Pagina 8 van 81 EersteEerste ... 4567891011121858 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 160 van 1606
    Member dev!lke's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gamer1 Bekijk bericht
    Zijn er hier eigenlijk mensen met ervaring met de Nokia c7? Leek me een zeer mooi toestel.
    Hoewel ik mn budget voor een gsm verlaagd heb, ben ik toch benieuwd hoe die C7 presteert.
    idem voor mij, zoek een andere gsm en had ook de c7-00 in gedachte. Heb op internet rondgekeken, ziet er mooi en goed toestel uit ma eigen ervaringen zijn altijd welkom. bij VDB staat hij voor 350euro en in een winkel in Brussel (weet ni juist de welke, mijn pa is gaan zien) staat hij voor 320euro.

dus als er iemand ervaringen heeft, deel ze maar

(of open ik hier beter een thread voor evt?)

Member McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Interesse in the Defy, nog steeds een goede keuze?
    Op Amazon staat hij 271.

Approved 9-lifer moehaa!'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    In zijn prijsklasse wel ja, nog niet veel toestellen bijgekomen. Misschien de ZTE Skate die binnenkort ergens zou moeten uitkomen? Maar heb zelf een Defy en ben er tevreden over!

Member DreaDNoughT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik wil een nieuwe gsm kopen. Heb nu een SE C905 die toen rond de 300 euro gekost heeft.

Ik heb gelezen dat er vaak problemen zijn met die nieuwe Xperia's ( laadproblemen , slechte batterijen). Ik heb eens een Nokia N95 gehad maar die was na een halfjaar kapot...
    Daarna een N72 die in het water is gevallen. Dan een SE C905 gekocht waar er eens probleem is met de antenne...Heb ook eens K705i gehad en dat was pas kwaliteit, behalve de joystick....

Ik wil kunnen bellen, smsen, internetten, goede camera, een geheugenkaartje en gemakkelijk in gebruikt. Ook iets robuust. Hoeft geen touchscreen te zijn.
    Wat is een goede keuze? Liefst geen samsung (heb effe met zo ene rondgelopen en wat is met da voor iets).
    What if I told you 'insane' was working fifty hours a week in some office for fifty years at the end of which they tell you to piss off; ending up in some retirement village hoping to die before suffering the indignity of trying to make it to the toilet on time? Wouldn't you consider that to be insane?

Member Sharp Darts's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Hallo,

Ik heb een technisch vraagje. Ik ben ook op zoek naar een nieuwe gsm en tot nu toe heb ik de Samsung Galaxy Ace op het oog vanwege Android OS erop. Op dit moment heb ik een Nokia C5 en dit is de reden waarom ik nog twijfel. Ik ben best tevreden van het toestel maar ik wil Google Agenda en Mail op mijn gsm hebben. Met Android zal dit wel probleemloos werken zeker?

2e vraag betreft gps. Betaal je kosten aan je operator als je de gps functie gebruikt? Ik heb die op mijn C5 enkele keren gebruikt en kan niet zeggen dat ik een verschil merkte in de factuur.

En aangezien dit mijn eerste touchscreen gsm gaat zijn vraag ik me af of dit soms niet te gevoelig is. Hoe zit dat als je de telefoon tegen je oor houdt? of als hij in je zakken zit? Neem ik er beste een beschermhoesje bij?

Bedankt.
    Common sense ain't common

Approved 9-lifer Xtala's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Of je betaald hangt af van je GSM. Als je GSM een integrated GPS heeft, kan je perfect zonder kosten je GPS gebruiken.
    Als je enkel Assisted GPS heb, zal je ervoor moeten betalen, aangezien die positie bepaald door data over je netwerk te sturen.

Approved 9-lifer Tristan's schermafbeelding
    iTrader
    27 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sharp Darts Bekijk bericht

En aangezien dit mijn eerste touchscreen gsm gaat zijn vraag ik me af of dit soms niet te gevoelig is. Hoe zit dat als je de telefoon tegen je oor houdt? of als hij in je zakken zit? Neem ik er beste een beschermhoesje bij?

Bedankt.
    Meeste touchscreen schakelen automatisch het scherm uit als je het tegen je oor ofzo houdt. Ik gebruik mn Defy zonder screenprotector en zorg er gewoon voor, dat ik hem nooit in een broekzak met sleutels in steek

iTrader
    1 (100%)
    Defy heeft natuurlijk wel een gorilla glass screen, als je gsm dat niet heeft zou ik zeker een screenprotector en/of een hoesje gebruiken.

Member Sharp Darts's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    De Samsung Galaxy heeft Gorilla Glass

Hier een handige site:

Compare Cell Phones

Nadat ik de Samsung Galaxy S met de iPhone 4 vergeleken heb overweeg ik het wel om die Samsung te kopen.

Member Ceylon's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Nokia E72 opvolger

Hallo,

ik ben sinds kort op zoek naar een nieuwe smartphone en ik heb mijn oog laten vallen op de Nokia E72.
    Nu is mijn vraag of er iemand weet of deze GSM bijna vernieuwd zal worden. Of het met andere woorden dus de moeite is om te wachten of dat ik nu deze GSM kan kopen.

Of zijn er alternatieven voor deze GSM? Ik wil een GSM met een toetsenbord (touch + toetsenbord mag ook (Nokia E6?) ) en ik gebruik hem voor bellen, sms, agenda, mail, GPS en basic surfen/opzoeken.

Merci
    Laatst gewijzigd door Ceylon; 25 mei 2011 om 20:49

iTrader
    1 (100%)
    Voor zover ik weet is de E6 het eerst volgende wat als opvolger beschouwd kan worden.

iTrader
    15 (100%)
    De E6 zou inderdaad de opvolger worden.
    Enige nadeel dat ik zo direct zie is dat het geen transreflectief scherm meer is.

Member Ceylon's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xtala Bekijk bericht
    De E6 zou inderdaad de opvolger worden.
    Enige nadeel dat ik zo direct zie is dat het geen transreflectief scherm meer is.
    Wat is dat juist, zo'n transreflectief scherm?

iTrader
    15 (100%)
    Komt erop neer dat je de zon als backlight kan gebruiken, hoe meer licht er van buitenaf opvalt hoe leesbaarder het scherm (wel met een soort regenboogeffect, maar ideaal voor messaging ed)

Approved 9-lifer SimonABC's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Ik ben misschien aant twijfelen om binnenkort een Xperia Mini Pro (nieuw model 2011) te kopen.

Vooral het kleinere formaat en het toetsenbord spreekt mij aan. En de nieuwe modellen hebben nu ook een 1GHz Snapdragon Processor, das evengoed als mijn Desire! Ze hebben nu ook een capacitief touchscreen (vorige modellen waren nog resistief denk ik) En allemaal voor een adviesprijs van 270€.

Maar is dit eigenlijk een deftig toestel? Want het bevindt zich wel in de lagere prijsklasse van Sony Ericsson en heb persoonlijk al slechte ervaringen met modellen van SE die niet tot hun top reeks behoren...

Waar zouden ze op bespaart hebben? Of op welk vlak zou de nieuwe Mini Pro slechter zijn dan mijn huidige HTC Desire?

Grtz!

Member Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    vraagske rond die apps van smartphones. der bestaan een massa apps in de applestore voor de iphone 3g en 4...

maar werken deze ook op andere smartphones zoals bijvoorbeeld de htc?

ik zoek achter een gsm waar ik de low-air luchtvaartkaarten kan opzetten en iphone heeft dat in zijn store, maar volgens dak gehoord heb ist nogal duur ivg met andere merken?

ik ben helemaal niet mee in die smartphonerage :/ ik wil gewoon enen hebben om niet in verboden vliegzones te zitten, dus hij moet ook gps hebben...

hoe werkt gps-a trouwens? werkt da via internet? (dus betalend) of kunt ge gps-a ook gebruiken zoals een gewone autogps, dus niet via internet of betalend via telefoon?
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

Member junkyjump's schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude87 Bekijk bericht
    vraagske rond die apps van smartphones. der bestaan een massa apps in de applestore voor de iphone 3g en 4...

maar werken deze ook op andere smartphones zoals bijvoorbeeld de htc?

ik zoek achter een gsm waar ik de low-air luchtvaartkaarten kan opzetten en iphone heeft dat in zijn store, maar volgens dak gehoord heb ist nogal duur ivg met andere merken?

ik ben helemaal niet mee in die smartphonerage :/ ik wil gewoon enen hebben om niet in verboden vliegzones te zitten, dus hij moet ook gps hebben...

hoe werkt gps-a trouwens? werkt da via internet? (dus betalend) of kunt ge gps-a ook gebruiken zoals een gewone autogps, dus niet via internet of betalend via telefoon?
    Apps van de AppStore zijn enkel voor de iPhone, iPod en iPad en werken niet op andere smartphones.
    Wat betreft die prijzen, ze zijn makkelijk gratis te verkrijgen via jailbreak, maar ik ga je niet aanmoedigen om andersmans werk zomaar gratis te verkrijgen...
    Je kunt gps-apps downloaden en daar staan alle kaarten in die je nodig hebt en vereisen geen internetverbinding en werken dus idd net als een gps in de auto

Member MaximV's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Welke zou mijn vader het beste kopen, de HTC Desire (€298) of Samsung Galaxy S (€320) ?

Hij gaat gebruikt worden voor ... vanalles. Surfen, apps, mail, ...
    Er staan vrij veel vergelijkingen op het internet, maar mss zou iemand me hier nog een doorslaggevende factor kunnen geven om voor één van bovenstaande te kiezen?

Alvast bedankt

Member SiRdeK's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Google Nexus S nu bij Phone House voor 300 euro. Wat denken jullie?

Member
    iTrader
    0

Gsm advies

Hallo,

Iemand ervaring met de Samsung Galaxy S5830 ? Of een beter voorstel in deze prijsklasse (~ € 300) ?

Alvast bedankt!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten