Ik heb perongeluk mijn standaard clock/weather op mijn startpagina verwijderd. Enig idee hoe ik dat terug krijg? Kvind het precies nergens.
Ik heb perongeluk mijn standaard clock/weather op mijn startpagina verwijderd. Enig idee hoe ik dat terug krijg? Kvind het precies nergens.
Alle widgets kan je toevoegen door o.a. op het scherm te blijven drukken, of door op het '+' tekentje te drukken
Dan kies je voor widgets en in jouw geval wil je de 'klok' widget van htc kiezen
(het kan geen kwaad van eens de handleiding te lezen van je gsm als je met zo'n vragen zit)
Iemand die weet of er al een stabiele 2.2 rom is ?
Na twee weken altijd twee alarmen in te stellen zijn ze gisteren voor de eerste keer beide niet afgegaanBijna te laat in de les daardoor..
tests niet, maar wel door analyse van het Android OS enzo
Why you don’t need a task killer app with Android. : AndroidSPIN | Your No.1 source for Everything Android.
Droid Den - Android Guide: Should I Use a Task Killer - Droid Den
deze hebben mij overtuigd om m'n taskkiller er van te smijten![]()
Ik moet toch zeggen dat tegenwoordig mijn wildfire trager en trager werkt dan in het begin. Zal aan het feit liggen dat ik meer apps heb en mijn SD kaart bijna vol staat misschien. Vooral handsent (of hoe noemt het) SMS verloopt wel eens traag naar mijn zin. (Ik gebruik al weken geen taskkiller meer dus daar zal het niet aan liggen. Ik merk wel dat als ik die al eens opzet, mijn beschikbaar geheugen vrij laag zit, soms heb ik echt wel de neiging om wat apps af te zetten)
En ik ben nu toch wel eens nieuwsgierig wanneer android 2.2 uitkomt. Eerst waren de geruchten eind september, nu is het eind oktober![]()
Mijn metallica verzameling:
http://wolfway.metpage.org
2 dagen met juice defender.
Hoe zit het nu met die 2.2 update? Komt die er dit jaar nog aan?
max.48u hier. Wel veel sms'en en Mobiel Internet altijd aan (wel edge) maar weinig gebruik![]()
ik haal eigenlijk ook max 1 dag, ik vermijd taskkiller zoveel ik kan, maar soms voel (je vooral bij het typen) dat hij heel stroef gaat. Ik gebruik em wel dagelijks als mp3 speler, maar dat is ook nooit veel langer als een halfuur ... . en wat mobielinternet betreft, zet ik alleen op als ik het nodig heb. dus ksnap echt nie hoe hij na een hele dag al in het rood kan gaan![]()
hmm, zoektocht naar Blackberry stopgezet en mijn oog is op deze gevallen..
Voor mij twee belangrijke vragen:
- Hoe is het typen op de wildfire? (Ik heb nu een HTC Touch Diamond II, en das echt rommel om met te typen)
- Hoe is de integratie android mails/agenda met exchange?
ik vind het typen toch wel smooth op mijn wildfire, lekker snel
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)