Pagina 209 van 252 EersteEerste ... 109159199205206207208209210211212213219 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.161 t/m 4.180 van 5038
  1. #4161
    Member Barbarossa's schermafbeelding
    Lid sinds
    15/09/09
    Locatie
    Internet
    Berichten
    1.653
    iTrader
    1 (100%)
    Dan moeten ze zelf maar met een oplossing komen om van ons krediet af te geraken.
    Liever de betaallijn dan met 60€ krediet te blijven zitten.

  2. #4162
    Member scriptkiddie's schermafbeelding
    Lid sinds
    22/12/04
    Locatie
    Herentals
    Berichten
    614
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk bericht
    Dan moeten ze zelf maar met een oplossing komen om van ons krediet af te geraken.
    Liever de betaallijn dan met 60€ krediet te blijven zitten.
    Ze zouden voor 10 euro een top-up kunnen maken zonder belkrediet, dus enkel 1000+1000 sms'en en 2 GB internet. Maar zolang niet te veel mensen gebruik maken van de betaallijn blijft de classic herlading met 15 euro winstgevender voor MV.

    Feit is dat ze nu 12 euro aanrekenen voor enkel 2 GB internet... Nee, volgens mij kan er echt niet veel meer van de prijs af, of ze zouden 500.000 klanten moeten hebben of zo.

  3. #4163
    Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    Lid sinds
    11/07/11
    Locatie
    -
    Berichten
    4.087
    iTrader
    328 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scriptkiddie Bekijk bericht
    Zeggen dat Mobile Vikings weinig of geen verlies maakt door zo'n betaallijn is gewoon zever.
    Ze verdienen er een pak minder door, maar zolang ze er aan verdienen, maken ze geen verlies.

  4. #4164
    Member daimand's schermafbeelding
    Lid sinds
    5/02/06
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.413
    iTrader
    26 (96%)
    Wie kan mijn MMS probleem oplossen?

    Ik heb een iPhone 4 en de instellingen die ik heb zijn:
    Apn: mms.be
    Gebruikersnaam: mms
    Wachtw: mms
    MMSC: http://mmsc.be
    Mms proxy: 217.72.235.1:8080
    Max mms grootte: 300000
    Mms Ua Prof Url: leeg

    Ik heb al gereboot na het instellen en toch kan ik niets verzenden naar de blackberry van mijn pa.

    Als ik een foto verstuur + tekst komt enkel de tekst aan. Als ik zonder tekst stuur is het gwn een leeg bericht.
    Als ik een foto heb gestuurd komt deze heel even in het berichtenvenster maar verdwijnt erna. (omdat het niet verstuurt is dan?)

    (moest dit hier al ergens te vinden zijn, ik vind het niet in 209 blz met tapatalk)

    Thx!

    EDIT: voor het geval dat het iets zou veranderen: toestel heeft JB

    EDIT2: na de bovenstaande instellingen was ik vergeten Mms bij de berichtinstellingen aan te vinken -_- het werkt!
    Laatst gewijzigd door daimand; 12 april 2012 om 09:12

  5. #4165
    Member tommie314's schermafbeelding
    Lid sinds
    6/12/09
    Locatie
    Gent / Oudenaarde
    Berichten
    5.841
    iTrader
    54 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alteration Bekijk bericht
    Ze verdienen er een pak minder door, maar zolang ze er aan verdienen, maken ze geen verlies.
    Als je inkomsten zo laag zijn dat je kosten groter zijn, maak je verlies. Ik begrijp wat je probeert te verdedigen, maar het klopt niet.

    Aan het gebruik van de betaallijn zelf maken ze inderdaad een kleine winst, MAAR doordat ze een bonus geven van gratis sms'en en internet maken ze veel verlies.

  6. #4166
    Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    Lid sinds
    11/07/11
    Locatie
    -
    Berichten
    4.087
    iTrader
    328 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommie314 Bekijk bericht
    Als je inkomsten zo laag zijn dat je kosten groter zijn, maak je verlies. Ik begrijp wat je probeert te verdedigen, maar het klopt niet.

    Aan het gebruik van de betaallijn zelf maken ze inderdaad een kleine winst, MAAR doordat ze een bonus geven van gratis sms'en en internet maken ze veel verlies.
    Ik volg jouw redenering ook, maar zolang er geen exacte cijfers zijn langs MV hun kant, kan je dat niet met volle zekerheid zeggen.

  7. #4167
    Member tommie314's schermafbeelding
    Lid sinds
    6/12/09
    Locatie
    Gent / Oudenaarde
    Berichten
    5.841
    iTrader
    54 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alteration Bekijk bericht
    Ik volg jouw redenering ook, maar zolang er geen exacte cijfers zijn langs MV hun kant, kan je dat niet met volle zekerheid zeggen.
    Anders gezegd: als elke klant begint gebruik te maken van de betaallijn, geloof je dan echt dat Mobile Vikings nog een jaar kan bestaan?

  8. #4168
    Member Pjken007's schermafbeelding
    Lid sinds
    28/12/07
    Locatie
    Ninove/Gent
    Berichten
    940
    iTrader
    14 (100%)
    Mobile vikings (of een andere operator..) krijgt ongeveer 20%, dus 3eur op 15eur belwaarde.
    Of ze daar nu netto gezien winst of verlies op maken dat weet ik niet.
    Er zijn momenteel 327 gebruikers van betaallijn.be. Stel dat die allemaal mobile vikings zouden zijn, dan is dit nog niet eens 0.5% van alle MV's

    Er zijn natuurlijk evengoed mensen die met hun belwaarde parkeertickets of bustickets kopen...
    Voor de provider komt dat dus op hetzelfde neer he...
    Als de providers merken dat ze er teveel verlies op maken zullen ze er wel snel genoeg iets aan doen

    Onlangs is wel het volgende gemeld:
    Aankondiging prijswijziging Belgische 090X nummers
    De Belgische toezichthouder BIPT heeft aangekondigd dat er een toeslag in rekening gebracht zal gaan worden aan de houders van 090X nummers. Dit wordt gedaan naar aanleiding van klachten van mobiele operators over extra afleverkosten die zij niet bij consumenten in rekening kunnen brengen wanneer een 090X nummer gebeld wordt vanaf een mobiele telefoon.

    Per 13 april 2012 zal er dan ook een tariefswijziging gaan gelden op Belgische 090X nummers. De exacte verlaging van de uitbetaling is op dit moment nog niet bekend. Afhankelijk van de verschillen per operator en de mate waarin de verhouding vast/mobiel constant is zal er een nieuwe gemiddelde prijs per minuut/per call vastgesteld worden of zal overgestapt worden op een tarief per operator of afhankelijk van vast/mobiel. Zodra de exacte verlaging bekend is informeren we u uiteraard direct.
    Het zou dus kunnen dat morgen de voorwaarden voor betaaldiensten veranderen, maar er is tot op de dag van vandaag nog niemand die weet of het gaat gebeuren en zoja: hoe groot die verandering zal zijn...

  9. #4169
    Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    Lid sinds
    11/07/11
    Locatie
    -
    Berichten
    4.087
    iTrader
    328 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommie314 Bekijk bericht
    Anders gezegd: als elke klant begint gebruik te maken van de betaallijn, geloof je dan echt dat Mobile Vikings nog een jaar kan bestaan?
    Neen, maar ik ben er van overtuigd dat ze het nooit zo ver zullen laten komen en benieuwd hoe ze het dan met meer onschuldigere 0900-nummers zoals de wedstrijdlijn van Metro zullen oplossen.

  10. #4170
    Member
    Lid sinds
    23/02/10
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    24
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alteration Bekijk bericht
    Nogmaals, ze maken daar geen verlies op. Ze verdienen er alleen minder aan dan wanneer je belt/smst naar gewone nummers.
    Dus eerst wijs je me terecht omdat ik soms gebruik maak van de Grace Period op een manier waarvoor MV me zelf haar goedkeuring heeft gegeven, maar daarna verdedig je het gebruik van de fameuze betaallijnen die je een stuk van je belkrediet terugstorten?

    Het grote voordeel van de Grace Period vind ik nu juist dat wannneer ik eens een maand mijn belkrediet niet heb opgebruikt, ik ze alsnog kan opdoen bij mijn provider aan bellen en sms'en zonder meteen belachelijk hoge kosten voor mobiel internet te moeten betalen.
    Voor mij is dit ťťn van de hoofdredenen waarom het MV aanbod veel interessanter is dan de "MV-killer" waarmee Proximus op de proppen is gekomen, te weten Pay & Go Generation.

    Enkele jaren terug had ik nooit gedacht dit van een telecom operator te zullen zeggen, maar het aanbod van MV is in mijn ogen een heel eerlijk aanbod en ik heb dan ook vertrouwen in hen als bedrijf. Hun tariefstructuren zijn erg eenvoudig en overzichtelijk. Het is extreem flexibel; ik zit niet vast aan een abonnement, kan het tariefplan elke maand bijsturen (15/25/40) aan de hand van mijn voorzien belgedrag, hoef niet meteen op te laden na 30 dagen indien ik eens een keertje minder heb gebeld, ... Hun communicatie en reclame is discreet en zonder teveel marketing-poespas. En hun klantendienst is uitstekend.
    Geen enkele andere provider in BelgiŽ biedt ook maar ťťn van de genoemde voordelen, laat staan allemaal.

    En ja, voordien zat ik bij Proximus. Wat technisch gezien overigens prima werkte, het is geen geheim dat zij het beste mobiele netwerk in BelgiŽ bezitten. Echter was de facturatie een ramp (erg veel fouten en steeds een lijdensweg om dit te laten corrigeren), de klantendienst moeilijk bereikbaar en niet altijd even competent, laat staan vriendelijk/hulpvaardig. En heb ik persoonlijk geen zin om een telecom-verkoopcentrum op elke hoek van de straat, TV- radio- straat-reclames, allerlei events, ... te sponsoren.

    Noem me naÔef, maar ik steun MV dus ten volle en geen haar op mijn hoofd dat er dan ook aan denkt om via de fameuze betaallijn-constructies mijn belkrediet weer bij hen weg te halen. Ik doe het gewoon op bij hen. Met plezier nog wel...

  11. #4171
    Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    Lid sinds
    11/07/11
    Locatie
    -
    Berichten
    4.087
    iTrader
    328 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SurfHenk Bekijk bericht
    Dus eerst wijs je me terecht omdat ik soms gebruik maak van de Grace Period op een manier waarvoor MV me zelf haar goedkeuring heeft gegeven, maar daarna verdedig je het gebruik van de fameuze betaallijnen die je een stuk van je belkrediet terugstorten?
    Ik verdedig het gebruik daarvan nergens. Ik heb het over feiten, niet over waar mijn voorkeur ligt.

  12. #4172
    Approved 9-lifer Shift's schermafbeelding
    Lid sinds
    25/02/04
    Locatie
    Vlaams Brabant
    Berichten
    1.852
    iTrader
    33 (97%)
    Een vraagje, ik zou gaarne dit aanschaffen:

    Mobile vinkings:

    Herlaadbedrag € 15

    Data 2 GB mobiel internet
    sms 1000 gratis sms'en
    sms 1000 gratis sms'en (naar Mobile Vikings)

    Beltarief tot 62 minuten* (24 cent / min)

    * Deze minuten zijn niet gratis. Dit is het maximum aantal minuten dat overeenkomt met het belkrediet.

    1) Ik snap niet goed wat dit wilt zeggen. Heb je dan zoizo 62m inbegrepen in de 15 euro ?

    Edit: Die 60min, is da een max, of is da gewoon zoals bv bij pay&go dat als uw 15 euro op is ge niet meer kunt bellen. Of kunt ge bij mobile vikings "maar" 60min bellen als ge voor 15euro herladen hebt.
    Laatst gewijzigd door Shift; 12 april 2012 om 13:30

  13. #4173
    Member Pjken007's schermafbeelding
    Lid sinds
    28/12/07
    Locatie
    Ninove/Gent
    Berichten
    940
    iTrader
    14 (100%)
    Ge krijgt 15 euro belwaarde, en met 15euro belwaarde kunt ge 62 minuten bellen.. (15/0.24 = 62)
    Als ge meer wilt bellen, moet ge meer herladen

    Uitgebreidere uitleg in post hieronder
    Laatst gewijzigd door Pjken007; 12 april 2012 om 13:45

  14. #4174
    Approved 9-lifer Profitable's schermafbeelding
    Lid sinds
    3/08/11
    Locatie
    BelgiŽ
    Berichten
    778
    iTrader
    0
    15 euro / 0.24 = 62.5 minuten bellen.

    Deze minuten gaan van die 15€ af dus zijn ze niet gratis. Het is een herlaadkaart dus als die 15 op is, dan kunt ge niet meer bellen. Volgens mij ook niet meer op internet of gebruik maken van de gratis smsen, omdat er minstens 1 cent op uw kaart moet blijven staan (staat ergens op de site dacht ik).

    Dus als je veel belt, koop je best een andere herlaadkaart dan die van 15€, dan bel je ook nog goedkoper ook.

    Edit: juist te laat

  15. #4175
    Approved 9-lifer Shift's schermafbeelding
    Lid sinds
    25/02/04
    Locatie
    Vlaams Brabant
    Berichten
    1.852
    iTrader
    33 (97%)
    Dus tis een beetje int zak zetterij

  16. #4176
    Member tommie314's schermafbeelding
    Lid sinds
    6/12/09
    Locatie
    Gent / Oudenaarde
    Berichten
    5.841
    iTrader
    54 (100%)
    Neen

  17. #4177
    Member
    Lid sinds
    25/11/04
    Berichten
    265
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Profitable Bekijk bericht
    15 euro / 0.24 = 62.5 minuten bellen.

    Deze minuten gaan van die 15Ä af dus zijn ze niet gratis. Het is een herlaadkaart dus als die 15 op is, dan kunt ge niet meer bellen. Volgens mij ook niet meer op internet of gebruik maken van de gratis smsen, omdat er minstens 1 cent op uw kaart moet blijven staan (staat ergens op de site dacht ik).

    Dus als je veel belt, koop je best een andere herlaadkaart dan die van 15Ä, dan bel je ook nog goedkoper ook.

    Edit: juist te laat
    Halen ze die 1 cent er in het begin niet af. Want hier kan ik zonder belwaarde nog steeds internet en sms-en totdat de maand verlopen is!

  18. #4178
    Approved 9-lifer Profitable's schermafbeelding
    Lid sinds
    3/08/11
    Locatie
    BelgiŽ
    Berichten
    778
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corsa_GSI Bekijk bericht
    Halen ze die 1 cent er in het begin niet af. Want hier kan ik zonder belwaarde nog steeds internet en sms-en totdat de maand verlopen is!
    Kan ook wel ja

  19. #4179
    Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    Lid sinds
    11/07/11
    Locatie
    -
    Berichten
    4.087
    iTrader
    328 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corsa_GSI Bekijk bericht
    Halen ze die 1 cent er in het begin niet af. Want hier kan ik zonder belwaarde nog steeds internet en sms-en totdat de maand verlopen is!
    Als je gsm verbinding maakt met het internet, start er dus een internetsessie en gaat er €0,01 van je belwaarde als die "lang" duurt. Verbreek je nadien de internetverbinding, wordt die internetsessie alsook beŽindigd en krijg je die €0,01 terug.

    Jij zou dus nog €0,01 belwaarde hebben, die terug zichtbaar wordt bij het beŽindigen van je internetsessie.

  20. #4180
    Member
    Lid sinds
    23/02/10
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    24
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shift Bekijk bericht
    Dus tis een beetje int zak zetterij
    Hoezo zak zetterij (wat dat ook moge betekenen...)?

    Geen enkele provider biedt zoveel transparantie betreffende zijn aanbod als MV, zie ook mijn post hierboven.

    Je laadt gewoon op voor 15 euro (of 25 of 40).
    Daarna heb je dus 15 euro (of 25 of 40) krediet.
    Aangezien je bij elke herlading een maand lang 2GB internet en 1000 SMS'en hebt, is het enige dat afgaat van je krediet (binnen BelgiŽ) je telefoontjes aan het tarief van 24 (of 20 of 14) cent per minuut (zonder onderschied tussen verschillende netwerken, dal- en piek-uren, ...)

    Als de maand om is en je hebt nog krediet over, kan je dus nog even voort-internetten (dit noemt MV de Grace Period).
    Internet blijft dan dus kosteloos, maar SMS'en worden dan wel betalend aan 10 cent per sms, bellen blijft natuurlijk 24 (of 20 of 14) cent per minuut.

    Maar het kan natuurlijk best zijn dat voor jouw GSM-gebruik een andere provider voordeliger is. Vergelijk dus vooral goed voor je beslist.
    Laatst gewijzigd door SurfHenk; 12 april 2012 om 15:02

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •