Pagina 1 van 55 123451151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 1088
    Crew Member Foirzie's schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)

Aankoop GSM (Budget 250 tot 400 euro)

Aankoop GSM (Budget 250 tot 400 euro)

Beste Leden,

Aangezien er enorm veel topics worden geopend met de vraag om aankoopadvies lijkt ons het geschikter om deze te centraliseren in enkele topics.

Zo kan elke gebruik makkelijk in vorige posts gaan zoeken en kan iedereen zijn vraag op 1 plek stellen, ipv dagelijks 5 topics te openen waar weinig reactie op komt.

De eerste post van de topics zullen door mij en FLT (en eventueel door aanraders van gebruikers) geüpdatet worden met één van de interessantere modellen binnen de prijsklasse van het topic. Geef gerust aankooptips zonder dat iemand erom vraagt, zo kan iemand misschien wel op de deal van zijn leven stoten .

Gelieve een duidelijk beeld te geven wat voor een gsm je wilt.
    Zeg duidelijk wat je met je toestel wilt gaan doen, is het enkel om te bellen of sms'n, wil je een smartphone, heb je al een idee van welk operating system je erop wilt, moet het een multimedia toestel zijn,....

Voor Smartphones tussen 250 en 400 euro, klik hier!
    Laatst gewijzigd door Foirzie; 12 april 2011 om 14:13

Approved 9-lifer breez's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    de samsung wave hoort ook wel thuis in dit lijstje denk ik

Member Mixhell's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De HTC Legend volgens mij ook

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mixhell Bekijk bericht
    De HTC Legend volgens mij ook
    Idd, maar zet er bij dat je, als je toch 400 euro uitgeeft aan een gsm, je op gebied van prestaties beter 50 euro meer spaart voor een Desire!

KO
    KO is offline
    Approved 9-lifer KO's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Opvallend veel HTC in dit segment

Member
    iTrader
    51 (100%)
    Ik ga mss een smartphone kopen, budget is tot 400 euro. Wat hij moet kunnen:

- Zeer goede multimedia playback, zal heel veel gebruikt worden voor MP3's en filmpjes.
    - Youtube, goede online browser
    - MicroSDHC ondersteuning
    - Voorkeur gaat uit naar touchscreen GSM's
    - Android (kan ik dan gratis naar bijvoorbeeld Android 2.3 updaten wnr die uitkomt? Kan elke Android GSM die nu 2.X draait gratis updaten naar een hogere versie?)
    - Camera is niet zo belangrijk, in deze prijsklasse zal elke camera wel degelijk zijn zeker
    - Mss mogelijkheid om foto's direct te kunnen aanpassen op de GSM zelf?
    - GPS of Google Maps ofzo zou ook heel handig zijn
    - 3G zou ik overwegen, maar in België zal dat wss nog veel te duur zijn... (?)
    - We hebben recent een nieuwe TV gekocht, kan 1080P aan. En ik heb eens gelezen dat er nu smartphones zijn die 1080 films kunnen streamen ofzo naar je TV, adhv een kabel. Deze feature zal wss duur zijn, maar zou zeker een groot pluspunt zijn!
    - Multitasking, of course
    - Office support, dus PPT en WORD enzo

Hij zal niet echt gebruikt worden voor Twitter en Facebook, dus het is niet zo belangrijk dat hij daarmee geïntegreerd is en al.
    Laatst gewijzigd door Satangel; 14 oktober 2010 om 21:58

Crew Member Foirzie's schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satangel Bekijk bericht
    Ik ga mss een smartphone kopen, budget is tot 400 euro. Wat hij moet kunnen:

- Zeer goede multimedia playback, zal heel veel gebruikt worden voor MP3's en filmpjes.
    - Youtube, goede online browser
    - MicroSDHC ondersteuning
    - Voorkeur gaat uit naar touchscreen GSM's
    - Android (kan ik dan gratis naar bijvoorbeeld Android 2.3 updaten wnr die uitkomt? Kan elke Android GSM die nu 2.X draait gratis updaten naar een hogere versie?)
    - Camera is niet zo belangrijk, in deze prijsklasse zal elke camera wel degelijk zijn zeker
    - Mss mogelijkheid om foto's direct te kunnen aanpassen op de GSM zelf?
    - GPS of Google Maps ofzo zou ook heel handig zijn
    - 3G zou ik overwegen, maar in België zal dat wss nog veel te duur zijn...

Hij zal niet echt gebruikt worden voor Twitter en Facebook, dus het is niet zo belangrijk dat hij daarmee geïntegreerd is en al.
    Indien je iets meer spaart kan je voor een HTC Desire gaan.
    Ik zou zeker daar is naar gaan kijken.

Member zdaan's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    samsung s8300 ultratouch kan ook wel in't lijstje vind ik, kben er toch allesinds zeer tevreden van.. touch + toetsenbord (kan je kiezen wat je het maklijkst vindt), 8 mp. camera, browser valt wel wa tegen maar daarvoor gebruik ik hem ook ni =)

Member
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foirzie Bekijk bericht
    Indien je iets meer spaart kan je voor een HTC Desire gaan.
    Ik zou zeker daar is naar gaan kijken.
    Ziet er idd top uit
    Heb nog wat features toegevoegd, ben er gisteren opgekomen. Ik denk eigenlijk dat er nog geen phone uit is dat 1080P support momenteel, maar ik kan gerust nog wat wachten.

Member Jayway's schermafbeelding
    iTrader
    0

Nokia C6 of HTC Wildfire?

Hallo iedereen!

Misschien even eerst mijn situatie uitleggen: heb altijd Nokia's gehad tot ik een half jaar geleden mijn N95 8GB omgeruild heb voor een Samsung Jet. Heb hier eigenlijk enorm veel spijt van (hoewel ik die N95 na 2j wel beu was) aangezien dat Samsung onding gewoon echt zijn geld echt niet waard is en regelmatig extreme crashes heeft. Heb eigenlijk altijd wel eens een HTC willen hebben, maar op het moment dat ik die Samsung kocht was er gewoon nog geen enkele die toen in aanmerking kwam. Ondertussen is dat wel het geval: de HTC Wildfire. Nu ben ik echter een beetje wantrouwig geworden tov andere merken door die slechte Samsung (ik weet.. HTC is Samsung niet) en de kritiek die ik lees over de HTC Wildfire (relatief slechte camera ondanks de specs en Android dat toch niet perfect meewerkt). Na wat zoekwerk heb ik dan gevonden dat er ondertussen een nieuwe Nokia op de markt is, namelijk de Nokia C6. Heb dus nu eerder de neiging om voor die laatste te gaan aangezien ik altijd tevreden ben geweest van Nokia. Maar die ziet er wel een stuk lomper uit dan die HTC (zoals bij Nokia in het algemeen wel het geval is) en weet eigenlijk niet goed wat ik nog van Symbian moet vinden in deze tijd. En vind de lage prijs ook behoorlijk verdacht. Heeft iemand ervaring met (één van) deze toestellen?

Member turtje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kan iemand wat uitleg geven over de integratie van google-applicaties in blackberry-os? Ik veronderstel dat gmail (e-mail) perfect geïntegreerd is en geen probleem geeft (wordt gmail gepushed?) maar hoe zit het met gmail-calendar? Daar is blijkbaar ook een speciale app voor die voor synchronisatie zorgt, maar ik lees op het internet veel verschillende opinies, positief dan weer negatief. Hoe zit dat nu? En kan je meerder gmail-calendars integreren op 1 blackberry?

Nog altijd grote twijfel tussen BB Bold 9700 en de HTC Desire.

Approved 9-lifer playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik bekijk het zo:

wildfire: slechte resolutie maar Android is wel stukken leuker dan Symbian.
    C6: veel betere reso = leuker om te surfen + fysiek toetsenbord en het zeer goeie Ovi maps. Maar er is hier al eerder discussie geweest over kiezen tussen beiden. Je moet vooral kijken naar wat JIJ wil. Wil je geen GPS en surf je niet zo vaak, dan zou ik niet twijfelen en de wildfire nemen. En het advies dat ik ook altyd geef ... ga ze gewoon beiden gaan testen en bekijk het met je eigen ogen ... jij gaat er tenslotte moeten mee werken.

Member turtje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weet iemand of de htc aria ook naar België komt? Ziet er wel eens interessant toestel uit.

Member Dequal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben ook van plan om de C6 te gaan kopen. 5MP camera, het azerty-toetsenbord en de sociale netwerk apps zijn serieus pluspunt voor mij. En het is gemaakt om gemakkelijk mee te surfen, dus keuze is redelijk snel gemaakt voor mij.

Approved 9-lifer Vraeck's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    heb hier thuis een wilfdire, erg knap toestel, enkel het scherm valt tegen. Android is gewoon de max, mijn keuze is gemaakt

Member wolfway's schermafbeelding
    iTrader
    0
    op een wildfire kan je toch ook perfect GPS, sociale netwerk apps gebruiken? En ik klaag zeker niet over de 5MP camera: Index of /wolfway/temp/gsm

Approved 9-lifer deParis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik had hetzelfde dilemma, ben voor de wildfire gegaan gewoon voor die widgets
    Offline gps, social networking, .. is trouwens allemaal perfect mogelijk op de android hoor..
    De camera is btw ook 5MP.
    Het scherm is voor mij van prima kwaliteit (ik kan dan ook niet vergelijken aangezien het mijn eerste smarthphone is)
    En van het toetsenbord heb ik geen last, de SlideIT app maakt rap typen perfect mogelijk

ps: Dat het touchscreen van de wildfire capacitief is heeft me ook wel geholpen met m'n keuze

Approved 9-lifer playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deParis Bekijk bericht
    Ik had hetzelfde dilemma, ben voor de wildfire gegaan gewoon voor die widgets
    Offline gps, social networking, .. is trouwens allemaal perfect mogelijk op de android hoor..
    De camera is btw ook 5MP.
    Het scherm is voor mij van prima kwaliteit (ik kan dan ook niet vergelijken aangezien het mijn eerste smarthphone is)
    En van het toetsenbord heb ik geen last, de SlideIT app maakt rap typen perfect mogelijk

ps: Dat het touchscreen van de wildfire capacitief is heeft me ook wel geholpen met m'n keuze
    Akkoord, maar Ovi maps blijft gewoon top. En ik kan het weten, Kheb Ovi maps gehad, kheb de Tom Tom XL Live en nu de Samsung Galaxy S ... met Android dus. Ovi maps was echt top. Ik kan niet veel goeds zeggen over Nokia maar als het goed is het goed.

Member aiice's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)

Nieuwe GSM

Beste

Ik weet niet of dit de juiste plaats is op het forum. Mocht dit niet het geval zijn, alvast mijn excuses.

Ik ben op zoek naar een goede vervanging voor mijn HTC Diamond (werkt met momenten gewoon te traag en zou terug volwaardig toetsenbord hebben zonder dat ik met een gigantische gsm moet rondlopen). Ik had gedacht aan de Acer E130 (geen touch, wel volledig toetsenbord), maar zou evt nog wat alternatieven willen in dezelfde prijsklasse of advies rond deze keuze.

Om het even overzichtelijk te maken:
    - Budget: max 300 EUR
    - Volwaardig toetsenbord (mag in combinatie met touch)
    - MP3-speler, WiFi
    - Niet te groot
    - Goede agenda (HTC Diamond had dit, vond ik toch, als pluspunt)
    - Snel tijdens multitasking (muziek luisteren en sms'en tegelijkertijd)

Alvast bedankt

aiice
    A wise man once said: nobody is wise, only a fool will believe he is!

Approved 9-lifer Nooby4Ever's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Je moet het hier zetten, GSM & Smartphones - 9lives - Games Forum
    *Vraag aan een mod het te verplaatsen *

Pagina 1 van 55 123451151 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten