.
-Het draait standaard op android 2.1 en er zou een upgrade komen naar 2.2 in Q2 2011. Dit lijkt me gigantisch laat en voorspelt niet veel goeds voor een upgrade naar 2.3. Zou dit een sterke afknapper moeten zijn, of is het vooral belangrijk dat er 2.2 op komt (flash support en JIT-compiler).
(- een derde punt is misschien dat er motoblur opstaat, wat wel wat resources opgebruikt en niet af te zetten is)
Dit weet ik wel alleen maar door fora en reviews gelezen te hebben, wat rechtstreekse ervaring zou zeer welkom zijn.
**EDIT**
Voor het geval mensen dit nu nog lezen, de 2 grote minpunten die ik hierboven vermeld zijn allebei al even opgelost ondertussen. Met de earspeaker zijn geen noemenswaardige problemen meer gemeld sinds hun nieuwe leveringen van begin 2011 en er is ook een officiële update naar android 2.2 uitgebracht. Ook is er cyanogenmod met 2.3 beschikbaar voor de mensen die graag nieuwe roms flashen.

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren
.
. Niet dingen waar ik me direct mee bezighou maar naar de toekomst toe wel handig.
.
. hardwarematig zijn ze allesinds ahead of the pack.
. Van marketing kan je in Belgie niet echt spreken he
.