Pagina 35 van 88 EersteEerste ... 253132333435363738394585 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 511 t/m 525 van 1314

Discussie: HTC Wildfire

Crew Member FLT's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Google Maps Navigation, in het buitenland gebruik ik wel een TomTom of iets dergelijks
    (22:31:27) (@Thallyos) FLT is meer legendarisch imo

Approved 9-lifer REDNIK's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    ik ben zo eens wa aant rondkijken ivm met rooten. iemand dit al gedaan voor zen wildfire?

Member BlisteringByte's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door REDNIK Bekijk bericht
    ik ben zo eens wa aant rondkijken ivm met rooten. iemand dit al gedaan voor zen wildfire?
    xda developers forum lezen..
    rom kiezen..

unrevoked installen,
    rooten,
    rom flashen..

klaar is kees
    “ I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be. ”

—Albert Hofmann

Member Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    damn lol

heb hem juist gekocht, ik had éérst hier geboden op de HTC HD2, juist naar ne base winkel geweest maar de HD2 is echt wel te groot, oke grotendeels bestaat hij uit een scherm maar toch is hij aan de grote kant...

Ik heb de Wildfire dan maar aangekocht en omg lol, ik kom van een LG KU telefoon en deze smartphone is toch wel effe wennen hoor....ik heb nog nooit een smartphone gehad dus is toch wel even iets anders....

heb er juist 1 h ofzo er gezeten maar tot nu toe ben ik er tevreden van

Edit: oh blijkbaar wilt die HTC sync niet werken heb hem al 3 keer opnieuw geinstalleerd maar mijn wildfire blijft maar zeggen kan htc sync niet vinden....
    Laatst gewijzigd door Gentei; 30 oktober 2010 om 21:18

3DMark
    Playing: Mortal Kombat X, Dragonball Xenoverse(PS4) // GTA V (PC)
    PSN ID: Gentei0075 http://psnprofiles.com/GENTEI0075
    Gamertag: RazorBlade0075

Approved 9-lifer deParis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade0075 Bekijk bericht
    damn lol

heb hem juist gekocht, ik had éérst hier geboden op de HTC HD2, juist naar ne base winkel geweest maar de HD2 is echt wel te groot, oke grotendeels bestaat hij uit een scherm maar toch is hij aan de grote kant...

Ik heb de Wildfire dan maar aangekocht en omg lol, ik kom van een LG KU telefoon en deze smartphone is toch wel effe wennen hoor....ik heb nog nooit een smartphone gehad dus is toch wel even iets anders....

heb er juist 1 h ofzo er gezeten maar tot nu toe ben ik er tevreden van

Edit: oh blijkbaar wilt die HTC sync niet werken heb hem al 3 keer opnieuw geinstalleerd maar mijn wildfire blijft maar zeggen kan htc sync niet vinden....
    gratz, ben er zelf ook meer dan tevreden van
    Steam: Cl1p Valar morghulis

Approved 9-lifer gStar's schermafbeelding
    iTrader
    70 (95%)
    Heb net op de facebook groep HTC Wilfire gelezen dat de 2.2 update beschikbaar zou zijn. Maar ik vind hem nog niet..

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    ~Desktop~ i5 3470 - ASrock H77 Pro4/MVP - MSI Radeon R9 270x Gaming 2GB - Antec Earthwatts Green 500W - 16GB Corsair Vengeance LP Black - HDD : Samsung 850 EVO 250GB SSD + 500 GB + 250 GB + 500 GB Extern
    ~Gear~ Razer Kraken 7.1 - Razer DeathAdder 2013 - Razer BlackWidow 2014 - Razer Goliathus - LG IPS LED 27EA33
    ~Phone~ iPhone 5S - Gold 32GB

iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gStar Bekijk bericht
    Heb net op de facebook groep HTC Wilfire gelezen dat de 2.2 update beschikbaar zou zijn. Maar ik vind hem nog niet..

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Ik ook niet lol

3DMark

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Wat vraagjes. Zijn niet specifiek voor deze gsm altijd.

1) Wat als je geen wifi in de buurt hebt? Ik haat abonnementen, maar ik vermoed dat data gebruik toch duur uitkomt anders? Ik ken enkel GPRS en dan is het geld direct op. Wat zijn de beste opties qua internetverbinding? Ik wil zeg maar max 15eur/maand aan mijn gsm kosten uitgeven.
    2) Hoeveel data gebruiken de meeste +- per maand die deze gsm hebben
    3) Ik heb nu nog een heel oude GSM, maar deze is het aan het begeven en ik zou toch eens een GSM willen die iets meer kan. Maar ik wil ook niet constant bezig zijn met appkillers en van die dingen. Als ik mijn alarm opzet moet dat gewoon afgaan enzo. Niet om 1 of andere reden niet. Is de GSM dus stabiel in zijn "normale" taken?
    4) Heeft iemand informatie over IRC op deze gsm?

iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rbn- Bekijk bericht

1) Wat als je geen wifi in de buurt hebt? Ik haat abonnementen, maar ik vermoed dat data gebruik toch duur uitkomt anders? Ik ken enkel GPRS en dan is het geld direct op. Wat zijn de beste opties qua internetverbinding? Ik wil zeg maar max 15eur/maand aan mijn gsm kosten uitgeven.
    3) Ik heb nu nog een heel oude GSM, maar deze is het aan het begeven en ik zou toch eens een GSM willen die iets meer kan. Maar ik wil ook niet constant bezig zijn met appkillers en van die dingen. Als ik mijn alarm opzet moet dat gewoon afgaan enzo. Niet om 1 of andere reden niet. Is de GSM dus stabiel in zijn "normale" taken?
    1) Wildfire zoekt automatisch naar wi-fi netwerken in de buurt dus als het niet beveiligd is = fun for you
    2)dunno, kheb vandaag paar gratis applicaties gedownload van de market..?
    3)als je de Wildfire of een andere smartphone hebt zal je de éérste uren toch wel bezig zijn zo was het gisteren bij mij lol al die opties en functies zijn echt wel een verademing als je van een gewoon toestel komt lol.
    alarm is deze ochtend bij mij afgegaan dus het werkt.
    Wat ik wal jammer vind is dat je niet een liedje die je van je pc naar de gsm hebt overgezet niet kan instellen voor die alarm....
    Iemand een idee hoe dit wel gaat?
    4) dunno...

3DMark

Approved 9-lifer gStar's schermafbeelding
    iTrader
    70 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rbn- Bekijk bericht

1) Mobile Vikings = 15 euro herladen + 1000 SMS + 2GB Data
    2) geen idee , hangt ervanaf voor wa ge het gebruikt..
    3) heb nog geen problemen gehad met alarm ofzo
    4) volgens mij was er een applicatie waarmee je op IRC kan
    ~Desktop~ i5 3470 - ASrock H77 Pro4/MVP - MSI Radeon R9 270x Gaming 2GB - Antec Earthwatts Green 500W - 16GB Corsair Vengeance LP Black - HDD : Samsung 850 EVO 250GB SSD + 500 GB + 250 GB + 500 GB Extern
    ~Gear~ Razer Kraken 7.1 - Razer DeathAdder 2013 - Razer BlackWidow 2014 - Razer Goliathus - LG IPS LED 27EA33
    ~Phone~ iPhone 5S - Gold 32GB

Approved 9-lifer Japser's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    CoPilot erop gezet en het werkt goe

Member Cyk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Hallo

Ik heb een vraagje ivm HTC wildfire sorry als het al gevraagd is in deze thread maar
    kan je eigenlijks op facebook,twitter etc zonder dat je ervoor moet betalen of zonder dat je op wifi zit. Ik heb ook gezien dat die grote digitale klok er zo een weersvoorspelling bij zit word dat via internet gedaan of? kortom als je iets van het internet wilt moet je ervoor betalen?
    Windows 98: Not Plug & Play, but Bug
    & Pay!

Member SkIpPy_UCB's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyk Bekijk bericht
    Hallo

Ik heb een vraagje ivm HTC wildfire sorry als het al gevraagd is in deze thread maar
    kan je eigenlijks op facebook,twitter etc zonder dat je ervoor moet betalen of zonder dat je op wifi zit. Ik heb ook gezien dat die grote digitale klok er zo een weersvoorspelling bij zit word dat via internet gedaan of? kortom als je iets van het internet wilt moet je ervoor betalen?
    Als ge gebruik wilt maken van dingen die hun info van internet halen, en ge maakt geen gebruik van een draadloos netwerk. Dan zal het u altijd geld kosten.

Member Cyk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SkIpPy_UCB Bekijk bericht
    Als ge gebruik wilt maken van dingen die hun info van internet halen, en ge maakt geen gebruik van een draadloos netwerk. Dan zal het u altijd geld kosten.
    ahzo dus laten we zeggen ik zit in de klas zonder wife verbinding en wil op facebook dat gaat mij dus geld kosten?

ik lees in de reviews dat de batterij duur nogal kort is bij medium gebruik en dat de toetsenbord soms blijft hangen? is dat waar? want als ik die haal ga ik die ook wel gebruiken voor radio en mp3 te luisteren
    Windows 98: Not Plug & Play, but Bug
    & Pay!

Member SkIpPy_UCB's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyk Bekijk bericht
    ahzo dus laten we zeggen ik zit in de klas zonder wife verbinding en wil op facebook dat gaat mij dus geld kosten?

ik lees ook wel veel reviews dat de batterij duur nogal kort is bij medium gebruik en dat de toetsenbord soms blijft hangen? is dat waar?
    Dat gaat u idd geld kosten.
    Op die andere vragen heb ik geen antwoord, want heb geen wildfire.

Pagina 35 van 88 EersteEerste ... 253132333435363738394585 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten