Pagina 2 van 49 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 735

Discussie: Motorola DEFY

Approved 9-lifer Tristan's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FORZA M Bekijk bericht
    Aan iedereen hier die geïnteresseerd is in de Defy:

Ik krijg er nu vrijdag ééntje binnen, gloednieuw in de verpakking, en met 2 jaar garantie. Hou bij interesse buy & sell maar in de gaten, want daar komt hij zsm. te koop te staan.
    Voor welke prijs?
    En waarom krijg je hem binnen en verkoop je hem weer direct?
    Sit mens sana in corpore sano

Approved 9-lifer moehaa!'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Aan iedereen hier die geïnteresseerd is in de Defy:

Ik krijg er nu vrijdag ééntje binnen, gloednieuw in de verpakking, en met 2 jaar garantie. Hou bij interesse buy & sell maar in de gaten, want daar komt hij zsm. te koop te staan.
    Waar aangekocht en wanneer? Welke productiedatum staat er op de verpakking?
    "Verbrennt die Hexe,-
    Auf den Scheiterhaufen mit ihr!!!"

Member FORZA M's schermafbeelding
    iTrader
    175 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moehaa! Bekijk bericht
    Waar aangekocht en wanneer? Welke productiedatum staat er op de verpakking?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Voor welke prijs?
    En waarom krijg je hem binnen en verkoop je hem weer direct?
    - Aangekocht via Bidrivals.com
    - Reden verkoop: Ik weet nu al dat ik het hardwaretoetsenbord van m'n N900 ga missen.
    - Aangekocht op 13/01/11
    - Productiedatum is nog onbekend. (Heb hem pas vrijdag hier thuis.)

Prijs: Dat hang van de productiedatum af:
    - Veilige datum: €284,70 (Is nu éénmaal de laagste prijs van het moment, + de zekerheid dat je een toestel met goede productiedatum aankrijgt.

- Onveilige productiedatum: Daar moet ik dan nog eens over nadenken .

iTrader
    175 (100%)
    Kunnen jullie me eens even een link sturen naar waar ik de info over die serienummers enzo kan vinden? Ik heb hier namelijk net alle nummers vanop de verpakking doorgekregen, en zou het zo kunnen nakijken of dit een risicogeval is of niet.

(Het is in ieder geval een toestel bestemd voor de Franstalige Retail aan de doos te zien.)

edit: Foto's: https://picasaweb.google.com/Ken.Rij...eat=directlink

Productiedatum is dus December 2010, maar meer kan ik niet afleiden uit de nummers.
    Laatst gewijzigd door FORZA M; 26 januari 2011 om 22:42

iTrader
    1 (100%)
    Kunnen jullie me eens even een link sturen naar waar ik de info over die serienummers enzo kan vinden? Ik heb hier namelijk net alle nummers vanop de verpakking doorgekregen, en zou het zo kunnen nakijken of dit een risicogeval is of niet.

(Het is in ieder geval een toestel bestemd voor de Franstalige Retail aan de doos te zien.)

edit: Foto's: https://picasaweb.google.com/Ken.Rij...eat=directlink

Productiedatum is dus December 2010, maar meer kan ik niet afleiden uit de nummers.
    There is no MSN range to provide. The identifiers BT/BF/Blue Dot are the best indicators of the issue being resolved.

Mark

Support Forums Manager
    Motorola wil/kan niet zeggen hoe je aan het IMEI of MSN nummer kan zien of het een nieuwere issue-vrije telefoon is. De enige manier is dus de verpakking opendoen en zien of je BT of BF in je code hebt staan, of er een blauwe stip staat.
    "Verbrennt die Hexe,-

iTrader
    175 (100%)
    Motorola wil/kan niet zeggen hoe je aan het IMEI of MSN nummer kan zien of het een nieuwere issue-vrije telefoon is. De enige manier is dus de verpakking opendoen en zien of je BT of BF in je code hebt staan, of er een blauwe stip staat.
    Ok, vrijdag staat hij hier bij mij thuis, en zal ik eens zien hoe de verpakking ineen zit, zodat ik het eventueel op het toestel zelf kan nakijken, en hem toch nog als nieuw verkopen.

Member Berserk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    - Aangekocht via Bidrivals.com
    - Reden verkoop: Ik weet nu al dat ik het hardwaretoetsenbord van m'n N900 ga missen.
    - Aangekocht op 13/01/11
    - Productiedatum is nog onbekend. (Heb hem pas vrijdag hier thuis.)

Prijs: Dat hang van de productiedatum af:
    - Veilige datum: €284,70 (Is nu éénmaal de laagste prijs van het moment, + de zekerheid dat je een toestel met goede productiedatum aankrijgt.

- Onveilige productiedatum: Daar moet ik dan nog eens over nadenken .
    Als je het voor 284,70 verkoopt dan moet je net als Amazon.fr geen verzendkosten aanrekenen he...Anders heeft je aanbieding geen meerwaarde/gelijkwaarde

iTrader
    1 (100%)
    Toch ook even zeggen dat als je niet de juiste code of de blauwe stip hebt het niet betekend dat het toestel sowieso gaat falen he. Het is nog altijd een minderheid.
    (Maar ik neem geen risico's na al het opzoekwerk dat ik gedaan heb).
    "Verbrennt die Hexe,-

iTrader
    175 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berserk Bekijk bericht
    Als je het voor 284,70 verkoopt dan moet je net als Amazon.fr geen verzendkosten aanrekenen he...Anders heeft je aanbieding geen meerwaarde/gelijkwaarde
    Ik bied wel degelijk een meerwaarde. Namelijk de zekerheid dat je een toestel krijgt dat niet te kampen heeft met productieprobleem met de speaker. Ik heb het toestel namelijk net gecontroleerd, en het is wel degelijk één uit de goede batch.

Zie het zoekertje voor meer info en de foto als bewijs.

iTrader
    1 (100%)
    Motorola Defy: bouwvakkerstelefoon met Android | Inleiding | Mobile | Tweakers.net

Leuke review van Tweakers.
    Zijn de ervaringen van mensen die hem hadden nog steeds positief?
    Iemand die onlangs de defy van amazon.fr besteld had heeft me trouwens bevestigd dat het om een BTxx toestel ging. Zeer goed nieuws dus.
    "Verbrennt die Hexe,-

iTrader
    175 (100%)
    Motorola Defy: bouwvakkerstelefoon met Android | Inleiding | Mobile | Tweakers.net

Leuke review van Tweakers.
    Zijn de ervaringen van mensen die hem hadden nog steeds positief?
    Iemand die onlangs de defy van amazon.fr besteld had heeft me trouwens bevestigd dat het om een BTxx toestel ging. Zeer goed nieuws dus.
    Ik begin meer en meer zin te krijgen om mijn exemplaar toch maar beginnen te gebruiken.
    Maar kom,met de extra interesse die die androidplnaet en tweakers review wel zal opleveren een prijsverlaging naar €270. (Voor een BTXX toestel.)

Member FEW's schermafbeelding
    iTrader
    70 (97%)
    ik heb het toestel van FORZA M gekocht. ik ben er enorm tevreden over. prijs/prestatie/kwaliteit gaan er denk ik niet veel betere toestellen zijn.

het grootste nadeel is de motoblur, ik gebruik er echt niets van. alleen als je grote fan van facebook en andere toestanden bent, is dat leuk. wel leuk is dat al mijn google contacten die ik ook in mijn facebook heb, allemaal een foto gekregen hebben en extra info (zoals verjaardag enz).

het scherm is ook fantastisch, buiten de iphone de hoogste resolutie op de markt denk ik.

nog een "nadeel" is wel dat er android 2.1 op staat. mij stoort het nu niet meteen vermits het mijn eerste android toestel is en ik niet weet wat ik mis of wat dan ook. 2.2 is naar het schijnt toch al een stuk sneller. nuja, moesten ze niet volgen met android 2.3 of 3.0 zal ik waarschijnlijk wel een custom rom installeren. dan ben ik meteen ook van motoblur af (ook al merk ik absoluut niet dat het op de telefoon staat)

Member kawadude's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Motoblur kan je vervangen door een andere launcher.
    simeo heeft dit al op de vorige pagina vermeld.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simeo Bekijk bericht
    ...Hij presteert top, eerste nadeel: Er staat Motoblur op, de geweldig brakke UI van Motorola. Hij durft daarmee wel eens te haperen bij het scrollen door screens en de Blur widgets sucken. Al had ik hier eigenlijk niet zoveel problemen mee totdat ik een andere launcher probeerde. Dus het eerste wat je moet doen met deze GSM is Motoblur wisselen met Launcherpro of ADW. Dan is alles perfectly smooth. Prestaties zijn top, kan bvb ook vlot alle 3D games draaien, omdat hij een betere GPU heeft dan de Desire.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simeo Bekijk bericht
    ...Voor wat ik beschreven heb is tutorial totaal niet nodig . Waar ik op doelde is gewoon je standaard motorola launcher (Motoblur) vervangen door een market alternatief (Launcherpro,ADW,...). Das gewoon naar de market gaan, dl'en en klaar. Root is daarvoor niet nodig. Dat is zowat de standaard stap dat iedereen uitvoert met deze gsm. Let wel, gsm is perfect bruikbaar met Motoblur, gewoon wat minder vloeiend bij scrollen tussen schermen.
    De Defy krijgt binnenkort ook Android 2.2
    Upgrade to Android 2.2 planned for Q2 2011

Member FEW's schermafbeelding
    iTrader
    70 (97%)
    ik heb launcherpro nu geïnstalleerd, maar die motoblur toepassingen draaien nog steeds op de achtergrond hoor. maakt dus eigenlijk geen verschil uit.

iTrader
    175 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FEW Bekijk bericht
    ik heb launcherpro nu geïnstalleerd, maar die motoblur toepassingen draaien nog steeds op de achtergrond hoor. maakt dus eigenlijk geen verschil uit.
    Idd, om van die Motoblur af te raken moet je er een custom rom opzetten.

Beste startpunt voor alle info omtrent zulke zaken is hier: Motorola Defy - XDA-Developers

(BTW: Blij dat je tevreden bent van het toestel.)

Pagina 2 van 49 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten