true, maar dan heb je ook geen gewone verbinding. Dan ontvang je dus geen sms'jes of kan niemand je bellen. En die mogen voor mijn part wel doorkomen 'snachts hoor
Alhoewel dat flight modus wel enorm handig is als een of andere grapjas u in zijn zatte botten wil wakkerbellen 's morgends![]()
raar vindt het echt niik kan dus niks koppelen aan een facebook account want ik kan geen ene vriendopzoeken op mijn wildfire!
kweet wa ge bedoelt, ik heb nog er ook een pak manueel ingezet ..
"Ik heb onlangs Copilot gekocht voor android. Volgens velen momenteel de beste GPS software op android. iets van €25-30 voor de benelux en €65 voor heel Europa. Ik heb het nog niet grondig kunnen testen, maar de eerste bevindingen zijn toch positief."
nogmaals ? Is google maps navigation dan geen goede software, had daar onlangs een filmpje van gezien ziet er thans echt wel goed uit en is volledig gratis...
Mijn vraag waarom Copilot betalen en gebruiken?
Omdat je voor Google Maps Navigation mobiel internet nodig hebt
Ik bedoelde natuurlijk foto's met de WILDFIRE! Eventjes in de war, zowaar
En een ander vraagje, gaat de batterij lang genoeg mee?
Edit: Al fototjes gezien op de vorige pagina, is nice!
Weet er trouwens iemand waar ik het toestelletje eens zou kunnen uittesten in centrum gent? Hebben de winkels daar deze gsm op stock?
Ah ok, juist ja. Maar ik dacht dat ik ergens had gelezen dat als je bv. Naar duitsland wil zeg maar berlijn dan kun je eerst zorgen dat die alles berekent heeft en dan gewoon verder offline gaan, of is dat niet mogelijk?
Hoeveel data verbruikt google maps navigation trouwens ongeveer als je bv. een rit van zeg maar 50 km doet? Je mobiel internet staat dus continu aan.
Alvast bedankt.
Grtz
Laatst gewijzigd door FLT; 11 augustus 2010 om 23:44
@nicolo amigo Als je meerdere mensen quote, plaats dit dan in 1 bericht ipv meerdere
In welke shop schaf ik dit apparaat best aan ?
Geen idee of hij op de wildfire ook draait (ik gok van wel) maar ik gebruik de BatteryLife widget van CurveFish.
HCW zal de dichtste verkoper zijn voor jou, maar ik weet niet of ze hem effectieg gaan laten gebruiken in de winkel.
Offline navigeren kan maar dan zal hij niet herberekenen als je verkeerd rijdt. Ook kan je niet in/uitzoomen wat soms lastig is bij kleinere wegen in een stad.
In het buitenland is Google Maps Navigation niet echt bruikbaar door de belachelijke hoge roamingkosten tenzij je nooit verkeerd rijdt natuurlijk.
Ik ben 1x naar het buitenland gereden met een offline route en ben er uiteindelijk wel geraakt. Als je verkeerd zit moet je proberen terug op de uitgestippelde route te komen en dan loopt de navigatie door.
ik ook nie, ma ge moet em gewoon downloaden op de site van curvefish, en aj't wil installeren moeje bij settings -> applications -> eerste optie afvinken (don't allow non-market installation ofzo)![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)