Pagina 12 van 77 EersteEerste ... 289101112131415162262 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 240 van 1531
    Member
    iTrader
    0

Smartphone (budget 300eu)

Hallo!

Ik ben op zoek naar een smartphone met een budget van ongeveer 300euro. Doordat er zoveel smartphones op de markt zijn rond deze prijs, is het ontzettend moeilijk er eentje uit te kiezen.
    Kunnen jullie mij een goede smartphone aanraden? Internetsnelheid moet goed zijn, ga hem ook gebruiken als mp3-speler en liefst niets onhanding om mee te typen. Zeg me dan ook waarom ik voor die smartphone moet kiezen aub.

Alvast bedankt!

PS: Ik dacht aan Samsung Google Nexus S en de HTC Wildfire S. Iemand advies?
    Laatst gewijzigd door wiietse; 16 oktober 2011 om 22:02

Approved 9-lifer MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Wildfire s is geen aanrader. Kan je beter doorsparen voor een desire s.

Approved 9-lifer Mr. Humphries's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)

Crew Member Davion's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Moved.

Member
    iTrader
    0
    wat dacht je van de ZTE Skate, te bestellen bij de aldi
    Slechts 200 euro, maar je krijgt er 4.3 inch voor en een 800mhz processor

Oij
    Oij is nu online
    Member Oij's schermafbeelding
    iTrader
    0
    is er een reden om de desire s (320) te verkiezen boven de nexus s (€250)?
    Ze zijn zeer gelijkend maar vanwaar dat prijsverschil...?

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Desire S: + HTC Sense interface (voor mij een handige toevoeging aan Android)
    + HTC heeft een goede reputatie & klantenservice
    - Niet altijd nieuwste versie van Android, afhankelijk van HTC maar op te lossen met roms

Nexus S: + Wordt normaal gezien geupdate naar Ice Cream Sandwich, nieuwste OS versie
    + Groter scherm, 4" ipv 3,7"
    - Beetje fingerprint magneet

Ik twijfelde ook tussen die 2 en heb gekozen voor de HTC. Maar dat is zeer persoonlijk want ik heb al een paar slechte ervaringen gehad met dure Samsung gsm's die veel te snel kapot gingen (en die handig "buiten garantie" vielen) ^^ Daarom koop ik principieel geen meer. Maar als je het puur prijs/kwaliteit bekijkt denk ik dat die Nexus S de betere koop is.

Oij
    Oij is nu online
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0pje Bekijk bericht
    Desire S: + HTC Sense interface (voor mij een handige toevoeging aan Android)
    + HTC heeft een goede reputatie & klantenservice
    - Niet altijd nieuwste versie van Android, afhankelijk van HTC maar op te lossen met roms

Nexus S: + Wordt normaal gezien geupdate naar Ice Cream Sandwich, nieuwste OS versie
    + Groter scherm, 4" ipv 3,7"
    - Beetje fingerprint magneet

Ik twijfelde ook tussen die 2 en heb gekozen voor de HTC. Maar dat is zeer persoonlijk want ik heb al een paar slechte ervaringen gehad met dure Samsung gsm's die veel te snel kapot gingen (en die handig "buiten garantie" vielen) ^^ Daarom koop ik principieel geen meer. Maar als je het puur prijs/kwaliteit bekijkt denk ik dat die Nexus S de betere koop is.
    Danku!
    Het is ook wel zo dat beide gsm's reeds een tijdje op de markt zijn. De nexus is nu toch bijna een jaar verkrijgbaar wat in de gsm-wereld toch al eventjes is. En ik heb ook niet veel zin om een oude gsm te kopen, nuja oud...
    Ook ziet de nexus er nogal plastiek-achtig uit, terwijl de htc met zijn alu body er iets steviger uitziet.

Misschien moet ik ook niet te veeleisend zijn, ik zit hier nu met een nokia xpress music (met veel te klein scherm) en daar ben ik zelf tevreden van.

Member Darks's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ik wil de Desire S misschien aanraden aan iemand, maar wat mij een beetje afschrikt is het feit dat die toch al een tijdje uit is (voorjaar 2011). Zit er toevallig niet een nieuwe line aan te komen om het hoekje bij HTC waar beter op gewacht wordt?

Approved 9-lifer Trebby's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    Persoonlijk vind ik die Sense echte BS.. Al sinds day 1 heb ik dat van mijn HTC smartphone gesmeten. Veel te log waardoor het je telefoon stukken trager maakt dan wanneer je er een standaard android op zet.

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Tja, iedereen zijn eigen mening. De meeste online reviewers zien Sense wel als een mooie toevoeging aan je smartphone. En eerlijk, ik heb er ook eens stock android op laten draaien en ik merk geen echt snelheidsverschil.

@Oij: Ik kwam ook van een Nokia Xpressmusic, 5530 ^^

Oij
    Oij is nu online
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0pje Bekijk bericht

@Oij: Ik kwam ook van een Nokia Xpressmusic, 5530 ^^
    Ik zit met de 5130, dus dat is nog een beetje erger.

Member xMathii's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    HTC Desire Z! Super kwailiteit, vorige week gekocht! Vorig jaar stond hij nog aan 580 euro, nu aan 300 euro in VDB! In Saturn staat ie trouwens nog aan 480.. En voordeel is dat je een handig toestenbord hebt!

Approved 9-lifer playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xMathii Bekijk bericht
    HTC Desire Z! Super kwailiteit, vorige week gekocht! Vorig jaar stond hij nog aan 580 euro, nu aan 300 euro in VDB! In Saturn staat ie trouwens nog aan 480.. En voordeel is dat je een handig toestenbord hebt!
    Veel mensen hebben problemen met de Z. Ik ook. Let op mijn woorden. Binnen de 6 maanden begint de metalen back cover 'af te vellen' ookal draag je er zeer goed zorg voor. Ook mijn toetsenbord werkt zeer slecht (moet soms 5 x duwen voor hij het door heeft), als ik een foto neem is die een uur later verdwenen (maar met de app SDrescan haal ik dat weer terug). Ook als ik op Home klik begint hij plots heel lang in te laden. Ook het scherm is van powere kwaliteit (in vgl met bvb Nexus S, Galaxy S). En het schelle geluid dat uit die speaker komt is een ramp.

Member xMathii's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door playforfun91 Bekijk bericht
    Veel mensen hebben problemen met de Z. Ik ook. Let op mijn woorden. Binnen de 6 maanden begint de metalen back cover 'af te vellen' ookal draag je er zeer goed zorg voor. Ook mijn toetsenbord werkt zeer slecht (moet soms 5 x duwen voor hij het door heeft), als ik een foto neem is die een uur later verdwenen (maar met de app SDrescan haal ik dat weer terug). Ook als ik op Home klik begint hij plots heel lang in te laden. Ook het scherm is van powere kwaliteit (in vgl met bvb Nexus S, Galaxy S). En het schelle geluid dat uit die speaker komt is een ramp.
    Hmm raar. Twee goeie vrienden van me hebben hem al van het begin en nog geen enkel probleem mee gehad.. Hoop allesinds niet dat mij een dergelijk probleem overkomt maar zoals ie nu is is ie perfect! Jammer om te horen dat anderen er problemen mee hebben..

Member vankja's schermafbeelding
    iTrader
    39 (98%)
    ik ben van plan om eventueel een motorola defy plus te kopen maar zat nog met een paar vragen:

- Is dit de juiste smartphone qua prijs/kwaliteit voor mij? Ik vind vooral het gorilla glas heel erg belangrijk + stofbestendig + spatbestendig

- Wat is er zo slecht aan motoblur? Niemand op internet is er echt weg van, maar ik vind het beginscherm wel mooi (groen telefoontje, menuknop en contacten in het blauw; mooi en simpel, maar misschien is dit ook te halen met een rom ofzo)

- Zijn er nog smartphones die jullie aanraden die in dezelfde prijsklasse zitten? (niet veel hoger dan 260 omdat ik hier ivm mijn werk de btw kan uithalen, en zo rond de 200 moet betalen). Ik vind het ook belangrijk dat er een flitser opzit.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen!

Member eli de kakker's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Is er eigenlijk veel verschil tussen de Desire S en de Incredible S? Buiten dat het scherm iets groter is tov de Desire S en de camera "beter" zou zijn?

En als je een Incredible S zou kopen, is dat dan met Froyo of Gingerbread? Of kan je die dan gewoon updaten?

Ter info: Ik heb nu nokia 5800 dus denk dat alles gewoon beter zal zijn...

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Kenners,

Ik ben op zoek naar een smartphone. De bedoeling is om hem te gebruiken als deftige agenda + nummers bijhouden + e-mails enzo. Dus ik dacht direct aan een blackberry. Beste in dit budget lijkt me de blackberry 9780? Maar dan zit je natuurlijk met zo'n speciaal bb-abonnement? Heb al op de site van proximus zitten zoeken maar vind daar niet echt veel duidelijke info over. Kan iemand me hier mee helpen of eventueel een andere smartphone aanraden?

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Iemand ervaring met de Xperia Neo?
    Ik zoek een toestelletje rond de 250, maximum 300 euro.
    Liefst redelijk goede support.

Member De Burgemeester's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik was aan het twijfelen tussen de Galaxy S2 (455€) of de Nexus S (265€), heb deze week dan de Nexus S maar besteld. Prijs lijkt me goed voor wat je krijgt en deze kan nog wel even mee totdat er iets vernieuwend op de markt komt.

En nu, vol ongeduld... wachten op men pakje.

Edit:

@n9ne

Mss de Nokia E6?, bij gsmwijzer heb je deze al voor 283€ (incl. verzendkosten). Heeft zowel touchscreen als fysiek toetsenbord. Van Blackberry's weet ik spijtig genoeg niet veel, sorry.
    Ook de E5 is zeker niet slecht, wel al wat "ouder", kost dan ook maar 150€.

Laatst gewijzigd door De Burgemeester; 23 november 2011 om 20:38

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten