Pagina 15 van 113 EersteEerste ... 51112131415161718192565 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 225 van 1695
    Member Method's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0pje Bekijk bericht
    Als het echt stralend weer is (zoals het de afgelopen weken was), is het scherm wat minder goed leesbaar wanneer je niet in de schaduw staat. Maar je kan nog altijd perfect smsen ofzo, het lijkt gewoon alsof je brightness een stuk lager staat

Met mijn vorige gsm kon ik bijvoorbeeld totaal niet meer smsen in de vlakke zon, mijn scherm leek gewoon grijs.
    Ok bedankt . Tzal dan toch een Incredible S worden!
    De Kannibaal van de Grote Veldritprono 2008-2009 (Sponsored by 9 lives)
    :: Blue Army ::

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Het zal je niet spijten Echt een super gsm!
    Little minds let little pain burn big old dreams with little flames.

Member Powerbookg4's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Sinds vrijdag een SE Ray gekocht. Wou eerst een iphone, maar dit is zo een compacte en knappe GSM dat het deze geworden is. Android bevalt me uitstekend na een win mo gsm. nu alleen nog het feit dat ik geen knoppen meer heb gewoon worden.
     MacBook Pro 

Member Valkyrion's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben ook op zoek naar een nieuwe (HTC) Android. Liefst koop ik een HTC, aangezien ik Sense een voordeel vind en alleen goeie ervaringen heb met dit merk. Mijn budget is max €350 en ik wil eigenlijk gewoon een smartphone die nog zo'n 2 jaar meekan. Deze zal gewoon gebruikt worden voor te smsen, weinig bellen, en browsen en sociale media enz. Zelf was ik al uitgekomen op de Desire S en Incredible S. Zijn er nog andere die ik over het hoofd gezien heb?

Approved 9-lifer Born Kill3r's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valkyrion Bekijk bericht
    Ben ook op zoek naar een nieuwe (HTC) Android. Liefst koop ik een HTC, aangezien ik Sense een voordeel vind en alleen goeie ervaringen heb met dit merk. Mijn budget is max €350 en ik wil eigenlijk gewoon een smartphone die nog zo'n 2 jaar meekan. Deze zal gewoon gebruikt worden voor te smsen, weinig bellen, en browsen en sociale media enz. Zelf was ik al uitgekomen op de Desire S en Incredible S. Zijn er nog andere die ik over het hoofd gezien heb?
    Je hebt direct de twee beste opgenoemd! De desire S is in mijn ogen nog steeds de beste. Deze is ook recent dus van prijs gedaald, dus echt wel de moeite te kopen!
    Ik zelf heb een HTC Desire, en heb em nu al bijna een jaar en half. Heb nog geen seconde spijt gehad en ga hem nog lang in gebruik hebben wrs!

~ Xbox Live Gamertag = Born Kill3rr
    ~ Green Runs Deep

Member xbarry's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben op zoek naar een nieuwe smartphone ik twijfel tussen HTC wildfire S of een HTC desire S. Maar welk zijn de voor en nadelen?
    Ik zal hem vooral gebruiken voor smsen , internet en games te spelen zoals angry birds

Member s@té's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Welke is eigenlijk de beste? de HTC Incredible S of de HTC Desire S Kodak Grey?

Ik heb nu een BB Curve 8520. Ik heb zo een optie Internet on Blackberry voor 15 €, kan vlot men mails lezen en facebooken etc...

Wat moet je dan nemen voor hetzelfde te bereiken op een HTC toestel?

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Zoals gezegd, Incredible S & Desire S zijn ongeveer dezelfde toestellen. Het is aan jou om te beslissen of je een kleine meerprijs wil betalen voor een groter scherm

Je hoeft geen speciaal abo te nemen voor je Android toestel, zoals dat met Blackberry het geval is. Alleen zou ik aanraden om uit te kijken naar een formule waarbij je toch wel minimaal 250 MB aan data per maand kan gebruiken. Wanneer je ten volle wil genieten van je smartphone (push mail, push facebook/twitter/foursquare, google maps, google places, android market on the spot) zal je toch zo'n 250 MB data per maand verbruiken. Dat kan je natuurlijk minder krijgen wanneer je vaak inlogt op WiFi netwerken Als je jouw smartphone vb vooral thuis of op kantoor met WiFi gebruikt, heb je geen datakosten dus.

Ik ben klant van Mobile Vikings & kom met mijn 2gig per maand ruim voldoende toe om mijn Incredible S overal te gebruiken ^^ Met gewoon gebruik surf ik voor ongeveer 500 MB per maand. De rest gebruik ik op met tethering
    Little minds let little pain burn big old dreams with little flames.

Member s@té's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0pje Bekijk bericht
    Zoals gezegd, Incredible S & Desire S zijn ongeveer dezelfde toestellen. Het is aan jou om te beslissen of je een kleine meerprijs wil betalen voor een groter scherm

Je hoeft geen speciaal abo te nemen voor je Android toestel, zoals dat met Blackberry het geval is. Alleen zou ik aanraden om uit te kijken naar een formule waarbij je toch wel minimaal 250 MB aan data per maand kan gebruiken. Wanneer je ten volle wil genieten van je smartphone (push mail, push facebook/twitter/foursquare, google maps, google places, android market on the spot) zal je toch zo'n 250 MB data per maand verbruiken. Dat kan je natuurlijk minder krijgen wanneer je vaak inlogt op WiFi netwerken Als je jouw smartphone vb vooral thuis of op kantoor met WiFi gebruikt, heb je geen datakosten dus.

Ik ben klant van Mobile Vikings & kom met mijn 2gig per maand ruim voldoende toe om mijn Incredible S overal te gebruiken ^^ Met gewoon gebruik surf ik voor ongeveer 500 MB per maand. De rest gebruik ik op met tethering
    Bedankt!

Member
    iTrader
    0
    Hallo iedereen,

Mijn oude gsm begeeft het bijna en ik ben dus op zoek naar een andere. Ik zou er graag 1 hebben met Android, maar twijfel nog tussen de HTC wildfire s en de samsung galaxy ace. Zijn er hier mensen met enige ervaring met 1 van deze 2? Voordelen, nadelen? En hoelang gaat de batterij van deze dingen mee bij redelijk intensief gebruik? Ik stuur redelijk wat smsjes en soms eens internetten en soms een spelletje, kom ik dan makkelijk de dag door?

Member
    iTrader
    0

Smartphone (budget 300eu)

Hallo!

Ik ben op zoek naar een smartphone met een budget van ongeveer 300euro. Doordat er zoveel smartphones op de markt zijn rond deze prijs, is het ontzettend moeilijk er eentje uit te kiezen.
    Kunnen jullie mij een goede smartphone aanraden? Internetsnelheid moet goed zijn, ga hem ook gebruiken als mp3-speler en liefst niets onhanding om mee te typen. Zeg me dan ook waarom ik voor die smartphone moet kiezen aub.

Alvast bedankt!

PS: Ik dacht aan Samsung Google Nexus S en de HTC Wildfire S. Iemand advies?
    Laatst gewijzigd door wiietse; 16 oktober 2011 om 22:02

Platinum Member MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Wildfire s is geen aanrader. Kan je beter doorsparen voor een desire s.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Approved 9-lifer Mr. Humphries's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    www.servicepointturnhout.be voor reclame en beletteringen

Crew Member Davion's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Moved.

Member
    iTrader
    0