Pagina 3 van 252 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 5038
    Approved 9-lifer Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brek Bekijk bericht
    Dan toch geen 3G voor het begin van het nieuwe jaar?
    hier waar ik woon wel, behalve dat ik natuurlijk thuis wifi heb...

Member simeo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ga mij morgen inschrijven bij Mobile Vikings en kweet da ik dan ergens iets kan invullen waardoor ik en een 'vriend' 15eur gratis krijgen. Dus de eerste die mij wilt aanbrengen, laat maar weten (das zeker met een code die de vriend aan mij geeft en ik moet invullen?).

EDIT: tis de deur al uit ty JanVH
    Laatst gewijzigd door simeo; 31 december 2010 om 00:48

Member JanVH's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    check u pm's

Member Zorba's schermafbeelding
    iTrader
    83 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brek Bekijk bericht
    Dan toch geen 3G voor het begin van het nieuwe jaar?
    Moesten ze 3G uitrollen in december was het voor de 25ste geweest. Ik zie ze niet prullen aan het netwerk met mogelijke problemen op oudjaar tot gevolg.

Misschien 2 januari ofzo? ik hoop het!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Approved 9-lifer CobraX's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk bericht
    Moesten ze 3G uitrollen in december was het voor de 25ste geweest. Ik zie ze niet prullen aan het netwerk met mogelijke problemen op oudjaar tot gevolg.

Misschien 2 januari ofzo? ik hoop het!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Zorba kunt ge die signature van Tapatalk ("Sent from my iPhone using Tapatalk") aub uitzetten? Ik word er zot van.

Als ge niet weet hoe... Tapatalk opstarten -> Settings rechtsbeneden -> naar beneden scrollen totdat ge Signature (bij Post Creation) ziet staan en deze op Off zetten.

Thank you.

Member kawadude's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk bericht
    een verzoekje voor de eventuele MV mod, als je dat smsje BAL naar 1966 stuurt, zou er dan niet meer info kunnen instaan zoals resterende SMS en resterende MB en niet enkel het aantal euro resterend?

Of surf met je gsm naar m.mobilevikings.com
    Als je bent aangemeld, kan je je resterend belkrediet/sms'en & data zien

Banned
    iTrader
    458 (100%)
    Kan je eigenlijk sims verwijderen van je account ? Nu ben ik veranderd van nummer en mag die eerste er toch wel uit. Voornamelijk omdat die applicatie voor je bundel (android) enkel de eerste sim in het lijstje gebruikt

Member Tuninboy's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Ik ga zonder geld zitten voor nieuwjaar denk ik

En ik heb een paar afspraken eig. die nog maar half geregeld zen. :') (heb via overschrijving gewerkt) aangezien ik geen geld op paypal had staan.

Approved 9-lifer breez's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    wtf? ik kan geen sms'en sturen... je ga me nu toch nie zeggen dat het netwerk nu al overbelast is zeker?

Member Slipsnot's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Gisteren kreeg ik in Leuven even een (zwak) 3G signaal. Ik was al in extase dat er in Leuven 3G zou zijn, maar na 5 seconden was het icoontje weg

Member Zorba's schermafbeelding
    iTrader
    83 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CobraX Bekijk bericht
    Zorba kunt ge die signature van Tapatalk ("Sent from my iPhone using Tapatalk") aub uitzetten? Ik word er zot van.

Als ge niet weet hoe... Tapatalk opstarten -> Settings rechtsbeneden -> naar beneden scrollen totdat ge Signature (bij Post Creation) ziet staan en deze op Off zetten.

Thank you.
    Allez omdat je het zo lief vraagt ...

Geen 3G begint tegen te steken. Als je het gewoon bent is EDGE echt wel enorm traag.

Approved 9-lifer Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ja klote dat niet-3G gedoe. Gingen ze niet in 20 steden 3G neerpoten?
    Nogal stom wetende dat er bv in Hasselt geen 3G is ma als ik door de ardennen kom met de bus, gedurende de helft van de tijd zelfs een H heb staan

Approved 9-lifer CobraX's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik stoor mij er eigenlijk niet aan. 3G zuipt de iPhone 3GS batterij leeg in no time. En grote apps downloaden doe ik enkel thuis via WiFi.

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Ik snap de frustaties wel want uiteindelijk kies je voor MV net voor het mobiel internet. Maar als je maar maximaal de EDGE snelheid haalt heb je er natuurlijk minder aan. Ik vind het ook schandalig dat Base zo'n slecht 3G netwerk heeft. En jammer genoeg kan MV hier zelf niets aan doen. En daar bovenop hebben ze ook nog een snelheidscap bij 3G. Al een geluk heb ik hier bijna overal 3G. Moest geld geen rol spelen dan kun je beter bij Proximus gaan maar denk dat de meeste hier studenten zijn.

Member Tiger's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb sinds deze week op het werk in Mechelen 3G (HSDPA). Het is wel een héél slecht signaal, maar 0-1 streepjes ipv volle 4 op edge. Mn gsm schakelt dan ook regelmatig terug naar edge.
    Als ik hem echter forceer op 3G, dan blijft hij wel verbonden, maar mn batterij gaat er extreem snel van plat, waarschijnlijk door de slechte connectie. Speedtest geeft dan +/- 950kbps down en +/- 500kbps up, weldegelijk 3G dus.
    Nog iets vreemd is dat ik dan volgens mijn google maps plots in Meise zit ipv Mechelen, da's toch een goeie 10km in vogelvlucht... Zou dat iets te maken kunnen hebben met dat slechte signaal? Dat ik eigenlijk op een mast in Meise zit?

iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xcessive- Bekijk bericht
    Ik snap de frustaties wel want uiteindelijk kies je voor MV net voor het mobiel internet. Maar als je maar maximaal de EDGE snelheid haalt heb je er natuurlijk minder aan. Ik vind het ook schandalig dat Base zo'n slecht 3G netwerk heeft. En jammer genoeg kan MV hier zelf niets aan doen. En daar bovenop hebben ze ook nog een snelheidscap bij 3G. Al een geluk heb ik hier bijna overal 3G. Moest geld geen rol spelen dan kun je beter bij Proximus gaan maar denk dat de meeste hier studenten zijn.
    Ik kom van proximus, gisteren overgeschakeld, maar, je vind er nergens een deftig voordeel met proximus voor smsen en internet, snelheid(internet) maakt mij nie zo heel veel uit, zolang het maar deftig gaat.
    Laatst gewijzigd door Tuninboy; 31 december 2010 om 16:12

Member Lode16's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Ik heb sinds vandaag men kaart aangekregen. Nu had ik ergens gelezen dat het niet mogelijk is om te herladen vandaag. Is dit wel mogelijk indien iemand mij 150 vikingspunten stuur en ik hij/zij dan 15 euro stort? Ik heb rond 2 uur geactiveerd dus zou dit de moeite zijn of gaat mijn nieuwe sim pas morgen geactiveerd worden?

iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lode16 Bekijk bericht
    Ik heb sinds vandaag men kaart aangekregen. Nu had ik ergens gelezen dat het niet mogelijk is om te herladen vandaag. Is dit wel mogelijk indien iemand mij 150 vikingspunten stuur en ik hij/zij dan 15 euro stort? Ik heb rond 2 uur geactiveerd dus zou dit de moeite zijn of gaat mijn nieuwe sim pas morgen geactiveerd worden?
    Ik heb gisteren geactiveerd, en vandaag mocht ik sim al vervanger, maar er staat nog geen bedrag op men sim. Dus, het zal niks afspraken zen dit weekend. :')

Approved 9-lifer Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    ik heb hier thuis 3.5g zie ik op men schermpje, ook even een speedtest gedaan:
    download: 980kbps
    upload: 460kbps
    ping: 93ms

er staat verder nog bij Download speed results dat mijn resultaat boven het gemiddelde is
    maar het is thuis en daar gebruik ik wifi, was het overal in Vlaanderen maar zo een goede verbinding

enkel idd wel een nadeel dat ik nu merk na de eerste volledige dag verbonden met 3g, men batterij was 's morgens 100%, toen ik in men bed kroop deze morgen 0.4%
    Laatst gewijzigd door Liquid Li0n; 1 januari 2011 om 13:19

Member kawadude's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Wanneer ik via mobilespeedtest een testje doe , dan haal ik met de Samsung Dolphin Browser 380kbps en met Opera Mini 1370kbps.

Had Base 3g niet gecapped op 500kbps ?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten