Pagina 34 van 78 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 661 t/m 680 van 1555
    Member Master S's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berserk Bekijk bericht
    Ik ga voor mijn broer de Sony Xperia GO aanraden en iedereen hier dus ook.

is een snelle smartphone (dual core 1 ghz) en met 512 MB ram. Heeft een 5mp camera.

Heeft nu Android 2.3 maar krijgt deze zomer normaal een update naar Android 4.0

IS stevig!! Dus water, kras, stof en schokbestendig door een speciaal robuust scherm. ge kunt het scherm zelfs gebruiken als er water op is. (wet finger tracking)

Ge kunt hem vergelijken met de Motorola Defy (die ik heb) maar met een snellere processor.

Ik zou toch altijd voor een robuuste smartphone gaan. Gaat gewoon langer mee. Als de gsm in het zand of aarde valt moogt ge die afspoelen onder water, das handig.

Zie de video en website maar:
    video: Xperia
    site: Sony Xperia Go | Stof en Water geen enkel probleem!
    Kost 299 euro.
    Scherm is wel low res

En voor die prijs kunde beter nen Xperia Sola kopen.

Member DrWho's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Al een jaar of 2 tevreden van mijn HTC Legend, maar die begint stilaan zijn beste tijd gehad te hebben...toch al maar eens met een half oog beginnen kijken naar een mogelijke opvolger.

HTC One V ziet er interessant uit. Goede camera, android 4.0. Alu unibody structuur, dat voelt ook erg solide aan net als mijn Legend.

Maar ook de Galaxy Ace 2 die blijkbaar net uit is doet het niet slecht in de reviews die ik erover lees. Wel nog android 2.3 met een update naar 4.0 binnenkort en redelijk plastiekerig.

Fotokwaliteit is voor mij belangrijk, mijn smartphone is mijn fototoestel. Maar die foto's moeten enkel dienen om te bekijken op een laptop of tablet, niet voor druk o.i.d.

Beide toestellen liggen qua prijs (240-265) erg kort bijeen...

Member Berserk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Master S Bekijk bericht
    Scherm is wel low res

En voor die prijs kunde beter nen Xperia Sola kopen.

Ja nu zie ik het ook... weird. Zou da wel kloppen? Hij heeft wel een 5mp camera en kan in in 720p opnemen. Mja als da klopt dan is da inderdaad toch nie goe, ik had daar over gezien. Ik dacht anno 2012 gaat da toch nie meer zo slecht zijn zeker?

Iemand dan een tip voor een android smartphone van max 300 euro? Ik dacht dus aan een 'stevige' smartphone zoals motorola defy maar qua specs zijn die wa verouderd he. Geen android 4.0 of geen dual core processor.
    Laatst gewijzigd door Berserk; 14 juli 2012 om 06:45

Member netn's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DrWho Bekijk bericht
    Al een jaar of 2 tevreden van mijn HTC Legend, maar die begint stilaan zijn beste tijd gehad te hebben...toch al maar eens met een half oog beginnen kijken naar een mogelijke opvolger.

HTC One V ziet er interessant uit. Goede camera, android 4.0. Alu unibody structuur, dat voelt ook erg solide aan net als mijn Legend.

Maar ook de Galaxy Ace 2 die blijkbaar net uit is doet het niet slecht in de reviews die ik erover lees. Wel nog android 2.3 met een update naar 4.0 binnenkort en redelijk plastiekerig.

Fotokwaliteit is voor mij belangrijk, mijn smartphone is mijn fototoestel. Maar die foto's moeten enkel dienen om te bekijken op een laptop of tablet, niet voor druk o.i.d.

wat je dus zeker moet checken is dit artikel/review op Tweakers:
    Shoot-out: iets minder dure Android-smartphones | Inleiding: niet te groot, niet te duur | Mobile | Tweakers.net Reviews

verschil tussen galaxy ace 2 en htc one v blijkt ook uit testen miniem te zijn.
    hardware-matig volgende verschillen:
    galaxy ace 2 <> htc one v
    * dual core <> single core
    * bluetooth 3.0 <> bluetooth 4.0
    * 768 mb werkgeheugen <> 512 mb werkgeheugen

Approved 9-lifer MaxPerfect's schermafbeelding
    iTrader
    56 (97%)

Als je aan het twijfelen bent tussen die twee toestellen, zou ik persoonlijk voor de HTC gaan. Ik heb de vorige Galaxy Ace gehad, weet dat dat niet te vergelijken is, maar hoe dan ook, ik was daar niet echt content van. Heb nu een HTC, en vind dat echt supertoestellen. De batterij gaat lang mee, en hebben ook erg goede camera's. Ik zou dus voor de HTC gaan.

Member
    iTrader
    0
    Beste leden,

Ben een nieuw lid en ben op zoek naar een smartphone van samsung. Wil er 250 a 300 euro maximaal aan besteden. Het zou voornamelijk zijn om te bellen, sms, spelletjes, internet... Een vriend van mij zegt dat de galaxy s plus een zeer goed toestel voor me zou zijn, gezien prijs kwaliteit. Zijn jullie het daar mee eens of hebben jullie andere voorstellen binnen samsung dan. Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groeten,

Franky

Approved 9-lifer Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)

ik zou precies voor de galaxy ace 2 gaan, heeft ook een sd-kaart
    en scoort toch iets beter op benchmarks dan de htc
    heeft ook een hele goeie batterij volgens deze review:
    Samsung Galaxy Ace 2 review: Flying high - GSMArena.com

Member netn's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky 1967 Bekijk bericht
    Beste leden,

Ben een nieuw lid en ben op zoek naar een smartphone van samsung. Wil er 250 a 300 euro maximaal aan besteden. Het zou voornamelijk zijn om te bellen, sms, spelletjes, internet... Een vriend van mij zegt dat de galaxy s plus een zeer goed toestel voor me zou zijn, gezien prijs kwaliteit. Zijn jullie het daar mee eens of hebben jullie andere voorstellen binnen samsung dan. Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groeten,

Franky
    zoals hierboven mij al paar keer aangehaald: samsung galaxy ace 2 binnenhalen, je zult er geen spijt van hebben

Approved 9-lifer R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Enige aanraders voor €350? Galaxy Nexus dacht ik, maar die zit er eigenlijk net wat te ver over.

Member Master S's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R3L4X Bekijk bericht
    Enige aanraders voor €350? Galaxy Nexus dacht ik, maar die zit er eigenlijk net wat te ver over.
    Samsung Galaxy SII

Member
    iTrader
    0

GEEN PHONEHOUSE

Beste

Koop nooit, maar dan ook nooit je gsm bij the phonehouse.
    Ik heb daar een Blackberry 9300 gekocht, met lifeline verzekering.

Enkele weken geleden is mijn gsm gestolen. Ik heb dit keurig aangegeven bij de politie en gemeld bij The Phonehouse.
    Omdat ik wat later nog steeds geen reactie had gekregen belde ik naar het bedrijf lifeline. Zij hadden helemaal nog geen procedure gestart. Dat was dan in orde, maar weeral kreeg ik geen brief met het verdict.

Wat blijkt, veel later, dat ik NIETS krijg. Waarom? blijkbaar heb ik de zorgplicht niet nageleefd.
    Even een situatieschets: ik ging iets eten in een restaurant. Mijn jas hing over mijn stoel (zoals gebruikelijk). In mijn jaszak zat mijn gsm. Toen ik naar het toilet ging en ik terug kwam, was mijn gsm weg. Mijn jas was nooit alleen, en waren andere mensen ook aan het eten. Aangezien het een redelijk druk restaurant/bar is, was er veel volk. Wat moet ik doen, als ik naar het toilet ga, al mijn hebben en houden meenemen? Dat dacht ik niet.
    Of moest ik een paar blauwe ogen en gebroken ribben hebben?

Het spreekt voor zich dat ik diep ontgoocheld ben in The Phonehouse en de Lifeline verzekering.

Slechte service en onbruikbare verzekering. Kortom weggesmeten geld!

Ik laat mij verzekeren zodat ik tegen deze gevallen gedekt ben, ik ben dus dubbel geld kwijt, voor de verzekering en mijn gsm. Wat een streep door mijn studentenbudget!

Approved 9-lifer R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorien.w Bekijk bericht
    Blabla
    Dat je bij het kopen van je BB nog niet doorhad dat ze je dat aan proberen te smeren.. Het eerste wat ze doen nadat je je gsm gekozen hebt is vragen of je hun verzekering niet moet hebben.

Member mathisse's schermafbeelding
    iTrader
    0

gsm

Ik zoek smartphone rond 350-400€ max.
    Wegens het over aanbod weet ik niet goed wat te kopen ?

Zeker : android , touchscreen, tussen de 3.5-4.3" denk ik ; eventueel groter , WIFI

Ik had al gedacht aan :

Htc sensation bij base 299€ : HTC Sensation 8GSD kopen | BASE online shop

Samsung galaxy s advance 399€ : Samsung Galaxy S Advance - I9070 metallic Black kopen | BASE online shop

Samsung galaxy nexus : SAMSUNG I9250 GALAXY NEXUS 16GB bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen

Alvast bedankt!

Member Luyana's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mathisse Bekijk bericht

Zeker : android , touchscreen, tussen de 3.5-4.3" denk ik ; eventueel groter , WIFI

Ik had al gedacht aan :

Samsung galaxy s advance 399€ : Samsung Galaxy S Advance - I9070 metallic Black kopen | BASE online shop

Samsung galaxy nexus : SAMSUNG I9250 GALAXY NEXUS 16GB bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen

Alvast bedankt!
    Ik heb de HTC Sensation gekocht en ben er héél blij mee. Bij Base hebben ze hem wel niet meer op voorraad, ik heb hem bij vandenborre gekocht voor 349 (het goedkoopste dat ik kon vinden). Over de andere 2 gsm's kan ik niets zeggen, maar ik had voor mezelf wel een uitgebreide vergelijking gedaan tussen alle gsm's die ik kon vinden onder 400€ en vond de HTC Sensation er (voor mijn eisen) het beste uitkomen.

Member Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mathisse Bekijk bericht

Ik had al gedacht aan :

Alvast bedankt!
    Galaxy Nexus. Altijd als allereerste de nieuwste versie van Android (unskinned en zonder bloatware), indien je er een AOSP rom wil opsmijten kan dat met alle gemak aangezien het een heel open phone is, en veel mooier scherm dan de rest (om maar iets te zeggen).

Member sopres's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zie door het bos de bomen niet meer...
    Ik wou eerst de Sony Xperia U kopen, maar na hem vast gehad te hebben vond ik het scherm toch net iets te klein dus ben ik verder beginnen zoeken.

Ik heb daarom ook mijn budget verhoogd tot €300 (indien echt de moeite, kan ik nog wel €50 opleggen).

Eerst dacht ik dan aan de Xperia Sola, maar heb daar toch enkele slechtere reviews over gelezen... Dan verder gaan kijken naar HTC, waar ik enkele goede dingen over heb gehoord mr zelf nog geen ervaring mee heb. En samsung.. pff die bieden zoooveel (voor mij) gelijksoortige telefoons aan dat ik het echt niet meer weet...

Wat is belangrijk: android, snelle telefoon, groter scherm dan 3.5 inch én goede batterij! Bijkomstig liefst ook wel degelijk fototoestel en uitbreidbaar geheugen.

Momenteel bekijk ik dus de Xperia Sola, HTC One V, Samsung Galaxy Ace 2,.... Andere voorstellen zijn uiteraard welkom..

Member
    iTrader
    35 (100%)
    Ga de Samsung Nexus halen bij Vandenborre voor 380 Euro. Ik heb hem net gekocht en hij is echt prachtig, vind hem kwalitatief beter als mijn vroegere S2. GPS functioneert sneller, overhit minder snel, minder bugs met de software, Jelly Bean, etc. De S2 kan je voor deze prijs nergens vinden (Buiten ergens in NL dan als je gelukt hebt).

Enig nadeeltje is dat hij een tikkeltje trager is, voordeel is dan weer dat het scherm gelijkaardige specs heeft als de S3 (Dus een pak beter als de S2).

Member mathisse's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik ga hem binnenkort halen in vandenborre ...

is hij niet te groot ?

Approved 9-lifer Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    is nie te groot, da went heel snel

Member
    iTrader
    3 (80%)
    Ben ook wel tevreden. Wel na 1 dag meteen een krasje in 't midden van mijn scherm... Werd er efkes nie goed van Dan maar direct een case gekocht...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten