Pagina 5 van 88 Eerste 1234567891555 ... Laatste

Discussie: HTC Wildfire

FLT's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    Hoe da ik het doorhad was het dezelfde hardware als de desire juist het scherm was wa minder!

edit : en de processor ook blijkbaar!
    en minder RAM

Yuut's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Meeste mensen da neuten op da scherm hebben al met duurdere smartphones gewerkt.
    ge betaald wa minder (vrij veel minder eiglk) en ge krijgt wa minder.. als ge sommige reviews leest is't precies of ge gaat daar een DOS-like scherm van jaren 80 krijgen.

Ik volg Iemand (altijd grappig omdat te zeggen).
    Als ge klein 600 euro wilt geven aan iets waar, laten we eerlijk zijn, da voor de meeste gewoon een speeltje is. Goed voor u.

Draaien of keren maar die Wildfire blijft merchandise voor zijn geld & ik ben er tevreden mee!

Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    De Wildfire van mijn vriendin kan evenveel als mijn Desire op enkele high-res apps na, en dat zijn er niet veel. Kwaliteit van het scherm is belange zo slecht niet als sommigen denken.
    Ze kan evenzeer internetten, gps, filmen (al is dat filmen in lagere resolutie), foto's maken, spellekes spelen, muziek luisteren, ...

Af en toe zal een bepaald spel wat meer laggen bij de Wildfire dan bij de Desire. Het scherm van de Desire is natuurlijk wel een stuk leuker om naar te kijken.

Moest ik mijn Desire nog niet gekocht hebben zou k sterk twijfelen een Wildfire te kopen
    o/'

Baats's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Heeft er iemand een paar voorbeelden van foto's met de Desire?
    'tis Zeker geen hoofdzaak voor mij dat het haarscherpe foto's zijn, maar een semi-deftig fototoestel dat je altijd bij de hand hebt is altijd handig

cooLopke's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sick minds Bekijk bericht
    Tomtom heeft momenteel nog geen android versie van hun software uitgebracht. Maar ze zijn er mee bezig.

Ik heb onlangs Copilot gekocht voor android. Volgens velen momenteel de beste GPS software op android. iets van €25-30 voor de benelux en €65 voor heel Europa. Ik heb het nog niet grondig kunnen testen, maar de eerste bevindingen zijn toch positief.
    Is google maps navigation dan geen goede software, had daar onlangs een filmpje van gezien ziet er thans echt wel goed uit en is volledig gratis...
    Intel Core 2 Duo E6700 @ 2.66 Ghz - 2GB DDR2 PC667 - ATI HD4870 512 MB GDDR5

Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baats Bekijk bericht
    Heeft er iemand een paar voorbeelden van foto's met de Desire?
    'tis Zeker geen hoofdzaak voor mij dat het haarscherpe foto's zijn, maar een semi-deftig fototoestel dat je altijd bij de hand hebt is altijd handig
    Bedoel je foto's van een Desire en een Wildfire langs elkaar? Ik denk dat dat op internet al in overdaad te vinden is, of in een winkel!

Maar als je kan wachten tot pakweg zaterdag/zondag - dan kan ik de 2 langs elkaar leggen en hi-res pics maken
    o/'

Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk dat hij foto's getrokken met de Desire bedoelt. Die zijn in de review van GSM Arena oa wel te vinden, ik heb er zelf nog geen foto's mee getrokken.
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Waarom staat dat dan in het HTC Wildfire subforum?

Anyway, in dat geval: htc_desire_samples.zip
    Der zitten der mss 2 of 3 bij die wat waziger lijken maar dat is dan puur omdat ikzelf bewogen heb. Die zitten erbij om de resolutie nog wat te illustreren
    o/'

wolfway's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ziet er mooi uit misschien net iets beter dan mijn wildfire, maar erg weinig verschillen
    Mijn metallica verzameling:
    http://wolfway.metpage.org

Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfway Bekijk bericht
    ziet er mooi uit misschien net iets beter dan mijn wildfire, maar erg weinig verschillen
    Enige verschil met Wildfire-camera is denk ik het filmen, omdat de Wildfire die framerate niet getrokken krijgt aan zo een hoge resolutie
    Foto's zijn denk ik quasi dezelfde kwaliteit zou ik gokken?
    o/'

Royal Belgium's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Hoe is het scherm overigens? Heb er net een paar reviews op nagelezen en blijkbaar is dit toch niet alles? ;o
    Ook al heeft het scherm een lage resolutie vind ik het persoonlijk top! ^^ ik heb hem nu al een weekje en ik ben er erg tevreden van. Het stomme is dat mijn batterij iedere dag al leeg is :o maar waarschijnlijk komt dat omdat ik er iedere dag veel spelletjes en andere applicaties aanzet en mijn Wifi aanlaat maar voor de rest echt een prachtgsm

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door obelus Bekijk bericht
    mmm... diene wildfire heeft bijna alles wat een smartphone moet hebben en de price is right (hoewel op 't randje van mijn GSM budget..). Alleen die lage resolutie van da scherm natuurlijk. Enig idee hoe lang het nog gaat duren eer HTC een gelijkaardig toestel met hogere resolutie op de markt komt (en dat bedoel ik niet den Desire...) of de prijs laat zakken?

nog enkele vraagjes:
    - draait fring/skype op het toestel?
    - is huidige resolutie doenbaar om te surfen?
    - zijn er veel apps beschikbaar voor deze resolutie?
    of fring & skype werken weet ik niet, aangezien ik het er bij mij niet heb opgezet. E-buddy werkt wel en is vrij goed de huidige resolutie is heel goed te noemen. Ik snap nog steeds niet waarom mensen zagen over de resolutie, terwijl je het bij het werken met je gsm niet eens opvalt dat de resolutie zo "slecht" is.

Er zijn trouwens duizenden apps beschikbaar voor deze resolutie. praktisch iedere app werkt op deze resolutie op enkele uitzonderingen na.

Ik heb mijn Htc Wildfire ondertussen al een weekje en ik raad hem zeker aan^^ nadeel is wel dat de camera (om te filmen) zijn resolutie wat minder is. Voor foto's is het wel geweldig.

Deze gsm heeft kortweg gezegd een goede overeenkomst van prijs/kwaliteit.

iTrader
    1 (100%)
    [QUOTE=wolfway;13651021]heb hem een paar dagen zo goed als niet gebruikt voor wifi/3G/... En toen hield ie het 4,5 a 5 dagen uit, met voornamelijk SMS'en dus en af en toe eens een game. Als ik geregeld op het internet surf, wat games speel, ... haal ik een dikke 2 dagen. Ik denk dat je niet veel beter gaat hebben op een smartphone.

dju, ik haal maar 1 dag tot 1 dag en half, maar wel met Wifi aan. Zuipt Wifi zoveel energie? ik luister wel veel naar muziek en af en toe eens een spelletje, en uiteraard smsjes, maar voor de rest staat hij gewoon op stand-by.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gurdt Bekijk bericht
    Op HTC.com zijn die covers voor 20 euro beschikbaar, duur en lange wachttijd kenker, mss toch retouren.
    waar op de site vind je die covers? Ik vind ze maar niet.

Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicolo amigo Bekijk bericht
    waar op de site vind je die covers? Ik vind ze maar niet.
    HTC: Accessoires shop: HTC Wildfire: Voeding & Laad
    Is inderdaad moeilijk te vinden
    o/'

Pagina 5 van 88 Eerste 1234567891555 ... Laatste

Regels voor berichten