Pagina 3 van 66 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 1314

Discussie: HTC Wildfire

Approved 9-lifer Corleone's schermafbeelding
    iTrader
    15 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selderijstok Bekijk bericht
    En je hebt niet eens A-GPS in België dacht ik.
    U denkt verkeerd

Member
    iTrader
    0
    mmm... diene wildfire heeft bijna alles wat een smartphone moet hebben en de price is right (hoewel op 't randje van mijn GSM budget..). Alleen die lage resolutie van da scherm natuurlijk. Enig idee hoe lang het nog gaat duren eer HTC een gelijkaardig toestel met hogere resolutie op de markt komt (en dat bedoel ik niet den Desire...) of de prijs laat zakken?

nog enkele vraagjes:
    - draait fring/skype op het toestel?
    - is huidige resolutie doenbaar om te surfen?
    - zijn er veel apps beschikbaar voor deze resolutie?

Member wolfway's schermafbeelding
    iTrader
    0
    er is geen camera aan de voorkant (zoals bij ongeveer alle gsm's), wat is dan het nut van skype...? je ziet elkaar toch niet.

oké gratis bellen, maar toch...

edit: als ik in de market naar 'skype' zoek vind ik niets van skype, maar wel apps die hetzelfde doen... (gratis bellen met video enz)

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Skype werkt langs geen kloten als ge wifi niet gebruikt . En als ge wifi gebruikt heb je meestal ne laptop bij de hand ^^.

Member
    iTrader
    0
    kweetnie skypen lijkt mij wel handig om gesprekskosten te omzeilen. Er altijd wel iemand die zijn wifi open laat staan of in een of andere hotspot. Ben niet direct van plan veel 3G te gebruiken...
    nog een beginnersvraagje:
    het afspelen van filmpjes (oa. divx, h264) betekent wellicht niet dat uw 700MB filmpjes zonder meer op uw SD kaart kunt smijten right?

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Jawel, maar ge zijt ze beter te comprimeren.

Member wolfway's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    Skype werkt langs geen kloten als ge wifi niet gebruikt . En als ge wifi gebruikt heb je meestal ne laptop bij de hand ^^.
    daarom niet direct... Ik zat op de oude markt in leuven en daar zijn blijkbaar café's die wifi opstaan hebben zonder paswoord

Approved 9-lifer Japser's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    hoeveel kost die gps software voor android ? (tomtom, navcon ?) en kunt ge upgraden naar 2.2 ?

Member sick minds's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Tomtom heeft momenteel nog geen android versie van hun software uitgebracht. Maar ze zijn er mee bezig.

Ik heb onlangs Copilot gekocht voor android. Volgens velen momenteel de beste GPS software op android. iets van €25-30 voor de benelux en €65 voor heel Europa. Ik heb het nog niet grondig kunnen testen, maar de eerste bevindingen zijn toch positief.

iTrader
    12 (100%)
    Mooi , nu nog juist weten of ge gemakkelijk kunt upgraden van versie ! (als da lukt is die wildfire volgende week van mij )

iTrader
    12 (100%)
    besteld op bol.com nu wachten tot die hier is!

Approved 9-lifer Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    besteld op bol.com nu wachten tot die hier is!
    Ge zult geen spijt ervan hebben

Crew Member Robust˛'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Imo wordt er op het net sterk overdreven dat die resolutie een probleem zou vormen. Natuurlijk is die minder dan de Desire of de iPhone ofzo, maar dan spreken we ook over een compleet andere prijsklasse.

iTrader
    15 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust˛ Bekijk bericht
    Imo wordt er op het net sterk overdreven dat die resolutie een probleem zou vormen. Natuurlijk is die minder dan de Desire of de iPhone ofzo, maar dan spreken we ook over een compleet andere prijsklasse.
    QVGA maakt Android er in elk geval ni knapper op , ik zou den dag van vandaag nooit geen Smartphone kopen met "maar" een QVGA scherm...

Crew Member Robust˛'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corleone Bekijk bericht
    QVGA maakt Android er in elk geval ni knapper op , ik zou den dag van vandaag nooit geen Smartphone kopen met "maar" een QVGA scherm...
    Maar jij ziet er dan wss ook geen probleem in om wat meer neer te leggen voor je telefoon Ik heb zelf ook een Desire en heb hem al naast een Wildfire gehouden, dus ik weet goed hoe het verschil eruit ziet, maar ik heb wel 200€ meer betaald voor mijn telefoon. Da's al een serieus bedrag he, bijna zoveel als de aankoopprijs van de Wildfire. Voor zijn geld is dat scherm zeker niet slecht imo.
    Als je een doodgewone stadwagen koopt, klaag je toch ook niet dat hij niet zo snel is als een sportwagen?

Liever een smartphone die evenveel kan als zijn grote broers, maar het iets minder mooi er laat uitzien, dan omgekeerd
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

iTrader
    15 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust˛ Bekijk bericht
    Maar jij ziet er dan wss ook geen probleem in om wat meer neer te leggen voor je telefoon Ik heb zelf ook een Desire en heb hem al naast een Wildfire gehouden, dus ik weet goed hoe het verschil eruit ziet, maar ik heb wel 200€ meer betaald voor mijn telefoon. Da's al een serieus bedrag he, bijna zoveel als de aankoopprijs van de Wildfire. Voor zijn geld is dat scherm zeker niet slecht imo.
    Als je een doodgewone stadwagen koopt, klaag je toch ook niet dat hij niet zo snel is als een sportwagen?

Liever een smartphone die evenveel kan als zijn grote broers, maar het iets minder mooi er laat uitzien, dan omgekeerd

Als je het bekijkt zoals jij is het inderdaad veel toestel voor weinig geld maar de teleurstelling zal eens zo groot zijn vanaf dat ge hem hebt dan , ik vind de Wildfire meer een toestel van wel willen maar niet kunnen (oude cpu, weinig ram , minder scherm , 2.2 zal wel mogelijk zijn maar dan zonder Flash 10.1) , beter doorsparen dan voor bv een Desire :-) Of nog beter ne Galaxy S

Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    221 (99%)
    U denkt verkeerd
    Van google maps zelf?

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Als je het bekijkt zoals jij is het inderdaad veel toestel voor weinig geld maar de teleurstelling zal eens zo groot zijn vanaf dat ge hem hebt dan , ik vind de Wildfire meer een toestel van wel willen maar niet kunnen (oude cpu, weinig ram , minder scherm , 2.2 zal wel mogelijk zijn maar dan zonder Flash 10.1) , beter doorsparen dan voor bv een Desire :-) Of nog beter ne Galaxy S
    Dus mensen die een audi a4 2 liter tdi kopen, zijn eigenlijk ook allemaal mensen die een a6 3 liter tdi wouden kopen, maar niet konden. Wat een manke vergelijking. :')

Serieus, als jij graag zo veel geld aan een telefoon uitgeeft is dat jouw zaak. Er zijn mensen die met minder tevreden zijn ook.

Approved 9-lifer Trolle's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Kheb mijn wildfire nu een paar dagen en ben er enorm tevreden over.
    Het enigste nadeel vind ik de kwaliteit van de camera,maar zelf dat is verwaarloosbaar.

iTrader
    12 (100%)
    Hoe da ik het doorhad was het dezelfde hardware als de desire juist het scherm was wa minder!

edit : en de processor ook blijkbaar!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten