Pagina 53 van 82 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.041 t/m 1.060 van 1635
    Approved 9-lifer X-travaganza's schermafbeelding
    iTrader
    120 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnificent_one Bekijk bericht
    Sony xperia ray ziet er imo nog altijd heel goed uit. Alleen is het een single core processor... Is dit echt heel erg te merken? Ik dacht dat deze ook een update zou krijgen naar android 4.0?
    De Ray heeft al een update naar 4.0 want m'n vriendin heeft deze en hij is officieel naar ICS gebracht. Is echt wel een degelijke smartphone;zeer goede camera,snel (maar ik heb dan ook een ZTE Blade waar ik ook zeer content van ben behalve de iets mindere camera),...

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnificent_one Bekijk bericht
    Wat is de beste gsm met een budget van +/-250 euro?
    Sony xperia sola ziet er imo niet uit. Hoewel hij qua specs wel zeer goed is.
    Sony xperia ray ziet er imo nog altijd heel goed uit. Alleen is het een single core processor... Is dit echt heel erg te merken? Ik dacht dat deze ook een update zou krijgen naar android 4.0?
    steek 50 euro in uwe zak en neem de Xperia U

of leg +- 30 euro bij en neem de HTC One V

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Kan iemand mij een goede gsm aanraden van rond de 150 euro? Iets meer of minder mag natuurlijk. Liefst met Android erop. Ik heb al zitten zien naar de HTC Explorer en Samsung S5830i Galaxy Ace.

Welke van de 2 lijkt het beste? Of iets anders?

Approved 9-lifer V1nce's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NastyDee Bekijk bericht
    Kan iemand mij een goede gsm aanraden van rond de 150 euro? Iets meer of minder mag natuurlijk. Liefst met Android erop. Ik heb al zitten zien naar de HTC Explorer en Samsung S5830i Galaxy Ace.

Welke van de 2 lijkt het beste? Of iets anders?
    xperia u

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Xperia u is 50 euro boven mijn budget..

Member
    iTrader
    7 (100%)
    dan zou ik ff doorbijten en die 50 euro vinden, hoewel niet foutloos is de Xperia U toch wel pakken beter dan zowel de HTC explorer of de Galaxy Ace

HTC heeft maar een 256k kleurenscherm van 3.2 inch, Galaxy ace is 3.5 inch zoals de Xperia U maar de pixeldensity is maar 165ppi ( de U heeft in de 260 ) en de resolutie is ook minder dan de U waardoor het niet zo scherp is

Galaxy heeft een 800mhz single core cpu , de U een 1.0ghz dual core , etc etc

en ik denk als je goed zoekt dat je de U wel vind voor een +- 180 euro

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Zal eens rondkijken.

Bedankt

Member
    iTrader
    0
    Ik wil graag een smartphone met qwerty toetsenbord van pakweg 100 tot 150 euro. Ik zat hierbij te denken aan de Samsung Galaxy Txt of HTC ChaCha. Ik vind de Samsung er op zich beter uitzien (ben niet zo weg van die prominente Facebook knop op de HTC). Iemand ervaringen met deze twee? Qua prestaties ontlopen ze elkaar volgens mij niet. Ik wil hem niet gebruiken voor zware internetprestaties, gewoon simpel whatsappen, mail, gps ed.

Member
    iTrader
    0
    Zou ik voor de BlackBerry Curve 9320 gaan of de Sony Xperia U? Kosten evenveel maar ja misschien is een keyboard wel makkelijk ik weet het niet mensen ik twijfel al dagen xD Heb zelfs al voor een Xperia U gestaan + hoofdtelefoon in Saturn voor 199 EUR en kon nog altijd niet kiezen!

Approved 9-lifer V1nce's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    xperia u, bij android zit je veel beter.

Bij blackberry gaat het al lang heel slecht en ze blijven marktaandeel verliezen.
    En je moet ook nog is een extra abonnement om op internet te raken.

Member
    iTrader
    0
    Mja Android is ook wel al bekend, nu echt nog zeker zijn welke te nemen rond de 200 euro van Android. Tegenwoordig is Samsung precies in maar ze lijken me ook nogal eenvoudig en plasticachtig...

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevinboo Bekijk bericht
    Mja Android is ook wel al bekend, nu echt nog zeker zijn welke te nemen rond de 200 euro van Android. Tegenwoordig is Samsung precies in maar ze lijken me ook nogal eenvoudig en plasticachtig...
    Sony Xperia U, 199 in de phonehouse ( gsmwijzer 231 euro, weet nie wat die mannen soms uitsteken met sommige modellen qua prijs )

als je kunt leven met 4gb voor media en 2gb voor apps qua ruimte op het toestel heeft de Xperia U veruit het beste scherm en cpu in die prijsklasse

Member
    iTrader
    0
    Is de Xperia U ook echt voor de jongere gebruikers? Lijkt me wel dankzij het LED-balkje.
    Hoeveel apps kan je gemiddeld met het geheugen downloaden? Als ik nauwelijks foto's, muziek en videos er op zet?

En geeft hij ook kleur in het LED-balkje wanneer er een bericht is? Niet zo handig voor in de klas bijvoorbeeld

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Meeste apps zijn maar een handvol megabyte groot, je muziek / foto gebruik heeft er niets mee te maken aangezien het app geheugen gescheiden is, daarmee dat ik zei 2gb voor apps en 4gb voor media ( muziek / foto )

LED balk is een notificatie functie, voor zover ik weet licht deze inderdaad op bij een gemiste oproep, ontvangen bericht , etc

Member
    iTrader
    0
    Over de Xperia U, is dat balkje onderaan niet wat onhandig bij het typen?
    Het lijkt alsof het de gsm een volledige centimeter breder maakt waardoor je er minder goed bij kan met je rechter duim.

Approved 9-lifer ImpulseEEE's schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    Mijn vriendin zou graag terug een nieuwe GSM willen. Ze heeft toch nu altijd zo een BB lookalike Nokia C3 gehad. Heb haar enkele maanden terug een ipod Touch gekocht voor haar verjaardag met de hoop dat ze een iphone ofzo ooit zou willen, maar ze wil liefst iets met knopjes blijven hebben.

Zelf wil ze zeker niet te veel er aan uitgeven, iets van een 150€.

Nu was mij de Samsung Galaxy TXT B5510 opgevallen, Toetsen en een touchscreen voor toch wat toffe apps zoals Facebook/whatsapp/ etc... En uiteraard super met android erop.

Iemand ervaring hiermee ?

Ook zag ik die Galaxy Chat met ICS die binnenkort uitkomt, wel weer een scherm in portret , wa denk ik fijner werkt...

Member JackM's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Kheb ook een nieuwe van doen.
    Ik ben nooit een fervent gsm gebruiker geweest en heb tot nu toe al altijd de goeikoopste nokia's gekocht. Maar met men dualband van 25 euro kan ek verre nooit meer bellen vanuit het buitenland
    Ik wou er eig niet teveel aan uitgeven en zonder kennis van gsm's enzo was men oog op de samsung galaxy gio gevallen voor 129 euro. Meer dan 150 wou ek er niet aan geven.
    Maar nu lees ik hier de laatste pagina's precies enkel over die sony xperia u.
    Zou ek dan beter wat minder gierig zijn en toch nog es wat meer uitgeven?

Hoe zit dat dan met die android versies eig? Kzie dat daar op die sony 2.3 op zit terwijl er precies al hogere versies uit zijn? Ja kweet ik ben echt ne complete noob op da vlak

Wat eig ook wel zeer belangrijk is. Hier thuis hebben we enkel maar mac's (mbp, mac mini, imac) en niks van pc meer, is dat eig compatibel daarmee?

Approved 9-lifer playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackM Bekijk bericht
    Kheb ook een nieuwe van doen.
    Ik ben nooit een fervent gsm gebruiker geweest en heb tot nu toe al altijd de goeikoopste nokia's gekocht. Maar met men dualband van 25 euro kan ek verre nooit meer bellen vanuit het buitenland
    Ik wou er eig niet teveel aan uitgeven en zonder kennis van gsm's enzo was men oog op de samsung galaxy gio gevallen voor 129 euro. Meer dan 150 wou ek er niet aan geven.
    Maar nu lees ik hier de laatste pagina's precies enkel over die sony xperia u.
    Zou ek dan beter wat minder gierig zijn en toch nog es wat meer uitgeven?

Hoe zit dat dan met die android versies eig? Kzie dat daar op die sony 2.3 op zit terwijl er precies al hogere versies uit zijn? Ja kweet ik ben echt ne complete noob op da vlak

Wat eig ook wel zeer belangrijk is. Hier thuis hebben we enkel maar mac's (mbp, mac mini, imac) en niks van pc meer, is dat eig compatibel daarmee?
    Ik zou sowieso naar de U gaan omdat je anders echt een slecht scherm gaat hebben enzo ... allemaal maar zéér matig. De U is gewoon een zeer mooi geheel voor de prijs en ziet er mooi afgewerkt uit.

Vorige Android van 2.3 en de nieuwe is Android 4.0. Je koopt ook best een toestel zoals de U dat Android 4.0 zal gaan ondersteunen (of is dit zo al, dacht het niet?). In elk geval, een update komt er normaal wel en dan heb je het nieuwste van het nieuwste.

De mac vraag kan best door iemand anders beantwoord worden.

EDIT: als het je eerste smartphone is, zeker Mobile Vikings ns bekijken

Member JackM's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Cava, merci. Kzal dan wslk wel voor die U gaan. Beter iets meer voor iets deftig dan toch nen hoop geld voor brol.
    Just nog weten of da compatibel is met mac en dan kan ek voor enen gaan zien. Iphone was sowieso ne nogo, want zoveel wil ek bijlange nie eraan geven

Mobile vikings ging ek sowieso al gaan nemen dan.

Approved 9-lifer playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackM Bekijk bericht
    Cava, merci. Kzal dan wslk wel voor die U gaan. Beter iets meer voor iets deftig dan toch nen hoop geld voor brol.
    Just nog weten of da compatibel is met mac en dan kan ek voor enen gaan zien. Iphone was sowieso ne nogo, want zoveel wil ek bijlange nie eraan geven

Mobile vikings ging ek sowieso al gaan nemen dan.
    Download for Mac - Sony Smartphones (UK)

Als je trouwens niemand weet om je vikingpunten cadeau aan te doen, stuur gerust een PM

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten