Pagina 21 van 88 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 315 van 1314

Discussie: HTC Wildfire

Member Access's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vandaag op zoek geweest naar een Wildfire in Hasselt en overal uitverkocht. Blijkbaar zijn er wat problemen met de leverancier.

Bij Allo Telecom koste hij btw maar 249 eur en als ge oude gsm binnen bracht kreeg je 15 percent korting. Alleen geen idee wanneer hij terug binnen komt. Er was ook een HTC Legend voor 300 eur daardoor.

Approved 9-lifer Baats's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Een vraagje over het alarm.. Hoe zet je dit eigenlijk uit? Alle knopjes hebben als gevolg dat het alarm gesnoozed wordt.. En dus enkele minuten later weer afgaat.

Member azamato's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben ook van plan om deze te kopen voor het Android OS eigenlijk.
    Wil al lang een iPhone voor de apps en games maar ja zoveel geld is gewoon teveel voor het moment en sparen lukt niet. Dusja 250 euro is wel goed meegenomen. Heb al reviews en apps gezien op youtube maar nog niet veel games. Heeft het dezelfde support als de andere? Vb: iPhone heeft Epic Citadel, Brothers in Arms ziet er vet uit, Rage ziet er ook nice uit. Androids heeft ook PSX emulators enzo. Maar wat kan de Wildfire?
    http://www.facebook.com/PnPGaming support eSports in Belgium, Like!

Approved 9-lifer Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baats Bekijk bericht
    Een vraagje over het alarm.. Hoe zet je dit eigenlijk uit? Alle knopjes hebben als gevolg dat het alarm gesnoozed wordt.. En dus enkele minuten later weer afgaat.
    Heb ik ook met mijn Desire xD Ge moet de home screen naar beneden sleuren. Blijkbaar een belachelijke Android-flaw, als ge kiest "choose what side buttons do: dismiss" gebeurt er gewoon niks...
    o/'

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gurdt Bekijk bericht
    Heb ik ook met mijn Desire xD Ge moet de home screen naar beneden sleuren. Blijkbaar een belachelijke Android-flaw, als ge kiest "choose what side buttons do: dismiss" gebeurt er gewoon niks...
    Als ik die naar beneden sleur wordt de snooze geactiveerd.. Bij de zijkant opties kreeg ik de volgende 3 'negeren / niets doen / snooze' -.-

Approved 9-lifer deParis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    als je die volumetoetsen op 'negeren' zet zou het alarm toch moeten uitgaan he?
    ikzelf paste tot nu toe hetvolgende toe bij gebrek aan iets beters:
    1) naar beneden slepen
    2) blijven op power knop drukken
    3) back knop
    Steam: Cl1p Valar morghulis

iTrader
    1 (100%)
    Neen, ik probeerde negeren.. Alarm ging uit maar de snooze werd wel geactiveerd..

iTrader
    0
    ah, nu snap ik wat Gurdt zei
    als je die volumeknoppen op 'geen' zet dan zet je het alarm uit wnnr je het scherm naar beneden sleept, terwijl dit blijkbaar een bug is dat het gesnoozed wordt wnnr de zijknoppen op een andere instelling staan.

iTrader
    1 (100%)
    Ok, klopt inderdaad. Door de functie op 'geen' te zetten en naar beneden te slepen (ook al staat er iets anders) gaat het alarm af. I like!

Member wolfway's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wat is eigenlijk het nut van 'bureauklok' ? En daar kan je dan twee versies kiezen... Ik zou denken dat de klok dan mooi op je scherm blijft staan, maar na een minuutje ofzo gaat ie toch gewoon naar stand-by, wat is dan het nut?
    Mijn metallica verzameling:
    http://wolfway.metpage.org

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfway Bekijk bericht
    wat is eigenlijk het nut van 'bureauklok' ? En daar kan je dan twee versies kiezen... Ik zou denken dat de klok dan mooi op je scherm blijft staan, maar na een minuutje ofzo gaat ie toch gewoon naar stand-by, wat is dan het nut?
    handig wnnr je instelt dat het scherm aanblijft wnnr hij aan het opladen is

Crew Member wireke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik heb het volgende probleem met mijn wildfire:

Als ik hem connecteer met mijn laptop en HTC sync kies komt er een error op namelijk 'kan htc sync niet vinden op de pc. Zorg ervoor dat sync geïnstalleerd en geopend is.

Uiteraard is sync geïnstalleerd en staat het op. Iemand een idee?
    Don't try to live up to others, but make your own adventure. Regret is only good for telling yourself what you will never do again. Once you know which things you will never do again, regret turns into wisdom, and wisdom builds character.

Member bicklo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Of het help weet ik niet maar kwam dit ergens tegen,

1. Enable USB-debugging mode on HTC: Settings -> Applications -> Development -> USB Debugging.
    2. Install the latest HTC Sync from HTC official site. Do not start HTC Sync, let it stay in tray in stand-by mode.
    3. Open device manager (Run -> devmgmt.msc) and find Android USB Devices -> My HTC (it should be with yellow exclamation mark). Right click -> Update driver -> Install from a list or specific location -> Don't search. I will choose the driver to install -> then in the list you should see My HTC. Select it and click Next. (This will make Windows to reinstall freshly installed driver once again).
    4. Unplug phone and reboot.
    5. After reboot don't start HTC sync, just plug in your phone. It should discover the sync program by itself.

Succes
    Iedereen heeft gelijk, ik vooral.

Crew Member wireke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Bedankt, heb het gewoon blijven proberen en nu gaat het.

Nog een vraagje, is er een manier om de verjaardagen vanuit mijn agenda te halen? Men gsm heeft alle verjaardagen van facebook overgenomen.
    Laatst gewijzigd door wireke; 26 september 2010 om 20:18
    Don't try to live up to others, but make your own adventure. Regret is only good for telling yourself what you will never do again. Once you know which things you will never do again, regret turns into wisdom, and wisdom builds character.

Approved 9-lifer Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Agenda > menu > more > calendars
    Daar kan je Facebook uitvinken
    o/'

Pagina 21 van 88 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten