Pagina 53 van 130 EersteEerste ... 34349505152535455565763103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 781 t/m 795 van 1947
    Member Infect3d's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SXe Bekijk bericht
    Oké. Als jij zou kiezen tussen deze 2 welke zou je dan pakken?

HTC Desire met AMOLED Scherm + GPS Mount

HTC Desire (grijs) - AMOLED - perfecte staat

En zijn het juiste prijzen?

(Sorry voor al de vragen btw )
    Ze zijn allebei goed. Maar let op degene met carmount heeft nog maar tot april garantie. De ander weet ik niet. Ze zien me er allebei nog vrij goed uit. Als degene zonder carmount niet zo heel veel langer nog garantie heeft dan moet je kiezen. Kijk gewoon naar welke meer garantie heeft en pak die want ze zien er allebei nog goed uit.
    Vragen storen me echt niks hoor. Better safe than sorry.
    Skate hard!
    Skate or die!

Member Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    fotos + itrader kan je ook over de streep trekken naar eentje

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Max budget 200 euro voor smartphone (Mag er wat over, zeker niet meer dan 250)

-Goede camera met flash en autofocus
    -touchscreen
    -android

Ik kwam uit op een SE Xperia X10, maar ik zie hier juist die Acer Liquid Metal die er ook wel interessant uit ziet en minder kost.

Geen idee voor welke van de 2 ik moet gaan dus. Volgens de reviews blinkt de Acer niet echt uit in fotokwaliteit.
    Laatst gewijzigd door Dillyracer; 16 januari 2012 om 15:50
    When I am King, you will be first against the wall.

iTrader
    0
    Allebei zijn ze een goede keus. De X10 heeft meer MP in de camera(of dit nu beter fotos geeft weet ik niet. De X10 is ook wat groter nl. 4.0 inch i.p.v. 3,6 inch. De processor is ook wel iets sneller namelijk 800MHz vs 1GHz.

Het betere aan de liquid is de grafische chip(Adreno 205 vs 200) die ongeveer 4x sneller is dan de 200. Ook heeft de X10 maar 384MB RAM terwijl de Liquid 512MB heeft.
    Persoonlijk zou ik voor de Liquid kiezen. Maar ik vind ze eigenlijk wel aan elkaar gewaagd.(Alhoewel ik denk dat de Liquid toch de snelste zal zijn.)
    Skate hard!
    Skate or die!

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ik heb eens de foto's bekeken die met de 2 toestellen gemaakt kunnen worden.

Acer Liquid Metal Review - Camera, Multimedia and Software
    vs
    Sony Ericsson Xperia X10 Review - Camera and Multimedia

Is toch een redelijk verschil. Maar ik zie dat The Monopoly Guy heeft gelezen dat het een software probleem was bij de Acer, maar is dat ook echt zo?
    Laatst gewijzigd door Dillyracer; 16 januari 2012 om 18:25

iTrader
    0
    Geen idee. Maar als je de camera heel belangrijk vind. Ga dan gewoon voor degene met de beste camera.
    EDIT: Had juist gelezen dat je tot ong. 250 kunt gaan. Koop de Motorola DEFY+!
    Skate hard!
    Skate or die!

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ik zal er nog eens over nadenken of ik effectief tot die 250 wil gaan of 130 neerleg voor de Acer.

iTrader
    0
    De Acer is wel +- gelijk aan de DEFY+ vind ik. Ongeveer dezelfde grootte, RAM, camera is hetzelfde,grafische chip is ook +- even snel. Het enige wat ik niet weet is hoe de processoren met elkaar vergelijken. Dus misschien toch beter de Acer pakken.
    Skate hard!
    Skate or die!

Approved 9-lifer R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Ik ben dit weekend gaan kijken voor die Acer en die ziet er echt niet uit, de gemiddelde dumbphone ziet er beter uit. Specwise is hij wel goed.
    "Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment."

- Buddha

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R3L4X Bekijk bericht
    Ik ben dit weekend gaan kijken voor die Acer en die ziet er echt niet uit, de gemiddelde dumbphone ziet er beter uit. Specwise is hij wel goed.
    Ik vind hem anders er nog wel mooi uitzien. Maarja "iets mooi vinden" is subjectief dus ieder bepaald dat voor zijn eigen. En waarom 120 euro meer betalen voor iets dat mooier is maar spec-wise even goed? xD
    Skate hard!
    Skate or die!

Approved 9-lifer moehaa!'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik ben ook geen fan van de look van de liquid. Maar als Defy bezitter moet ook ik zeggen dat €100 extra betalen toch een pak geld is. Ik zou zeggen dat de Defy op bijna alle vlak net dat ietsje beter is, maar €100 kan je ook al veel andere dingen mee doen natuurlijk.
    "Verbrennt die Hexe,-
    Auf den Scheiterhaufen mit ihr!!!"

Member lwie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zoek een gsm en m'n absolute maximum budget is €250, ik denk aan de Sony Experia Neo of Neo V. Is dit een goeie keuze?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lwie Bekijk bericht
    Ik zoek een gsm en m'n absolute maximum budget is €250, ik denk aan de Sony Experia Neo of Neo V. Is dit een goeie keuze?
    Zeer goede keus! Ik vind persoonlijk dat SE altijd de vloeiendste beelden kan weergeven op Android met hun schil itt tot andere merken(zelfs op een single core). Een vande geode keuzes in die prijsklasse.
    Skate hard!
    Skate or die!

Member lwie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Infect3d Bekijk bericht
    Zeer goede keus! Ik vind persoonlijk dat SE altijd de vloeiendste beelden kan weergeven op Android met hun schil itt tot andere merken(zelfs op een single core). Een vande geode keuzes in die prijsklasse.
    Oké bedankt, en heb je nog advies om tussen de Neo of Neo V te kiezen? Ik zie dat ze de Neo in niet veel winkels meer verkopen en zou het dan de moeite zijn om hem te bestellen/laten opsturen?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lwie Bekijk bericht
    Oké bedankt, en heb je nog advies om tussen de Neo of Neo V te kiezen? Ik zie dat ze de Neo in niet veel winkels meer verkopen en zou het dan de moeite zijn om hem te bestellen/laten opsturen?
    Maakt eigenlijk niet zo heel veel uit welke ge kiest buiten camera zijn ze knal hetzelfde.
    Skate hard!
    Skate or die!

Pagina 53 van 130 EersteEerste ... 34349505152535455565763103 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten