ben serieus benieuwd hoeveel sneller hij gaat aanvoelen. Handcent sms gaat tergend traag bij me ondertussen, ik hoop dat froyo wat verbetering brengt
Op de site van android zelf is er naar het schijnt ook al een versie 2.3 uit.
hmm wat is Froyo? ik heb al gegoogled het enige dat ik kan opmaken is dat het gewoon een nieuwe versie is van android...?
gisteren iets raars aan de hand gehad. We waren gaan sleeën met wat vrienden en ik had de gsm in een rugzak bij iemand geduwd. Daarna nam ik de gsm weer en bleek dat er een paar vlekken op het scherm zaten (zag uit alsof sommige pixels dood waren). De gsm opnieuw opgestart, maar dat werkte natuurlijk niet. Een vriend van me zei dat die pixels dood waren. Even later leek het erop dat het steeds minder werd en 1 a 2 uur later was alles weer normaal en de pixels zijn gefixt (gelukkig). Zou dit door de koude kunnen komen ofzo? Of heeft nog iemand zoiets aan de hand gehad?
Gohja, misschien wel. Heb er eigenlijk geen idee van. Nog niet voor gehad tot nu toe.
elke keer als ik men sms'en wil verwijderen crasht, of freezet de gsm.. raar
Minder in 1 keer verwijderen, conversatie per conversatie doen.
Ok Froyo is gereleased in de UK , dit heb ik van de fb page van htc.
We know many of you have been asking for information about an update for your Wildfire. Well, we have good news! Android 2.2 (aka Froyo) on Wildfire is scheduled to begin rolling out this week in Europe, reaching all areas of the world by February. Thanks for your patience as these updates roll out; we think you’ll enjoy the final product.
If you have any other questions please feel free to ask here. We will share as much information as we can. Thanks for your patience and for being a HTC customer!
ben hem ook aan het downloaden ^^
Laatst gewijzigd door Cpt. Caparzo; 20 december 2010 om 11:02
dit dat links recht boven onder
xfire : blueheart
Hier is hij al geinstalled. Eindelijk is hij er. De 2.2.1 update
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
En, al eerste indrukken?Ook aan't dlen
![]()
Bwah, HTC gaat het nooit uitbrengen neen, ze gaat dit toestel niet blijven updaten (kost veel te veel tijd). Maar er zijn al mensen bezig met 2.3 op de Wildfire.. Er zijn dan ook geen hogere hardware requirements volgens mij, die komen pas vanaf de 3.x reeks. (Eerst werd aangenomen dat Gingerbread 3.0 ging zijn)
[ROM][15/12] HCDR.Gingerfire v0.2a || Still won't work much. - xda-developers
Laatst gewijzigd door IceMaN.*; 20 december 2010 om 14:15
Ik snap het niet, als ik het goed zie dan is die upgrade 56.44 MB en mijn intern telefoongeheugen heeft nog een ruimte van 69.86 MB en toch geeft hij aan dat er onvoldoende ruimte is. Zet die zich mss op de SD-kaart?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)